نمایشگاه جیتکس دبی
2458 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


یکی از مهم‌ترین هفته‌های بین‌المللی تکنولوژی در جهان، نمایشگاه جیتکس دبی است که درست مثل 38 سالی که پیش‌تر برگزار شد قرار است در تور دبی و حوزه تکنولوژی غوغا کند. این نمایشگاه همه سال از 6ام تا 10ام اکتبر (14ام تا 17ام مهر 1398) در دبی برگزار خواهد شد. در این مقاله از وبسایت کایت میپردازیم به نمایشگاه جیتکس دبی و حضور مشهورترین رهبران تکنولوژی دنیا، استارتاپ‌های بی‌نظیر و همچنین شرکت‌های برتر در زمینه ای تکنولوژی . همه آن‌ها دور هم جمع می‌شوند تا آینده هر کسب‌و‌کاری را به افراد حاضر در این نمایشگاه نشان دهند.


توضیحی مختصر درباره نمایشگاه جیتکس

غرفهای در نمایشگاه جیتکس دبی


نمایشگاه جیتکس دبی، نمایشگاهی با بستری صنعتی است که هدف آن گردآوری برندهای مشهور دنیا در حوزه کسب‌و‌کار و تکنولوژی است تا پیشرفت‌های روز دنیا را به یکدیگر نشان دهند و همچنین دنیا را چند قدمی جلو برند. 100000 بازدیدکننده از 140 کشور مختلف در این نمایشگاه حاضر خواهند شد و خیلی از افراد آینده کاری‌شان را در نمایشگاه جیتکس دبی پیدا می‌کنند و ارتباطات خود را با بهترین کارآفرینان دنیا آغاز می‌کنند. ایده‌های بسیاری از افراد در همین نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و یک دنیا موفقیت برای آن‌ها به همراه دارد. برخی از این افراد هم از طریق ایجاد ارتباط با برترین برندهای دنیا، نمایندگی آن‌ها را دریافت می‌کنند و این همان اولین گامی است که برای رشد کسب و کارشان نیاز دارند.


چه اتفاقاتی در نمایشگاه جیتکس دبی می‌افتد؟


این نمایشگاه به صورت 5 روزه برگزار می‌شود و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این مراسم به صورت مستقیم توسط مرکز تجارت جهانی دبی برنامه‌ریزی می‌شود و سال 2019 هم درست مثل هر سال هر برند مشهور و استارتاپی که در حوزه تکنولوژی فعالیت کند به این نمایشگاه جذب خواهد شد. علاوه بر نمایش تکنولوژی‌های برتر هر برند، قرار است کنفرانسی بی‌نظیر در نمایشگاه جیتکس دبی برگزار شود و بهترین پیشرفت‌های جهان مورد بحث قرار گیرد.

غرفهای در نمایشگاه جیتکس دبی


نکته جالب درباره نمایشگاه جیتکس دبی این است که 250 نفر از بهترین متفکران حوزه تکنولوژی قرار است روی صحنه بروند و صحبت کنند. قطعاً شرکت در چنین کنفرانسی می‌تواند سکوی پرتاب شما در حوزه کسب و کارتان باشد. تمرکز این نمایشگاه بر روی موضوعاتی نظیر شهر هوشمند، واقعیت افزوده و مجازی، اینترنت اشیا و تولیدات هوشمند است. اگر به چنین موضوعاتی علاقه داشته باشید قطعاً جذاب‌ترین رویداد سال در دبی انتظارتان را می‌کشد. اگر می‌خواهید جزء اولین کسانی باشید که از پیشرفت‌های روز دنیا در سال 2019 با خبر می‌شود، باید در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت کنید.


بخش‌های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی


نمایشگاه جیتکس دبی، 26 بخش مختلف دارد که زیر یک سقف برگزار می‌شود و مطمئناً اگر شما هم از شرکت‌کنندگان این مراسم باشید، تفکراتتان درباره تکنولوژی به طور کلی تغییر خواهد کرد و دید بازتر و گسترده‌تری پیدا خواهید کرد. قطعاً این نگرش در آینده کاری‌تان تأثیر به سزایی خواهد داشت. سال گذشته در نمایشگاه جیتکس سال 2018 دبی، بیش از 2600 محصول اختراع شده و راهکارهای جدید در معرض نمایش افراد قرار گرفت و زندگی کاری بسیاری از مردم جهان را دست‌خوش تغییر کرد.


صفحات مرتبط:

تور دبی

ویزای دبی

غرفهای در نمایشگاه جیتکس دبی


کنفرانس نمایشگاه جیتکس دبی


می‌توانید با شرکت در 39امین نمایشگاه جیتکس دبی، پای صحبت پیشروهای تکنولوژی دنیا بنشینید و داستان‌های انگیزشی آن‌ها درباره مسیرهای دشواری که پیش رویشان بود و از پسشان برآمدند، بشنوید. سال گذشته بیش از 120 سخنران قدرتمند در این کنفرانس حضور داشتند. این بار می‌تواند نوبت شما باشد که تغییری به وضع و حال خودتان بدهید و هم‌صحبت بهترین کارآفرینان دنیا شوید.

کنفرانس نمایشگاه جیتکس دبی


نکاتی درباره ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی


نمایشگاه جیتکس دبی از جمله بهترین مکان‌های ممکن برای ایجاد ارتباطات کاری کارآمد است. می‌توانید در این جا با مدیران، سرمایه‌گذاران، مهندسین فناوری، رهبران دولت‌ها و همچنین بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها روبرو شوید و یک قدم به آرزوهایتان نزدیک‌تر شوید. قطعاً این مصاحبت به شما در پیشبرد و رسیدن به هدفتان کمک شایانی خواهد کرد. نکته دیگر اینکه در نمایشگاه سال گذشته دبی، بیش از 5700 قرار ملاقات در طول 5 روزی که نمایشگاه برگزار می‌شد، رزرو شد. این می‌تواند فرصتی برای شما باشد تا قرار ملاقاتی مهم با یکی از برترین افراد دنیا در حوزه تکنولوژی بگذارید و آینده کاری خود را تغییر دهید.

غرفهای در نمایشگاه جیتکس دبی


ستارگان نمایشگاه جیتکس دبی


هیچ انقلابی در حوزه تکنولوژی بدون وجود استارتاپ و ایده‌های جدید آن‌ها کامل نمی‌شود. به همین دلیل است که نمایشگاه جیتکس دبی سال 2019 قرار است بخشی از مراسمش را به استارتاپ‌ها و بررسی ایده‌های نابشان اختصاص دهد. این چهارمین باری است که جیتکس اهمیتی به ستارگان آینده خود می‌دهد و از همین رو است که این رویداد، بزرگ‌ترین رویداد استارتاپی خاورمیانه، جنوب آسیا و شمال آفریقا به شمار می‌رود.


دلیل حضور در نمایشگاه جیتکس دبی


با توجه به تحقیقات انجام شده، 85 درصد بازدیدکنندگانی که از این نمایشگاه در سال 2018 بازدید کردند، توانستند از بستر جیتکس برای تولید محصولات خود استفاده کنند. 77 درصد غرفه‌داران اظهار کردند که نمایشگاه جیتکس دبی نقطه‌ای استراتژیک برای هدف قرار دادن مشتریان مختلف حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا است و 98 درصد آن‌ها هم این نمایشگاه را به عنوان بهترین استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی‌شان دانستند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید