بهترین هتل چهار ستاره دبی | 7  هتل ۴ ستاره برتر دبی
زهرا نیرومند 1400/09/03 3665 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


دبی، یکی از زیباترین و البته گران‌ترین شهرهای دنیاست. این شهر در کشور امارات متحده عربی واقع شده و به ایران بسیار نزدیک است. از این رو، مورد توجه ایرانیان عزیز و علاقه‌مند به سفر قرار دارد.  یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر دبی، وجود هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و تفریحی متنوع آن می‌باشد. هتل‌های دبی اغلب در دسته هتل‌های لوکس و مجلل قرار دارند و بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. البته همه هتل‌های دبی گران نیستند! اگر به دنبال سفر ارزان‌تر هستید، می‌توانید هتل‌های سه ستاره دبی را برای اقامت انتخاب کنید و ضمن برخورداری از امکانات بسیار خوب، در هزینه‌های سفر خود نیز صرفه‌جویی نمایید. در این مقاله بهترین هتل سه ستاره دبی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای دبی وارد صفحه تورهای "دبی" شوید.

هتل روو تراد سنتر (Rove Trade Centre)

روو تراد سنتر بهترین هتل‌ سه ستاره دبی است که در منطقه‌ای بین دبی جدید و قدیمی قرار دارد. این منطقه یکی از بهترین مناطق دبی برای گردشگران محسوب می‌شود و امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری را برای آنان آسان می‌کند.  روو تراد سنتر دارای 270 اتاق 26 متری است. تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا بوده و به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، میز کار، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی، وسایل اتو، سشوار و حمام اختصاصی مجهز هستند. تعدادی از اتاق‌ها نمای استخر و برخی دیگر چشم‌اندازی زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند.   

هتل روو تراد سنتر دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین‌المللی، آمریکایی، انگلیسی، هندی، پیتزا، غذاهای دریایی و محلی را برای مهمانان خود آماده می‌کند.  از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، استخر در فضای باز، صندلی و چترهای ساحلی، استخر آب‌گرم، مرکز تناسب اندام، مبلمان در فضای باز، اتاق بازی، میز پینگ پونگ، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری چمدان، امکانات ویژه معلولین، دستگاه خودپرداز، صرافی، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، آفریقایی، هندی، روسی، سواحیلی، فیلیپینی، اوکراینی، اردو و چینی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به پارک گاردن گلو، پارک زعبیل، سازه دبی فریم و مرکز خرید بولوارد اشاره کرد. هتل روو تراد سنتر حدود 3.7 کیلومتر با مرکز خرید سیتی واک، 3.8 کیلومتر با دبی‌مال و مسجد جامع، 4 کیلومتر با برج خلیفه و 14 کیلومتر با برج‌العرب فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل روو، فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 7 کیلومتری آن واقع شده است.

Rove Trade Centre

هتل روو داون تاون (Rove Downtown)

هتل دیگری که در لیست بهترین هتل سه ستاره دبی جای می‌گیرد، هتل روو داون تاون نام دارد. اتاق‌های هتل 26 متری هستند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه ‌تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، مبل تخت‌خواب‌شو، قهوه‌ساز و چای‌ساز، یخچال، کمد لباس، سشوار و حمام اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌هایی بزرگ بوده و چشم‌انداز زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند. برخی از اتاق‌های نیز ویوی بسیار دیدنی به برج خلیفه دارند. 

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، تراس، استخر در فضای باز، صندلی و چترهای ساحلی، استخر آب‌گرم، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی، وای‌فای رایگان، مبلمان در فضای باز، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، نظافت روزانه، امکانات ویژه معلولین، دستگاه خودپرداز، صرافی، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، هندی، روسی، فیلیپینی، اوکراینی و چینی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به دبی مال، شهربازی کیدزانیا، فواره دبی، برج خلیفه و بازار البهار اشاره کرد. هتل روو داون تاون حدود 2.1 کیلومتر با مرکز خرید سیتی واک، 7 کیلومتر با مسجد جامع،  11 کیلومتر با برج‌العرب و 17 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل روو داون فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 9 کیلومتری آن واقع شده است.

Rove Downtown

هتل روو هلث کر سیتی (Rove Healthcare City)

روو هلث کر سیتی بهترین هتل سه ستاره دبی است که در بخش بور دبی این شهر قرار دارد.  روو هلث کر دارای 286  اتاق 26 متری است که هرکدام از آن‌ها دارای بخش نشیمن می‌باشند و چشم‌انداز زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا بوده و به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مبل تخت‌خواب‌شو، تلفن، میز کار، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی، گاو صندوق، سشوار و حمام اختصاصی مجهز هستند.  

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، رستوران، استخر در فضای باز، صندلی و چترهای ساحلی، مرکز تناسب اندام، استخر آب‌گرم، اتاق بازی، میز پینگ‌پنگ، اتاق تلویزیون، وای‌فای رایگان، مبلمان در فضای باز، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، نظافت روزانه، امکانات ویژه معلولین، دستگاه خودپرداز، صرافی، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد.   کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، ایتالیایی، هندی، روسی، فیلیپینی، اوکراینی، سواحیلی و اردو مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. هتل روو هلث کر سیتی دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند.

مرکز خرید وافی، شهر کودکان، کریک پارک و سازه دبی فریم از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند. هتل روو هلث کر حدود 3.8 کیلومتر با مسجد جامع،  5.4 کیلومتر با دبی مال، 5.8 کیلومتر با برج خلیفه، 6.1 کیلومتر با مرکز خرید سیتی واک و 16 کیلومتر با برج‌العرب فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل روو هلث کر فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 4.6 کیلومتری آن واقع شده است.

Rove Healthcare City

هتل روو لامر بیچ (Rove La Mer Beach)

روو لامر بیچ بهترین هتل سه ستاره دبی است که در سواحل زیبای این شهر قرار دارد. اتاق‌های این هتل نیز 26 متری  و خانوادگی هستند  و امکانات خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هریک از اتاق‌های هتل دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می‌باشند که برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب است. علاوه بر این، در اتاق‌ها مبل‌های تخت‌خواب‌شو نیز وجود دارد که امکان اقامت 3 مهمان اضافه را نیز برای مسافران فراهم می‌کند. تمامی اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، میز کار، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی، گاو صندوق، سشوار و حمام اختصاصی مجهز بوده و نمای بسیار زیبایی  از اقیانوس، استخر هتل و شهر را نیز به نمایش می‌گذارند.  

روو لامر بیچ دارای 2 رستوران است. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی، آمریکایی، اروپایی، آسیایی، بریتانیایی، خاورمیانه، هندی و محلی را در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده کرده و برای مهمانان سرو می‌کنند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان تراس، استخر آب‌گرم، استخر در فضای باز، پارک آبی، صندلی و چترهای ساحلی، مبلمان در فضای باز، اتاق بازی، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق تلویزیون، امکانات جلسه، امکانات ویژه معلولین، خدمات نگهداری چمدان، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، هندی، روسی، فیلیپینی، اوکراینی و اردو مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.   

از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به مسجد جامع جمیرا، جمیرا پلازا، شهربازی دبی و مراکز خرید ویلیج، مرکاتو، گالریا و سیتی واک اشاره کرد. هتل روو لامر بیچ حدود 3.7 کیلومتر با برج خلیفه،  4 کیلومتر با دبی مال، 6 کیلومتر با مسجد جامع، 11  کیلومتر با برج‌العرب و 16 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل روو لامر بیچ فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 10 کیلومتری آن واقع شده است.  

Rove La Mer Beach

هتل رز پلازا البشرا (Rose Plaza Hotel Al Barsha)

پنجمین هتلی که در لیست بهترین هتل سه ستاره دبی جای می‌گیرد، هتل رز پلازا البشرا نام دارد.  اتاق‌های کوچک‌تر این هتل 20 متری بوده و دارای یک تخت دو نفره می‌باشند. اتاق‌های بزرگ‌تر 40 ‌متری هستند و یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره را در خود جای داده‌اند. البته امکان اضافه کردن تخت به اتاق‌ها و افزایش ظرفیت آن‌ها نیز برای مسافران فراهم شده است. تمامی اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، میز کار، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی، گاو صندوق، بخاری، سشوار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند.    

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان تراس، استخر آب‌گرم، استخر در فضای باز، استخر ویژه کودکان، صندلی و چترهای ساحلی، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق تلویزیون، امکانات جلسه، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودک، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اجاره اتومبیل و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، فارسی، روسی، فیلیپینی، مالایایی و اردو مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.   رستوران هتل نیز انواع غذاهای رژیمی و غذاهای ویژه کودکان را در منوی خود داشته و در صورت درخواست مهمان برای آنان سرو می‌کند.

پارک البشرا، پارک طلا و الماس، اسکی دبی و مرکز خرید امارات از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که در اطراف هتل قرار دارند.  هتل رز پلازا حدود 3.4 کیلومتر با برج‌العرب، 8.6 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر، 13 کیلومتر با معبد سیک گوروناناک دربار و 19 کیلومتر با مسجد جامع فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل رز پلازا فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 21 کیلومتری آن واقع شده است.  

Rose Plaza Hotel Al Barsha

هتل هامپتون بای هیلتون البرشا (Hampton By Hilton Dubai Al Barsha)

هتل هامپتون بای هیلتون بهترین هتل سه ستاره دبی است که در خیابان البشرا قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌هایی با اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف بوده و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، میز کار، یخچال، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی، اتو، کمد لباس، سشوار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.     

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان رستوران، استخر آب‌گرم، استخر در فضای باز، صندلی و چترهای ساحلی، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق تلویزیون، امکانات جلسه، خدمات نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودک، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات اجاره اتومبیل و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، آلمانی، روسی، هندی، تایلندی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. رستوران هتل نیز انواع غذاهای رژیمی و غذاهای ویژه کودکان را در منوی خود داشته و در صورت درخواست مهمان برای آنان سرو می‌کند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان پارک البشرا، اسکی دبی، مرکز خرید امارات و البرشا اشاره کرد. هتل هامپتون حدود 3  کیلومتر با برج‌العرب، 7.7 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر، 12.5 کیلومتر با معبد سیک گوروناناک دربار و 19 کیلومتر با مسجد جامع فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل هامپتون فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 22 کیلومتری آن واقع شده است.

Hampton By Hilton Dubai Al Barsha

هتل پریمیر این دراگون مارت (Premier Inn Dubai Dragon Mart)

هتل پریمیر این دراگون مارت هتل سه ستاره‌ دیگری است که در منطقه دبی اینترنشنال سیتی قرار دارد. این هتل اتاق‌های 24 متری دو نفره و خانوادگی را برای مهمانان آماده کرده و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، یخچال،  چای‌ساز یا قهوه‌ساز و حمام اختصاصی را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، تراس، مبلمان در فضای باز، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولین، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون فارسی، انگلیسی، آلمانی، روسی، هندی، فرانسوی و چینی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توانبه مرکز خرید دراگون مارت، سیتی سنتر میردف و آبایا مال اشاره کرد. هتل پریمیر این دراگون حدود 14.4 کیلومتر با دبی مال،  14.7 کیلومتر با فواره دبی، حدود 14.9 کیلومتر با برج خلیفه، 15.9 کیلومتر با مسجد جامع و 16.6 کیلومتر با مرکز خرید سیتی‌واک فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل پریمیر فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در فاصله 10 کیلومتری آن واقع شده است.  

Premier Inn Dubai Dragon Mart

در این مقاله به معرفی بهترین هتل سه ستاره دبی پرداخته و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. همان‌طور که دیدید، این هتل‌ها امکانات خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کنند و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان کایت تماس بگیرید و با مشورت آن‌ها بهترین گزینه را برای رزرو انتخاب نمایید. کارشناسان کایت با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید