بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی | 10 جای عالی برای گرفتن عکس
زهرا نیرومند 1400/02/16 6238 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


دبی، شهری زیبا و دوست‌داشتنی است که اغلب با آسمان‌خراش‌های بلند، مراکز خرید پرزرق‌وبرق و بیابان‌های اسرارآمیزش شناخته می‌شود.  ترکیبی از بناهای تاریخی و ساختمان‌های مدرن، که در کنار هم جذابیت خاصی به این شهر داده و تصاویری زیبا و رویایی ایجاد کرده است. اگر به عکاسی علاقه‌مندید و دوست دارید تصاویری جذاب  و دیدنی از این شهر پرزرق‌وبرق به ثبت برسانید، حتما ادامه مطلب را دنبال نمایید. در این مقاله بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی را به شما عزیزمان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با  ما همراه باشید.

صفحات مرتبط:

تور دبی

ویزای دبی

 عکاسی از کویر

کویر یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی دبی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما بازدید از آن را در برنامه سفر خود بگنجانید. می‌توانید در میان شن‌های نرم کویر قدم بزنید و به تفریحاتی چون آفرود، شترسواری، موتورسواری و ... بپردازید. یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید از آن برخوردار باشید، بالون‌سواری است. پرواز بر روی تپه‌های شنی طلایی‌رنگ که تلاقی زیبایی با آسمان آبی ایجاد کرده‌ است، از جمله زیباترین تصاویری است که می‌توانید با دوربین خود ثبت کنید. شما در ارتفاع بالایی از سطح زمین در حال پرواز هستید و مناظر بی‌پایانی از ماسه‌ها را در مقابل خود دارید. با چشمان خود به دنبال شترها و غزال‌هایی که در صحرا پرسه می‌زنند باشید و بدون هیچ نگرانی از حیات وحش عکس بگیرید. پرواز بر فراز کویر امکان هر نوع عکاسی را به شما می‌دهد.

 عکاسی از کویر

ساحل برج‌العرب

دبی، سواحل بسیار زیبایی دارد که هرکدام از آن‌ها نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند، اما بهترین ساحل برای عکاسی، ساحل برج‌العرب است. برج‌العرب، یک آسمان‌خراش بلند است که به زیبایی طراحی شده و یکی از نمادهای شهر دبی محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم طلوع یا غروب خورشید را برای عکاسی انتخاب کنید تا تصویری شگفت‌انگیز از دریا، خورشید و برج‌العرب را کنار هم داشته باشید. 

ساحل برج‌العرب

نخل جمیرا

نخل جمیرا، جزیره‌ای مصنوعی به شکل نخل است که برای گردشگران جذابیت بسیاری دارد. حتی اگر در هتل‌های این جزیره اقامت ندارید، می‌توانید به عنوان مهمان از مراکز خرید و تفریحی متعدد آن بازدید کنید و روزی به یادماندنی را در دفتر خاطرات خود ثبت نمایید. این منطقه یکی از بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی است.  عکاسی در نخل جمیرا این فرصت را برایتان ایجاد می‌کند تا انعکاس آسمان‌خراش‌های بلند و زیبا را در آب داشته باشید و یک ترکیب جذاب از برج‏‌های شگفت‌انگیز و دریا را به ثبت برسانید. پیشنهاد می‌کنیم طلوع آفتاب را برای این کار انتخاب نمایید تا هم رنگ طلایی خورشید را در تصویر خود داشته باشید و هم از خلوت بودن جزیره برای ثبت‌ عکس‌های زیبا استفاده نمایید.

نخل جمیرا

برج خلیفه

برج خلیفه را می‌توان یکی از بهترین‌ مکان‌های دبی برای عکاسی معرفی کرد که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید. می‌توانید در یک کیلومتری برج بایستید و تصویری زیبا و شگفت‌انگیز از بلندترین سازه‌ی جهان را به ثبت برسانید. اگر نزدیک‌تر شوید، نمی‌توانید همه بلندی برج را در قاب دوربین خود داشته باشید! بهترین زمان برای عکاسی از برج خلیفه،  ساعت 6 بعد‌ازظهر است که فواره‌ی زیبای آن تا 5 دقیقه روشن می‌شود و ترکیبی زیبا از رقص نور و آب را ایجاد می‌کند. این فواره  تا 11 شب هر نیم‌ ساعت یک بار روشن شده و منظره‌ای شگفت‌انگیز را به نمایش می‌گذارد.

برج خلیفه

مدینه‌الجمیرا

مدینه‌الجمیرا، بزرگ‌ترین تفریح‌گاه ساحلی دبی است که در نزدیکی برج‌العرب قرار دارد. ساختمان‌های موجود در این منطقه به سبک عربی ساخته شده و چشم‌اندازهایی زیبا ایجاد کرده است. حتی اگر قصد ورود به این تفریح‌گاه را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم گشت‌وگذاری در بازارهای این منطقه داشته باشید یا سوار قایق‌های سنتی شوید و عکس‌هایی زیبایی را ثبت کنید. مدینه‌الجمیرا یکی از بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی از برج‌العرب می‌باشد. می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و ترکیبی از سازه مدرن برج‌العرب را در کنار بناهایی به سبک معماری کهن عرب داشته باشید. 

مدینه‌الجمیرا

محله قدیمی بستکیه

بستکیه، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی است که در منطقه بر دبی و در کنار نهر دبی قرار دارد. معماری سنتی این محله، خیابان‌های فرعی باریک و مساجد بستکیه، آن را به یکی از بهترین مکان‎های دبی برای عکاسی تبدیل کرده است. خانه‌های این محله در قرن 19 ساخته شده‌اند. این خانه‌ها محل زندگی تاجران ایرانی بوده که برای تجارت مروارید و انواع پارچه، به دبی مهاجرت کرده بودند. با گشت‌وگذار در این محله ضمن آشنایی با بافت قدیمی شهر دبی، این فرصت را دارید که عکس‌هایی جذاب و دیدنی را ثبت نمایید.

محله قدیمی بستکیه

نهر دبی

نهر دبی، یکی از بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی است. همه روزه تعدادی ابرا، قایق‌های سنتی کوچک، بر روی نهر شناور می‌شوند تا مسافران را از دبی به سمت دیره هدایت کنند. حضور این ابراها بر روی آب و هیاهوی مسافران صحنه‌هایی زیبا برای عکاسی ایجاد می‌کند که می‌توانید با دوربین خود ثبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم سوار یکی از این قایق‌ها شوید و به سمت دیره بروید. آن‌گاه این فرصت را دارید که از بازار ادویه آن دیدن کرده و از ادویه‌های رنگارنگ عکس‌های جذاب و دیدنی بگیرید.

نهر دبی

راس الخور

راس الخور، یک تالاب بسیار زیباست که در زمستان زیستگاه تعداد بی‌شماری از پرندگان مهاجر می‌باشد. حضور پرندگان، خصوصا فلامینگوها، راس الخور را به یکی از خاص‌ترین و بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی تبدیل کرده است. اگر هنگام طلوع و غروب خورشید به سمت راس الخور بروید، علاوه بر تصاویر زیبایی که از فلامینگوها و دیگر پرندگان مهاجر ثبت می‌کنید، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از افق را نیز در قاب دوربین خود خواهید داشت.

راس الخور

دریاچه‌های القدرا

القدرا، یک ذخیره‌گاه مصنوعی است که در دل کویر به عنوان زیستگاه پرندگان مهاجر ساخته شده است.  القدرا یک مکان مناسب برای تماشای پرندگان، پیاده‌روی و اردو زدن است و تنها 40 دقیقه با شهر دبی فاصله دارد. در نزدیکی القدرا نیز دو دریاچه بزرگ به شکل قلب طراحی شده است که با عنوان دریاچه عشق شناخته می‌شود. در اطراف این دریاچه درختان با یک ترتیب خاص و ویژه کاشته شده‌اند و از بالا کلمه LOVE را نمایش می‌گذارند.  اگر به دنبال بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی هستید،  پیشنهاد می‌کنیم این دریاچه‌های مصنوعی را از دست ندهید.

دریاچه‌های القدرا

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی، بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی در جهان است که دارای بیش از 45 میلیون گل رنگارنگ و 15 هزار پروانه می‌باشد. این باغ به زیبایی طراحی شده و فرصت‌های مناسبی را برای عکاسی در دبی ایجاد کرده است. تونل‌های گل و مسیرهای قلب از جمله مکان‌هایی  هستند که می‌توانید در میان آن بایستید و عکس‌هایی جذاب و رویایی بگیرید. علاوه بر این، در این باغ فرصت عکاسی ماکرو از پروانه‌های جذاب و دیدنی را نیز خواهید داشت.

باغ معجزه دبی

در این مقاله بهترین مکان‌های دبی برای عکاسی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. همان‌طور که گفتیم، دبی یک شهر پرزرق‌وبرق و رویایی است که مراکز خرید و تفریحی فراوانی دارد و سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. چیزی که بیشتر از همه در این شهر خودنمایی می‌کند، آسمان‌خراش‌های بلند با معماری‌های جذاب و دیدنی آن است که در دنیا بی‌نظیر هستند. قرار گرفتن این برج‌های مدرن در کنار معماری سنتی عرب، ترکیبی زیبا و باشکوه ایجاد کرده است که تنها در شهر دبی قابل مشاهده است. به این ترکیب جاذبه‌های طبیعی چون آب‌های بی‌کران دریا و کویر داغ و طلایی‌رنگ دبی را نیز اضافه کنید. اگر اهل عکاسی هستید، این قاب‌های زیبا را از دست ندهید و فرصتی را به عکاسی در این شهر اختصاص دهید. در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید، سری به دیگر صفحات سایت زده و شرایط تورهای گردشگری دبی را مورد بررسی قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره 75097700- 021  با کارشناسان کایت در ارتباط باشید و در مورد تور موردنظر خود با آن‌ها مشورت نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید