بهترین هتل اصفهان| 5 هتل برتر اصفهان از نظر کاربران
ضحا اکبری 1400/05/11 1581 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شهر اصفهان یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای ایران و حتی جهان است که هزاران اثر تاریخی و بنای قدیمی را در خود جای داده است. بناهایی که صدها سال پیش ساخته شده‌اند و بازدید از آن‌ها بسیار شیرین و لذتبخش خواهد بود. برای بازدید از آثار تاریخیِ شهر اصفهان به چندین روز زمان نیاز است و اگر فردی بخواهد چند روز در این شهر بماند باید در یکی از هتل‌های آن اقامت کند. شهر اصفهان به دلیل توریستی بودن دارای هتل‌های بسیار زیادی می‌باشد که در میان آن‌ها برای هر کس با هر بودجه‌ای هتل مناسبی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا 5 مورد از بهترین هتل‌های شهر اصفهان را که از نظر کاربران برتر هستند به شما معرفی کرده و توضیحاتی در مورد آن‌ها ارائه دهیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای اصفهان وارد صفحه "تور اصفهان" شوید.

  1. هتل شاه عباسی اصفهان

یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های شهر اصفهان که جزء هتل‌های ۵ ستاره و برتر ایران و حتی جهان نیز شناخته شده، هتل عباسی است که یک مکان تاریخی است و حدود ۳۰۰ سال قدمت دارد. بنای هتل شاه عباسی در واقع کاروانسرایی بود که در سال ۱۱۲۸ قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی، ‌با طراحی عالی معماری ایرانی و به دست بهترین معماران آن زمان ساخته شده است. سلطان این هتل را به مادرش هدیه کرده به همین دلیل به آن کاروانسرای مادر شاه نیز گفته می‌شده است. از این مکان تا سال‌ها به عنوان کاروانسرا استفاده می‌شد تا اینکه در سال ۱۳۳۶ شمسی مورد بازسازی قرار گرفته و به مهمانسرا تغییر کاربری پیدا کرد. بعدها در سال ۱۳۴۵ شمسی با بالا بردن سطح کیفیت این مکان و استاندارد کردن آن از مهمانسرا به هتل تبدیل شد و تا امروز نیز این کاربری خود را حفظ نموده است. هتل عباسی با معماری زیبا، گچبری‌های بی نظیر، پنجره‌های رنگارنگ و باغی که بسیار زیبا و دیدنی است به یکی از جذاب‌ترین و منحصربفردترین هتل‌های ایران تبدیل شده و گردشگران خارجی بسیاری تمایل دارند پس از سفر به اصفهان در آن اقامت کنند. هتل عباسی دارای ۳ طبقه، ۲۲۵ اتاق و سوئیت، ۲ رستوران مجهز، یک سفره خانه‌ی سنتی،‌ تالار پذیرایی، کافه تریا،‌ چایخانه‌ی سنتی و پارکینگ می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ سروپوشیده و روباز، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته،‌ استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزش، فروشگاه، مرکز خرید، کتابخانه، نماز خانه و... اشاره کرد. هتل عباسی دارای اتاق‌های یک تخته و دو تخته‌ی معمولی، مشرف به باغ، پردیس، سوئیت‌های معمولی، سبز، صفوی و قاجار، و آپارتمان‌های ۲ و ۳ خوابه بوده که همگی دارای امکاناتی از جمله روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه و اطفاء حریق، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، چای ساز، آب معدنی رایگان، مبلمان و... می‌باشند.

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل شاه عباسی اصفهان

هتل شاه عباسی اصفهان

هتل شاه عباسی اصفهان

هتل شاه عباسی اصفهان

  1. هتل کوثر اصفهان

دیگر هتل ۵ ستاره و سطح بالا و لوکس شهر اصفهان هتل بین المللی کوثر است که در گذشته با نام کوروش و زیر نظر مجموعه هتل‌های شرایتون فعالیت می‌کرد، اما پس از انقلاب به کوثر تغییر نام یافت و زیر نظر مجموعه‌ هتل‌های پارسیان اداره می‌شود. این  هتل در سال ۱۳۴۷ ساخته شد، اما بعدها ساختمانی دیگر با نام فیروزه به آن اضافه گردید، در این ساختمان‌ها که جمعا ۷ طبقه هستند ۱۹۴اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت معمولی و دوبلکس وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. مهم‌ترین ویژگی هتل کوثر محل قرار گیری آن است،‌ این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی آثار تاریخی مهم اصفهان واقع شده و حتی پیاده نیز می‌توان برای بازدید از این مناطق رفت، از این نظر هتل کوثر در نزد گردشگران بسیار محبوب است. هتل کوثر دارای ۵ رستوران می‌باشد: رستوران فصلی آبشار که در کنار استخر قرار دارد و غذاهای باربیکیو طبخ می‌کند، رستوران تابستانه که در فضای سبز باغ هتل و در کنار آبنما واقع شده و انواع غذاها را سرو می‌نماید، رستوران زرین که در لابی هتل است و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در آن یافت می‌شود، رستوران سنتی سرو که غذاهای اصیل ایرانی و اصفهانی همچون بریانی و خورشت ماست را ارائه می‌دهد و رستوران ایتالیاییِ مجموعه که غذاهای ایتالیایی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. هتل کوثر دارای امکاناتی مانند پارکینگ روباز و سرپوشیده، استخر، سونا و جکوزی، تالار پذیرایی، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، آرایشگاه مردانه، کافی  نت، اینترنت رایگان لابی، آسانسور، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، ‌تاکسی سرویس، صندوق امانات، خود پرداز و... می‌باشد. امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیز شامل روم سرویس، تلویزیون، اینترنت رایگان محدود، تلفن، یخچال، سرویس فرنگی و... است.

آدرس: اصفهان، جنب سی و سه پل، بلوار ملت

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

  1. هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان بلندترین ساختمان شهر اصفهان است که اقامت در آن با منظره‌ی زاینده رود می‌تواند بسیار لذتبخش باشد. این هتل در سال 1384 در شهر اصفهان و نزدیک به آثار تاریخی مهم این شهر بنا شد و امروزه یکی از هتل‎‌های محبوب اصفهان نزد گردشگران می‌باشد. هتل آسمان دارای ۱۳ طبقه و ۹۳ اتاق و سوئیت است که اتاق‌ها یک تخته، دو تخته و سوئیت های مجزا می‌باشند. از امکانات هتل آسمان می‌توان به پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی، نماز خانه، کافی نت، تاکسی سرویس،‌ لاندری،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، اینترنت لابی رایگان، کافی شاپ، فروشگاه، خود پرداز، ماساژ و صرافی اشاره کرد. اما مهم‌ترین بخش هتل آسمان که آن را در میان همه‌ی هتل‌های اصفهان خاص و منحصر بفرد کرده است، رستوران گردان این هتل می‌باشد که تنها رستوران گردان اصفهان و یکی از بلندترین نقاط این شهر است. صبحانه، چای ساز، یخچال، روم سرویس، سیستم اعلام و اطفای حریق، مینی بار، اینترنت، صندوق امانات، آب رایگان، تلویزیون و... از مکاناتی است که در اتاق‌های مختلف هتل آسمان ارائه می‌گردد.

آدرس: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

  1. هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است که در سال ۱۳۵۴ با نام داریوش افتتاح شد، اما پس از انقلاب نامش به پیروزی تغییر پیدا کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ به طور کامل بازسازی شده و از نظر امکانات به روز شد. هتل پیروزی دارای ۵ طبقه و ۹۵ واحد است که شامل اتاق‌های یک تخته، 2 تخته و سوئیت می‌باشد. از نظر موقعیت مکانی هتل پیروزی در جایگاهی بسیار عالی برای بازدید از اماکن تاریخی مهم اصفهان نظیر عمارت هشت بهشت،‌ عمارت چهل ستون،‌ بازار هنر اصفهان و مسجد و مدرسه‌ی چهار باغ قرار گرفته است، از طرف دیگر با اندکی پیاده روی می‌توان از این هتل به زاینده رود و پل‌های معروف روی آن مانند سی و سه پل و پل خواجو رسید. پارکینگ، کتابخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، فروشگاه،‌ آسانسور، نماز خانه، اتاق سیگار، رستوران و... از امکانات و خدمات هتل پیروزی است. از امکانات واحدهای اقامتی آن نیز می‌توان به صبحانه،  یخچال، روم سرویس، تلویزیون، چای ساز، مبلمان، سیستم اعلام و اطفای حریق، صندوق امانات،‌ تلفن و اینترنت اشاره کرد.

آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

  1. هتل سفیر اصفهان

هتل ۴ ستاره‌ی سفیر اصفهان دیگر هتل مورد علاقه‌ی گردشگران است که در سال ۱۳۷۱ افتتاح شد اما در سال ۱۳۹۵ به طور کامل مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت. این هتل در محلی که مهم‌ترین آثار تاریخی اصفهان از جمله میدان نقش جهان، بازار هنر و مجموعه‌ی عباسی قرار دارند واقع شده و از این نظر از محبوبیت بالایی برخوردار است. هتل سفیر در ۶ طبقه و با ۱۰۰ واحد اقامتی پذیرای مسافرینی است که برای اقامت در اصفهان این هتل را انتخاب نموده‌اند. از جمله امکانات و خدمات هتل سفیر می‌توان فروشگاه، استخر، سونا و جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران بام، ماساژ، خدمات برای معلولین، لاندری، خدمات خانه داری، اینترنت رایگان نامحدود، کافی شاپ، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، صندوق امانات، تاکسی سرویس، نمازخانه،‌ آسانسور و... را نام برد. روم سرویس، چای ساز، ‌آب رایگان، یخچال، صبحانه،‌ تلویزیون، مینی بار، سیستم اعلام و اطفای حریق، مبلمان، تلفن و اینترنت نیز از امکانات واحدهای مختلف این هتل می‌باشند.

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان

در این مقاله شما را با 5 مورد از برترین هتل‌های شهر توریستی اصفهان که از دید کاربران در سطح بالایی هستند، آشنا کرده و در مورد آن‌ها توضیح دادیم، در صورتی که قصد داشتید به شهر اصفهان سفر کرده و در یکی از این هتل‌های جذاب اقامت نمایید می‌توانید به قسمت اصفهان در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید