بهترین هتل شمال  | 10  هتل برتر شمال کشور
زهرا نیرومند 1400/04/03 3643 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


خطه شمالی ایران یکی از توریستی‌ترین مناطق کشور عزیزمان است که سالانه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف ایران به سمت خود می‌کشاند. اگر قصد سفر به شمال را دارید، باید تعدادی از هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها نزدیک به شهر موردنظر خود را بشناسید تا بتوانید در کنار یک گشت‌وگذار رویایی و جذاب، اقامتی راحت و به‌یادماندنی را نیز تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم 10  هتل برتر شمال کشور را به شما عزیزان معرفی کنیم و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل شمال آشنا شوید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای شمال وارد صفحه "تور شمال" شوید.

هتل رسپینا

رسپینا  از جمله هتل‌های 5 ستاره شمال کشور است که در استان گیلان و در میان مزارع سرسبز چای قرار دارد. این هتل 5 طبقه در زمینی به وسعت 15000 متر مربع راه‌اندازی شده و دارای 20 واحد اقامتی می‌باشد. هتل رسپینا  در نزدیکی دریا واقع شده و تصاویر بسیار زیبایی از سرسبزی شمال ایران را به نمایش می‌گذارد.   

تمامی اتاق‌های هتل در طبقات سوم و چهارم واقع شده‌اند. گردشگران می‎توانند برحسب سلیقه خود و تعداد نفرات همراهشان یکی از اتاق‌های یک‌تخته رویال، دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق سه‌تخته و انواع سوئیت‌های یک خوابه یا دو خوابه  را برای اقامت انتخاب نمایند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل چشم‌اندازهایی به سمت کوه یا محوطه هتل دارند و به امکاناتی چون تلويزيون LED، مبلمان، كمد لباس، يخچال، ميز تحرير، صندوق امانات، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، كتري برقي، كارت هوشمند اتاق، آباژور، پنجره دوجداره،  سرويس فرنگي، حمام، سشوار و مینی بار مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران، رستوران روف گاردن، کافی‌شاپ، کافه باغ، استخر، سالن بدنسازی، حمام تركی، سونا خشک و بخار­­، جكوزی، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش‌های آبی، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، تلويزيون LCD در لابی، نمازخانه، اينترنت، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات سرویس، لاندری، اتاق­ فكس، فتوكپي و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس هتل رسپینا: گیلان، لاهیجان، کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود

هتل رسپینا

هتل مروارید خزر

مروارید خزر هتلی 5 ستاره در شهر محمودآباد است که در لیست بهترین هتل شمال جای می‌گیرد. این هتل در سال 1385 افتتاح شد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل مروارید در 3  طبقه ساخته شده و دارای 32 سوئیت می‌باشد. موقعیت جغرافیایی هتل مروارید را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن عنوان کرد. مروارید خزر در 14 کیلومتری محمود آباد قرار دارد و حدود 9 کیلومتر نیز با نور فاصله دارد. از این رو برای گردشگران هر دو شهر مناسب می‌باشد.

22 سوئیت این هتل در محوطه قرار دارند و به دو صورت هم‌کف و دوبلکس ساخته شده‌اند. تعدادی از سوئیت‌ها چشم‌اندازی رو به دریا دارند و تصاویری زیبا از سواحل خزر را به نمایش می‌گذارند. مهمانان می‌توانند بر اساس شرایط و تعداد نفرات خود، یکی از سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه یا ویلاهای دوبلکس و سه‌خوابه را برای اقامت انتخاب نمایند.  تمامی سوئیت‌ها به امکاناتی چون تلويزيون LED، مبلمان، كمد لباس، میز توالت، صندوق امانات، تلفن، شومینه، اسپلیت، دستگاه چای‌ساز، قفل الكترونيك درب اتاق، كارت هوشمند اتاق، آباژور، سرويس ایرانی و فرنگي، حمام، سشوار و مینی بار با هزینه مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، زمین تنیس، سالن بيليارد، تلويزيون LCD در لابی، اينترنت، پذيرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فكس، فتوكپي و پاركينگ اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. دقت داشته باشید که این هتل آسانسور ندارد.

آدرس هتل مروارید خزر: مازندران، کیلومتر 14 جاده محمود آباد به نور

هتل مروارید خزر

هتل قصر بوتانیک

هتل قصر بوتانیک یکی از مجلل‌ترین هتل‌های خطه شمالی ایران است که در لیست بهترین هتل شمال قرار دارد. این هتل 5 ستاره در زمینی با وسعت 4 هکتار  و در 6 طبقه ساخته شده و مجموعا دارای 75 اتاق و سوئیت می‌باشد.    

مهمانان هتل قصر بوتانیک می‌توانند یکی از اتاق‌های یک تخته، دوتخته توئین، دوتخته دبل، سه‌تخته، سه‌تخته خانوادگی و سوئیت‌های دولوکس را برای اقامت انتخاب نمایند و از امکاناتی چون تلويزيون LCD، تلفن، صندوق امانات، مبلمان، ميز كار، دراور، كمد لباس، يخچال، ميني بار، دستگاه چای‌ساز، چیلر، اینترنت بی‌سیم رایگان، قفل الكترونيك درب اتاق، كارت هوشمند اتاق، سيستم تهويه مطبوع، حمام اختصاصی با وان و سشوار، برخوردار باشند. اتاق‌های هتل چشم‌اندازهای متفاوتی به کوه یا باغ دارند و تصاویری زیبا از مناظر سرسبز شمال ایران را به نمایش می‌گذارند.  

از دیگر امکانات هتل‌ نیز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن تشريفات، ويدئو كنفرانس، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، تلويزيون LCD در لابی، اینترنت، فروشگاه صنايع دستی، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و پاركينگ اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس هتل قصر بوتانیک: استان گلستان، کیلومتر 10 جاده گرگان - ساری، روبروی روستای نودیجه

هتل قصر بوتانیک

هتل آهوان  

آهوان از جمله اقامت‌گاه‌های با سابقه گیلان است که در لیست بهترین هتل شمال  قرار می‌گیرد. این هتل 4 ستاره در زمینی به  مساحت 18 هکتار راه‌اندازی شده و دارای سه مجموعه اقامتی با نام‌های گل‌افشان، گل‌نشان و ویلایی می‌باشد. گل‌افشان یک ساختمان پنج طبقه و گل‌نشان شامل 11 ساختمان سه طبقه است که روی‌هم 162 سوئیت را شامل می‌شوند. مجموعه ویلایی نیز دارای 50 باب ویلا می‌باشد.

 مجموعه گل‌نشان دارای اتاق‌های دو تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه می‌باشد که در طبقات اول تا سوم ساختمان‌ها قرار دارند. ساختمان‌های گل‌نشان فاقد آسانسور هستند. سوئیت‌های گل‌افشان نیز به دو دسته سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه تقسیم می‌شوند. هریک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به امکاناتی چون تلويزيون LCD، تلفن، صندوق امانات، يخچال، میز توالت، مبلمان، كمد لباس، میز و صندلی، اسپلیت، حمام اختصاصی، سرويس ایرانی و فرنگی مجهز هستند. برخی از سوئیت‌ها نیز چشم‌اندازی رو به دریا دارند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن چند منظوره با ظرفیت 110 نفر، فضای سبز، باغچه، سالن بيليارد، سالن فوتسال، پارک بازی کودکان، تلويزيون LCD در لابی، آسانسور، خدمات سرویس اتاق، لاندری، خشکشویی، خدمات اتو، فكس، فتوكپي، تاکسی سرویس و پاركينگ اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس هتل آهوان: گیلان، کیلومتر 16 جاده رامسر به رودسر، 10 کیلومتر بعد از ورودی چابکسر

هتل آهوان  

هتل نارنجستان

اگر به دنبال بهترین هتل شمال هستید، هتل نارنجستان را از دست ندهید. نارنجستان یک هتل 4 ستاره است که در فاصله بین دو شهر محمودآباد و نور قرار دارد. این هتل در زمینی به وسعت 7000 متر مربع و در 5 طبقه بنا شده و دارای 119 اتاق می‌باشد.

هتل نارنجستان اتاق‌هایی با ویژگی‌های متنوع را برای مهمانان خود تدارک دیده است. مهمانان هتل می‌توانند با توجه به شرایط و تعداد نفرات خود یکی از اتاق‌های دوتخته و سه تخته، سوئیت‌های دونفره، سوئیت رویال یا ویلاهای دوبلکس نارنجستان را برای اقامت انتخاب نمایند. تمامی اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی به سمت دریای خزر یا جنگل دارند و به امکاناتی چون  تراس، تلويزيون LCD، تلفن، صندوق امانات، مبلمان، دراور، كمد لباس، يخچال، ميني‌بار، كتري برقي، چیلر، قفل الكترونيك درب اتاق، كارت هوشمند اتاق، سيستم تهويه مطبوع، حمام اختصاصی و سرويس فرنگي و ایرانی مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن آمفی تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، سالن اجتماعات، تلويزيون LCD در لابی، اینترنت، صبحانه در اتاق، خدمات تهيه بليط، خدمات سرویس اتاق، لاندری­، خشک‌شویی، خدمات اتو، تبديل ارز، فكس، فتوكپي، صندوق امانات، آسانسور، دستگاه ATM، تاکسی سرویس و  پاركينگ اشاره کرد. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و تمامی امکانات ورزش‌های آبی از جمله قایق‌سواری­ و جت‌اسکی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است. ­هتل نارنجستان دارای 3 رستوران و یک فست‌فود می‌باشد. رستوران گردان در طبقه پنجم و دو رستوران صدف و بهارستان، سه رستوران‌ این هتل هستند که انواع غذاها را با کیفیت بسیار بالا برای مشتریان آماده می‌کنند. فست‌فود نارنجستان نیز در ساحل قرار دارد.

آدرس هتل نارنجستان: مازندران،  كيلومتر 7 جاده محمودآباد، ايزدشهر

هتل نارنجستان

هتل راتینس ماسال

راتینس ماسال، یکی از جدیدترین‌ هتل‌های استان گیلان است که در لیست بهترین هتل شمال جای دارد. این هتل 4 ستاره در 3 طبقه بنا شده و دارای 40 اتاق می‌باشد.  اتاق‌های هتل راتینس چشم‌اندازهای بسیار زیبایی به شالیزار، کوهستان یا محوطه هتل دارند و اقامت در شهر توریستی ماسال را برای گردشگران جذاب‌تر می‌کنند.

مسافران می‌توانند بر اساس سلیقه و تعداد نفراتی که به همراه دارند یکی از اتاق‌های سه تخته یا چهارتخته راتینس را انتخاب نموده و از امکاناتی چون تراس، تلويزيون LCD، تلفن، میز توالت، مبلمان، كمد لباس، يخچال، كتري برقي، اسپلیت، حمام اختصاصی، سشوار و سرويس فرنگي برخوردار باشند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، تالار عروسی، فضای سبز، زمین فوتبال­، پینگ پنگ، صبحانه در اتاق، تلويزيون LCD در لابی،  پذیرش 24 ساعته، اینترنت، خدمات سرویس اتاق، صندوق امانات، اتاق چمدان­، لاندری، فکس، فتوکپی، تاکسی سرویس و پاركينگ اشاره کرد.

آدرس هتل راتینس ماسال: استان گیلان، ماسال، کیلومتر 4 جاده ماسال به شاندرمن

هتل راتینس ماسال

هتل اسپیناس  

اسپیناس هتل 4 ستاره دیگری است که در 7 کیلومتری شهر توریستی آستارا واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از تالاب استیل را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد.  این هتل در 4 طبقه بنا شده و شامل 160 اتاق و سوئیت می‌باشد.

هتل اسپیناس  نیز مانند دیگر هتل‌های معرفی شده، دارای اتاق‌هایی با ویژگی‌های مختلف می‌باشد. مهمانان می‌توانند یکی از اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته یا سه‌تخته هتل اسپیناس را برای اقامت انتخاب نمایند یا در سوئیت‌های این هتل مستقر شوند. اتاق‌ها بر اساس تعداد تخت از 18 تا 30 متر مساحت دارند و سوئیت‌های هتل نیز 55 متری می‌باشند. تمامی اتاق‌ها به امکاناتی چون تلويزيون معمولي، تلويزيون LCD، تلفن، كمد لباس، يخچال، كتري برقي، چیلر، مینی‌بار با هزینه، كارت هوشمند اتاق، سيستم تهويه مطبوع، حمام اختصاصی با وان، سشوار و سرويس  فرنگی مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود، سالن تشریفات، اتاق عقد، فضای سبز، باغچه، آلاچیق در فضای باز، سونا خشک و بخار، جكوزی، زمين تنيس، سالن بيليارد، امکانات ورزش در آب مانند قايق‌سواری، پارک بازی كودكان، گیم‌نت، تلويزيون در لابی، اینترنت­، صبحانه در اتاق، کتابخانه، نمازخانه، آسانسور، خدمات سرویس اتاق، لاندری، خشک‌شویی، خدمات اتو، فکس، فتوکپی، دستگاه ATM، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و پاركينگ اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس هتل اسپیناس: استان گیلان، جاده تالش به آستارا، 7 کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی، ورودی شهر آستارا

هتل اسپیناس  

هتل المپیک شمال

المپیک، هتلی 3 ستاره است که در 5 کیلومتری شهر آمل قرار دارد. این هتل از سال 1395 آغاز به کار کرد  و خیلی زود جای خود را در لیست بهترین هتل شمال باز نمود. هتل المپیک  در3 طبقه ساخته شده و دارای 29 اتاق و سوئیت می‌باشد.

مهمانان هتل المیپیک می‌توانند بر اساس شرایط و نیاز خود یکی از اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت دوخوابه و سوئیت رویال یک خوابه را برای اقامت انتخاب نمایند. سوئیت‌های هتل دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه هستند و در طبقه سوم هتل قرار دارند. اتاق‌های هتل نیز در طبقات اول و دوم واقع شده‌اند. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلويزيون LED، مبلمان، كمد لباس، میز توالت، صندوق امانات، تلفن، قفل الكترونيك درب اتاق، كارت هوشمند اتاق، چیلر، آباژور، سرويس فرنگي، حمام، سشوار و مینی‌بار با هزینه اشاره کرد.

این هتل، علاوه بر موارد عنوان شده، دارای امکانات دیگری چون رستوران، کافی‌شاپ، فضای نشیمن، استخر، سالن بدنسازی، سالن بيليارد، تلويزيون LCD در لابی، آسانسور، لابی، اينترنت، پذيرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فكس، فتوكپي، خدمات تهيه بليط، تاکسی سرویس و پاركينگ نیز می‌باشد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس هتل المپیک شمال: مازندران، آمل، جاده هراز

هتل المپیک شمال

هتل آپارتمان کیش مهر

کیش مهر،  از جمله هتل‌های شهر فریدون‌کنار است که در لیست بهترین هتل شمال جایدارد. این هتل 3 ستاره دارای دو ساختمان مجزا می‌باشد که یکی از آن‌ها 3 طبقه و دیگری 6 طبقه دارد. ساختمان 6 طبقه‌ای کیش مهر دارای 20 سوئیت است و 26 سوئیت نیز در ساختمان 3 طبقه ساخته شده است.  

سوئیت‌های هتل کیش مهر به سه دسته سوئیت‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه تقسیم می‌شوند. مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات خود یکی از این سوئیت‌ها را برای اقامت انتخاب نمایند. هر سوئیت دارای اتاق نشیمن بوده و یک تخت دونفره نیز در هریک از اتاق‌های آن قرار دارد. در صورت نیاز و به درخواست مسافر، تخت اضافه یا مبل تخت‌خواب‌شو به اتاق‌ها اضافه خواهد شد.  دقت‌ داشته باشید که اغلب سوئیت‌های یک‌خوابه در ساختمان سه طبقه‌ای واقع شده‌اند و این ساختمان دارای آسانسور نمی‌باشد.

هتل کیش‎ مهر امکانات خوبی را برای مسافران خود آماده کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به تلويزيون LED، تلفن، مبلمان، كمد لباس، فرش، يخچال، حمام اختصاصی،  سرويس فرنگي، سیستم گرمایشی، اسپلیت و مینی‌بار با هزینه برای هریک از سوئیت‌ها اشاره کرد. علاوه بر این، این هتل امکانات دیگری چون رستوران، سالن كنفرانس، تلويزيون LED در لابی، خدمات سرویس اتاق،  لاندري، صبحانه در اتاق، اينترنت، كتابخانه، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، پاركينگ، خدمات تهيه بليط، خدمات تبديل ارز، فكس و فتوكپي را نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است.  کارکنان هتل به زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و هندی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به دریا اشاره کرد که تنها 55 متر با آن فاصله دارد.

آدرس هتل کیش مهر: مازندران، فریدونکنار، بلوار ساحلی، مقابل کوچه چمران 24

هتل آپارتمان کیش مهر

هتل کانیار

هتل کانیار بهترین هتل شمال ایران است که در استان گلستان، شهر علی‌آباد کتول قرار دارد. این هتل 3 ستاره در  5 طبقه بنا شده و شامل 27 واحد اقامتی می‌باشد.  

مهمانان هتل می‌توانند یکی از اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته معمولی، دوتخته و سه‌تخته وی‌آی‌پی یا سوئیت‌های یک‌خوابه معمولی و وی‌آی‌پی را برای اقامت انتخاب نمایند. گزینه‌های وی‌آی‌پی طراحی شکیل‌تری نسبت به دیگر گزینه‌ها دارند و در طبقه پنجم ساختمان واقع شده‌اند. تمامی واحدها چشم‌اندازی رو به جنگل داشته و به امکاناتی چون تلويزيون LED، تلفن، مبلمان، كمد لباس، يخچال، كتري برقي، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، كارت هوشمند اتاق، حمام اختصاصی با وان،  سشوار و سرويس ايراني و فرنگي مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس­­، رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش، سالن اجتماعات، فضای سبز، باغچه، پارک بازی کودکان، تلويزيون در لابی، اینترنت­، صبحانه در اتاق، خدمات سرویس اتاق، لاندری، خشک‌شویی، خدمات اتو، فکس، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس و پاركينگ اشاره کرد.

آدرس هتل کانیار: گلستان،  شهرستان علی‌آباد کتول، خیابان امام رضا

هتل کانیار

در این مقاله 10  هتل برتر شمال کشور را نام برده و ویژگی‌های هریک از آن‌ها را بیان نمودیم. شما می‌تواند بر اساس شرایط خود و هزینه‌ای که بابت اجاره اقامت‌گاه در نظر گرفته‌اید، بهترین هتل شمال را انتخاب نموده و روزهای خوبی را در خطه سرسبز ایران سپری کنید. در صورتی که قصد سفر با تورهای گردشگری را دارید، سری به دیگر صفحات سایت بزنید و  شرایط و زمان برگزاری تورها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 75097700- 021  تماس گرفته و در مورد تور موردنظر خود با کارشناسان کایت مشورت نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید