بهترین فست‌فودهای شمال | لیست 15  فست فود برتر شمال
زهرا نیرومند 1400/03/09 10785 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


استان‌های شمالی ایران از جمله پرگردشگرترین مناطق کشورمان هستند که  تقریبا در تمامی ماه‌های سال مورد توجه گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت قرار دارند. شاید برایتان پیش‌ آمده باشد که به یکی از استان‌های شمالی سفر کرده باشید و ندانید غذای خود را از کدام رستوران یا غذاخوری تهیه کنید. قبل از این‌که بخواهید مکان موردنظر خود را انتخاب نمایید، باید بدانید که چه می‌خواهید بخورید.  منطقه شمالی کشور دارای رژیم غذایی متنوع و خوراکی‌های خوشمزه و منحصربفردی است که خوردن آن‌ها خالی از لطف نیست. در واقع بسیاری از گردشگران تنها برای خوردن غذاهای خوشمزه شمالی به این مناطق سفر می‌کنند و اغلب رستوران‌های سنتی و غذاخوری‌های محلی را برای صرف ناهار و شام انتخاب می‌نمایند. اگر از جمله افرادی هستید که فست‌فود را ترجیح می‌دهید، حداقل مکانی را انتخاب کنید که از کیفیت غذا و مواد اولیه مورداستفاده در آن مطمئن باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین فست‌فودهای شمال ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.  همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای شمال وارد صفحه "تور شمال" شوید.

فست‌فود فیامین

فیامین، یکی از بهترین فست‌فودهای شمال ایران است که در شهر فومن قرار دارد. این فست‌فود انواع پیتزا، ساندویچ،  برگر،  پاستا، استیک، سوخاری و سالاد  را با کیفیت و طعمی فوق‌العاده برای مهمانان خود آماده کرده و در محیطی زیبا برای مشتریان خود سرو می‌کند. استفاده از مواد اولیه تازه، مدیریت خوب، پرسنل مجرب و حرفه‌ای و محیط دنج و دلنشین، از جمله ویژگی‌های این فست‌فود محسوب می‌شود.

آدرس فیامین: استان گیلان، فومن، بعد از شهرک امام خمینی، کمربندی شکوری، جاده فومن، شنبه بازار

فست‌فود فیامین

کاغذ فود

کاغذ فود یکی از بهترین فست‌فودهای شمال ایران است که در شهر محمودآباد قرار دارد. فضای داخلی  کاغذ فود بسیار کوچک است و امکان نشستن در آن وجود ندارد. از این رو، اغلب سفارشات این فست‌فود به صورت بیرون‌بر می‌باشد. برگرهای کاغذفود از جمله محبوب‌ترین غذاهای این فست‌فود هستند که از میان آن‌ها می‌توان به دابل برگر، زغالی‌برگر، بیکن‌برگر، برگر میکس، قارچ برگر، برگر رژیمی و ... اشاره کرد.

آدرس کاغذ فود: استان مازندران، محمودآباد، خيابان امام خمینی، جنب بانک رفاه، نسیم ۵

کاغذ فود

فست‌فود دانانو

دانانو را می‌توان یکی از معروف‌ترین و بهترین فست‌فودهای استان مازندران معرفی کرد که در شهر توریستی سلمان‌شهر قرار دارد. این فست‌فود علاوه بر انواع سالاد و سوپ به عنوان پیش‌غذا، انواع پاستا، پیتزا، برگر، استیک و ... را نیز در منوی غذایی خود دارد. پیتزا مارگاریتا، رست‌بیف، گوشت و قارچ، سبزیجات، آرتیشو، مرغ و قارچ، کالزونه و  سیسیلی، از جمله پیتزاهای این رستوران هستند که طرفداران بسیاری نیز دارند.

آدرس دانانو:  استان مازندران، سلمان‌شهر، جنب برج‌هاي ساحلي قو

فست‌فود دانانو

فست‌فود گارمون

اگر به شهر رشت سفر کردید، می‌توانید یکی از وعده‌های غذایی خود را در فست‌فود گارمون این شهر میل کنید. گارمون یکی از  پرطرفدارترین و بهترین فست‌فودهای شمال ایران است که انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا و پیش‌غذاهای متنوع را در منوی غذایی خود دارد.  گارمون دارای دو طبقه است و سالن اصلی در طبقه دوم واقع شده است. فضای بسیار وسیع و جادار، محیطی گرم و دلنشین و نورپردازی فوق‌العاده، از جمله ویژگی‌های سالن گارمون محسوب می‌شوند.  

آدرس گارمون: استان گیلان، رشت، بلوار منظریه، بین چهارراه ولی‌عصر و پارک بانوان

فست‌فود گارمون

فست‌فود فندق

فندق، یکی از بهترین فست‌فودهای شمال است که در قائم‌شهر قرار دارد. این فست‌فود انواع پیتزا، استیک، برگر و غذاهای خوشمزه دیگر را در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را با کیفیتی بسیار بالا برای مشتریان خود آماده می‌کند. فندق علاوه بر فست‌فود، دارای بخش کافه نیز می‌باشد که همه‌روزه از ساعت 15 عصر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است. قیمت‌ غذاها در فست‌فود فندق کمی گران است، اما کیفیت خوب غذاها و فضایی که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد به این گرانی می‌ارزد.

آدرس فندق: استان مازندران، قائم‌شهر، چهارراه فرهنگ

فست‌فود فندق

کافه فست‌فود ممد آقا

 از مهم‌ترین ویژگی‌های این فست‌فود می‌توان به فضای جذاب و دلنشین آن اشاره کرد به زیبایی تزئین شده و مورد پسند بسیاری از مشتریان این کافه قرار دارد. ممد آقا انواع پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی، برگر، سوخاری و ساندویچ‌های گرم و سرد را در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را با بالاترین کیفیت برای مهمانان آماده می‌کند. 

آدرس فست‌فود ممد آقا: استان مازندران، آمل، خیابان مدرس، میدان قائم، نبش آفتاب ۴۸

کافه فست‌فود ممد آقا

فست‌فود برگرتین

برگرتین، یکی از مدرن‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین فست‌فودهای شمال است که در مسیر جاده ناهارخوران گرگان قرار دارد. ظرفیت بالای پذیرش مهمان، سرعت بالا، سرویس‌دهی مناسب و غذاهای متنوع، از جمله ویژگی‌های این فست‌‌فود محسوب می‌شود. در منوی فست‌فود برگرتین می‌توانید تنوع بالایی از پیتزاها و برگرها را مشاهده نمایید.

آدرس برگرتین: استان گلستان، گرگان، خیابان ولی‌عصر، نبش عدالت ۹۸/۱

فست‌فود برگرتین

فست‌فود دوفر

فست‌فود دوفر یکی از بهترین فست‌فودهای شمال است که در مرکز شهر ساری قرار دارد. این فست‌فود فضایی کوچک دارد و برای نشستن مناسب نیست. مهمانان دوفر می‌توانند بر روی صندلی‌هایی که در فضای بیرونی فست‌فود قرار داده شده، بنشینند یا غذای خود را به صورت بیرون‌بر سفارش دهند. فست‌فود دوفر انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری، اسنک و سیب‌زمینی را در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

آدرس: استان مازندران، ساری، خیابان قارن، روبروی بانک مسکن، جنب مرکز خرید الهیه   

فست‌فود دوفر

کنتاکی دان

کنتاکی دان یکی از بهترین فست‌فودهای استان مازندران است که در شهر نور قرار دارد. فضای داخلی این فست‌فود بسیار زیبا و تمیز بوده و برای یک شام خانوادگی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به کیفیت بالای غذاها، قیمت منصفانه، برخورد خوب مدیریت و پرسنل آن اشاره کرد. منوی غذایی رستوران دان بسیار متنوع بوده و انواع پیتزا، برگر، ساندویچ و پیش غذا را برای مهمانان خود آماده می‌کند.

آدرس کنتاکی دان: استان مازندران، نور، خيابان امام خمینی (ره)، نرسیده به خیابان بنیاد شهید، جنب جهاد  كشاورزی 

کنتاکی دان

فست‌فود بهار

بهار یکی از فست‌فودهای استان گیلان است که در شهر آستانه اشرفیه قرار دارد. این فست‌فود انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری و سالاد را در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را بالاترین کیفیت برای مهمانان خود آماده می‌کند. فضای فست‌فود بهار کمی کوچک است، اما دنج و دلنشین بوده و برای یک جمع کوچک خانوادگی بسیار مناسب است.

آدرس بهار: استان گیلان، آستانه اشرفیه، فلکه کیاشهر، بلوار مطهری، جنب تالار نور

فست‌فود بهار

فست‌فود بامن

بامن یکی از بهترین فست‌فود‌های شمال ایران است که منوی متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در منوی غذایی این رستوران علاوه بر انواع پیتزا، تنوع بالایی از ساندویچ، کباب ترکی، سیب‌زمینی و سالاد را نیز مشاهده می‌نمایید. بامن دارای 3 طبقه است و فضای خوبی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است. فست‌فود بامن یکی از شلوغ‌ترین فست‌فودهای شهر آمل است.

آدرس بامن: استان مازندران، آمل، خیابان هراز،  بعد از آفتاب ۱۸

فست‌فود بامن

فست‌فود گوک برگر

 اگر به شمال سفر کردید، حتما سری به گوک برگر بزنید و بهترین سوخاری عمر خود را در آن نوش‌جان کنید. گوک برگر یکی از بهترین فست‌فودهای شمال ایران است که غذاهای خود را با بهترین مواد اولیه تهیه کرده و از گوشت ‌تازه استفاده می‌کند. کیفیت بالای غذاها، سرویس‌دهی خوب و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های این فست‌فود محسوب می‌شود.

آدرس گوک برگر: استان گلستان، گرگان، بلوار دخانیات، روبروی صیاد شیرازی 6

فست‌فود گوک برگر

فست‌فود آسمون

فست‌فود آسمون زیرمجموعه رستوران‌های حاج حسن است که در بلوار خزر ساری قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای فست‌فودی را با بالاترین کیفیت در محیطی بسیار زیبا و آرام برای مهمانان خود سرو کرده و بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهد.   چیدمان مدرن و شیک رستوران، برخورد خوب پرسنل، تنوع و کیفیت بالای غذاها از  جمله ویژگی‌های فست‌فود آسمون است که آن را در لیست بهترین فست‌فودهای شمال قرار می‌دهد. 

آدرس آسمون: استان مازندران، ساری، بلوار خزر، نرسیده به دریای 18

فست‌فود آسمون

فست‌فود پیزریا

پیزریا، یکی از بهترین فست‌فودهای رشت است که 2 شعبه در این شهر دارد. پیزریا یک فست‌فود ایتالیایی است که انواع پیتزاهای خوشمزه را با کیفیتی بسیار بالا برای مشتریان خود سرو می‌کند.  فضای دنج و آرام  با دکوراسیون چوبی، نورپردازی زیبا، موسیقی ملایم و تنوع بالای غذاها، از جمله ویژگی‌های این رستوران است که آن را در لیست بهترین فست‌فودهای شمال قرار می‌دهد.

آدرس پیزریا شعبه ۱: استان گیلان، رشت، گلسار، بلوار استاد معین، نرسیده به سه‌راهی گلایل

آدرس پیزریا شعبه 2: استان گیلان، رشت، گلسار، ابتدای بلوار سمیه، نبش خیابان 120

فست‌فود پیزریا

فست‌فود می‌شف

اگر در محدوده رودسر به دنبال بهترین فست‌فود شمال هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به می‌شف بزنید.  فست‌فود می‌شف غذاهای خود را با مواد اولیه تازه و با بالاترین کیفیت آماده کرده و آن‌ها را در محیطی زیبا و خانوادگی برای مهمانان خود سرو می‌کند. این فست‌فود علاوه بر پیتزا، انواع سوخاری، برگر، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا را نیز در منوی خود دارد.

آدرس می‌شف: استان گیلان، رشت، رودسر، ضلع شمالی میدان معلم

فست‌فود می‌شف

در این مقاله بهترین فست‌فودهای شمال ایران را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر به استان‌های گیلان،  مازندران و گلستان سفر کردید، حتما سری به این فست‌فودها بزنید و غذاهای خوشمزه آن‌ها را امتحان کنید. دقت داشته باشید که غذاهای فست‌فودی برای سلامتی خوب نیستند و باید کمتر مورد استفاده قرار گیرند، اما اگر قرار است فست‌فود بخورید بهتر است مکان‌های مطمئنی را برای این کار انتخاب نمایید. در صورتی که قصد سفر با تورهای گردشگری را دارید، صفحات دیگر سایت را مشاهده نموده و تورهای شمال را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 75097700- 021  تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان کایت بپرسید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید