10 رستوران برتر استانبول که باید غذاهایشان را تست کنید!
1398/06/17 7607 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


یکی از تفریح‌های هیجان‌انگیزی که در سفرهایتان نباید آن را فراموش کنید، شکم‌گردی است. با کایت همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های استانبول آشنا شوید. در این مقاله 10 تا از بهترین رستوران‌‌های استانبول را به شما معرفی می‌کنیم تا طعم خوشمزه غذاهای استانبولی را در سفر مزه کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم پیشنهادهای جذاب کایت را برای بلیط هواپیما تهران استانبول و همچنین تور استانبول، از دست ندهید.

10 تا از بهترین رستوران‌ های استانبول که غذاهای آن را باید تست کنید
1. La Mouette لاموئت با سرآشپزی نخبه، یکی از بهترین رستوران ‌های استانبول

 در تراس هتل Tomtom Suites یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول وجود دارد که حتما باید غذاهای آن را امتحان کنید. شهرت رستوران لاموئت به دو سرآشپز نخبه است که بهترنی غذاهای محلی ترکیه را تهیه می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم که حتما طعم بی‌نظیر Arnavut ciğeric را امتحان کنید که برای طبخ غذای جگر آرناووت از بهترین مواد اولیه محلی استفاده می‌شود. دسر پیشنهادی panna cotta با ماست که بهترین انتخاب برای شما می‌تواند باشد. خلاقیت سرآشپز در این رستوران حرف اول را در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول می‌زند.

La Mouette لاموئت با سرآشپزی نخبه
2. Lokanta Maya مایا  یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول با فضایی دنج

اگر به دنبال رستورانی با فضایی صمیمی و دنج هستید، بهترین انتخاب شما می‌تواند Lokanta Maya باشد. شما در این مکان با منویی منحصر به فرد در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول رو به رو می‌شوید. در هر فصلی که به رستوران مایا بروید غذای مخصوص همان فصل را می‌توانید امتحان کنید. غذای پیشنهادی ما به شما mucver است که بسیار محبوب است و در حدی این غذا در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول پرطرفدار است که سرآشپز دستور پخت آن را بر روی آینه در رستوران نوشته تا دیگر کسی در مورد آن سوال نپرسد.

Lokanta Maya مایا  یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول
3. Rumelihisari Iskele  روملی‌حصار اسکله یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول به شکل کلبه‌ی ماهیگیری

اگر دوست دارید در محیطی سنتی از دوران قرون وسطی غذایتان را نوش جان کنید، روملی‌حصار اسکله را انتخاب کنید که درجه یک در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول است. تصور کنید بر روی یک اسکله به جا مانده از عثمانیان رو به روی یک قلعه قرون وسطایی در یک رستوران کلبه‌ای نشسته‌اید و طعم یک غذای ناب محلی را مزه می‌کنید. Rumelihisari Iskele  طرفداران زیادی دارد که حتی گارسون‌ها مشتری‌های خود را به اسم صدا می‌شناسند و با سلیقه غذایی آن‌ها آشنا هستند. روملی‌حصار اسکله  در بین گردشگران نیز شناخته شده است به شما نیز پیشنهاد می‌شود که طعم غذاهای دریایی را در این رستوران امتحان کنید که در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول تجربه‌ای به یاد ماندنی است.

مطالب مرتبط:

Rumelihisari Iskele یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول
4. Fish رستوران فیش  یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول در تنگه بسفر

رستورانی در نزدیکی خلیج Kuruçeşme بر روی تنگه بسفر قرار دارد که نام آن فیش است و از بهترین رستوران‌‌های استانبول به شمار می‌آید. قرار گرفتن فیش در منطقه‌ای منحصر به فرد فضای رستوران را خاص کرده است. اگر به دنبال محیطی لوکس و با پرستیژ هستید، فیش بهترین انتخاب برای شماست. در نزدیکی فیش سالن‌های بیلیارد و کلوب‌های جذاب وجود دارد که مناسب برای شب‌گردی و تفریح است. فیش یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است که غذاهای دریایی آن را باید امتحان کنید.

Fish یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول
5. X رستوران ایکس از بهترین رستوران‌‌های استانبول بر روی پشت بام

یکی از بزرگترین لذت‌های دنیا خوردن است اگر بر روی پشت بام Deniz Palas دوست دارید در برابر منظره زیبای شاخ طلایی منطقه اروپایی-آسیایی استانبول مزه ناب غذاهای محلی و دریایی استانبول را تجربه کنید یک از بهترین رستوران‌‌های استانبول که می‌توانید انتخاب کنید رستوران ایکس است. ساختمان دنیز پلاس که رستوران ایکس بر فراز آن قرار دارد سازمان فرهنگ و هنر استانبول IKSV است که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده است و با فضایی سنتی مدرن رو به رو هستید که با دیدن منوی رستوران ایکس در مقایسه با بهترین رستوران‌های استانبول هم می‌توانید این تضاد را احساس کنید و غذاهای خوش طعم مدیترانه‌ای را در کنار پیتزاهای تنوری امتحان کنید.

Xرستوران ایکس از بهترین رستوران‌ های استانبول
6. Giritli رستوران گریتیلی باغی در لیست بهترین رستوران‌‌های استانبول

گریتیلی رستورانی لوکس و در منطقه‌ای دنج برای کسانی که به دور از هر هیاهویی دوست دارند با منوی یونانی این رستوران طعم بی‌نظیر غذا را در بهترین رستوران‌‌های استانبول امتحان کنند. به شما پیشنهاد می‌شود که هشت پای سرخ شده در زیتون گریتیلی را امتحان کنید. قبل از سرو پیش‌غذاهایی که نباید آن را از دست دهید سالاد پاستا هست که با پنیر فتا و زیتون‌های یونانی بسیار لذیذ است. اگر در یک روز گرم تابستانی به استانبول می‌روید بهترین انتخاب شما برای خوردن غذا باغ رستوران گریتیلی است که در منطقه دنج Sultanahmet در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول قرار دارد و قیمت منوی آن همیشه ثابت است که با نوشیدنی‌های محلی پذیرای شما است.

Giritliرستوران گریتیلی باغی در لیست بهترین رستوران‌ های استانبول
7. Leb-i derya لب دریا یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول بر روی پشت‌بام

لب دریا اولین رستورانی است که بر روی پشت بام افتتاح شد و در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول از Leb-i derya استقبال زیادی شد و محلیان و گردشگران زیادی طعم غذاهای اصیل این رستوران را سفارش می‌دهند. این رستوران در خیابان استقلال معروفترین منطقه گردشگری در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول واقع شده است که محلی برای پاساژگردی و خرید است.شما می‌توانید بعد از دیدن ویترین‌های رنگارنگ به لب دریا یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول بروید و یک روز خاطره‌انگیز را در استانبول تجربه کنید. پیشنهاد ما برای منوی این رستوران، ماهی خاردار و کباب بره است که طعمی به یاد ماندنی را برای شما به همراه دارد.

 Leb-i derya یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول
8. Mikla میکلا، از بهترین رستوران‌‌های استانبول با آشپزخانه‌ای به شکل سِن تئاتر

وقتی هنر و خلاقیت دست به دست هم می‌دهند تا رستورانی هیجان‌انگیز در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول به نام میکلا افتتاح شود که آشپزخانه آن به صورت سن تئاتر درست شده است و حتما غذاهایی که بر روی صحنه درست می‌شود شاهکاری تماشایی می‌شود. Mehmet Gürs صاحب خلاق رستوران Mikla که دو رگه ترکیه‌ای–سوئدی است که با منویی درجه یک پذیرای مهمان‌هایش است. پیشنهاد ما به شما سفارش دادن گوشت دنده بره دودی است که با سس مخصوصی که دارد بهترین انتخاب است. برای رفتن به این رستوران منحصر به فرد باید به پشت بام هتل Marmara Pera بروید که در سال 2005 در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول این مکان افتتاح شده است.

Miklaاز بهترین رستوران‌ های استانبول
9. Müzedechanga موزه ‌دشنگا یکی از بهترین رستوران‌‌های استانبول با بالاترین کیفیت غذایی

در تراس موزه ‌دشنگا رستورانی است که بالاترین کیفیت غذایی را در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول دارد. شما می‌‌توانید رو به روی منظره بکر تنگه بسفر بنشینید و غذای مخصوص سرآشپز پیتر گوردون را امتحان کنید. برای رفتن به Müzedechanga در بین بهترین رستوران‌‌های استانبول باید به محله Emirgan بروید.

Müzedechangaیکی از بهترین رستوران‌ های استانبول
10. Meze by Lemon Tree رستوران مزه کنار درخت لیمو نمونه‌ای از بهترین رستوران‌‌های استانبول

مزه کردن غذاهای رستوران Meze by Lemon Treeرا نباید از دست بدهید زیرا با دقت و ظرافت سرآشپز بسیار خوب طبخ می‌شود که با طعمی منحصر به فرد پذیرای مهمانان این رستوران است. پیشنهاد می‌شود که غذاهای دریایی که از سواحل دریای اژه صید می‌شود را از دست ندهید که راز مزه لذیذ آن در بین بهترین رستوران‌‌های توراستانبول استفاده از گیاهان معطر سرخ شده‌ای است. 

Meze by Lemon Treeنمونه‌ای از بهترین رستوران‌ های استانبول


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید