بهترین تفریحات مجردی باکو که حتما باید تجربه کنید
6559 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


آذربایجان با مراکز خرید بزرگ و اماکن تفریحی متنوع، یکی از قطب‌های گردشگری غرب آسیاست و سالانه بسیاری از افراد برای تجربه تفریحات مجردی باکو، آشنایی با فرهنگ غنی این کشور و بازدید از جاذبه‌های آن، روانه سرزمین آتش می‌شوند. از آنجایی که ایرانی‌ها هم از طرفداران سرسخت تورهای باکو هستند، امروز لیستی از تفریحات مجردی باکو را گردآوری کرده‌ایم تا اگر کایت را برای سفر به آذربایجان انتخاب کردید، خاطره‌ای خوش از این کشور در ذهن شما حک شود همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال سفر به باکو هستید، پیشنهادهای هیجان‌انگیز سفر به باکو را در صفحه "تورباکو" از دست ندهید.


معرفی بهترین تفریحات مجردی باکو


پارک آبی دالغا بیچ؛ بهترین انتخاب در تفریحات مجردی باکو


لیست تفریحات مجردی باکو را با معرفی یکی از زیباترین پارک های آبی باکو آغاز می‌کنیم. دالغا بیچ مجموعه‌ای بزرگ در منطقه مردکان در 37 کیلومتری پایتخت آذربایجان است که در آن می‌توان وسایل بازی، سرسره‌ها، تونل‌های آبی و هرآنچه که از یک پارک آبی انتظار دارید را پیدا کنید. این مجموعه شامل 10 استخر شنا، 5 رستوران، 7 کافه، 6 سرسره آبی مختلف، استخری برای ورزش‌های آبی و امکانات بسیار متنوع دیگر شده و می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌ها را در میان تفریحات مجردی باکو برای شما رقم بزند. 

پارک آبی دالغا بیچ


لذت تماشای شهر از بالای چرخ و فلک باکو


یکی دیگر از بهترین تفریحات مجردی باکو، رفتن به پارک ملی سی‌ساید (Seaside) و تماشای پایتخت آذربایجان از بالای چرخ و فلک این شهر ملقب به «چشم باکو» است. این سازه 60 متر ارتفاع دارد و زمانی که به بالاترین نقطه آن می‌رسید، می‌توانید بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر را ببینید. اگر قصد بازدید از این چرخ و فلک را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم شب را برای تفریح انتخاب کنید.

چرخ و فلک باکو


تنوع بالای تفریحات مجردی باکو در خیابان نظامی


انتخاب بعدی ما در لیست بهترین تفریحات مجردی باکو، شب‌گردی و خرید در خیابان نظامی است؛ یکی از مشهورترین خیابان‌های باکو که در آن علاوه بر خرید، حسابی می‌توانید خوش بگذرانید. جاذبه‌های این خیابان به قدری زیاد هست که می‌تواند هر کسی از جمله شما را مجذوب خود کند. اگر می‌خواهید تجربه شما از تفریحات مجردی باکو و قدم زدن در این خیابان تکمیل شود، بهتر است شام را هم در یکی از رستوران‌های پرزرق‌وبرق اینجا میل کنید. نظامی تنها یکی از خیابان های مشهوری است که می‌توان تفریحات مجردی باکو را در آن تجربه کرد.

خیابان نظامی باکو


تفریحات مجردی باکو در بلوار باکو


در بلوار باکو که با عنوان «پارک ملی» نیز شناخته می‌شود، همه‌چیز را می‌توانید در کنار هم داشته باشید: فروشگاه‌های لوکس، سینما، رستوران، آسمان‌نما و البته تفریحات مجردی باکو. طول این بلوار به حدود 3.75 کیلومتر می‌رسد و در بخش جنوبی دریای خزر کشیده است. در امتداد بلوار باکو، دیدنی‌های بسیاری همچون موزه فرش، موزه تاریخچه سنگ‌های پلاستیکی آذربایجان و همچنین چرخ و فلک باکو در انتظار گردشگران است. افرادی که اهل خرید هستند هم می‌توانند سری به مرکز خرید بزرگ «پارک بلوار» بزنند.
 اگر در دنبال یکی از متفاوت‌ترین تفریحات مجردی باکو هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ اولین سینمای روباز باکو که در سال 2016 افتتاح شده است هم بروید. 

بلوار باکو


تجربه‌ای هیجان‌انگیز از تفریحات مجردی باکو با شرکت در مسابقات کارتینگ


برخی از تفریحات مجردی باکو به اندازه‌ای جذاب هستند که قطعا بارها و بارها آنها را تجربه خواهید کرد. حضور در مجموعه Baku Karting & Event Center یکی از همین تفریحات مجردی باکو است که چند دقیقه بازی در آن، میزان آدرنالین خون شما را به حداکثر می‌رساند. جالب است بدانید اینجا بزرگترین مجموعه کارتینگ سرپوشیده آذربایجان و حتی منطقه است که می‌تواند افرادی را که به دنبال تفریحات مجردی باکو هستند، مجذوب خود کند. اگر حضور در پیست کارتنیگ را در برنامه خود دارید، بهتر است بدانید یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات مجردی باکو در انتظار شما خواهد بود.

مسابقات کارتینگ باکو


لمس تفریحات مجردی باکو در باشگاه ساحلی آمبوران


اگر می‌خواهید به دور از شلوغی شهر، لحظاتی بدون استرس و آرام را در محیطی خاص تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از باشگاه ساحلی آمبوران را در نظر بگیرید. این مجموعه که در حقیقت در نزدیکی سواحل بیلگه تاسیس شده، 45 دقیقه با مرکز شهر فاصله داشته و می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم بزند. استخرهای شنا، حمام آفتاب، نوشیدنی‌های خوشمزه، رستوران‌های ساحلی و ماساژ، تنها بخشی از تفریحات مجردی باکو در باشگاه ساحلی آمبوران هستند.

باشگاه ساحلی آمبوران باکو


پارک داگوستا از مراکز اصلی برای تفریحات مجردی باکو


معرفی تفریحات مجردی باکو بدون بازدید از پارک داگوستا هیچ لطفی ندارد؛ پارکی بزرگ که در آن علاوه بر دیدن برخی از جاذبه‌های پایتخت آذربایجان همچون برج‌های آتش، می‌توانید تجربه‌ای شیرین از تفریحات مجردی باکو را نیز داشته باشید. به عقیده بسیاری از گردشگران، بهترین مکان برای تفریحات مجردی باکو و زیباترین چشم‌انداز از دریای خزر در این شهر را می‌توان در پارک داگوستا داشت!

پارک داگوستا باکو


تفریحات مجردی باکو و تجربه دنیای واقعیت مجازی در یک کلوپ حرفه‌ای و مدرن


در صورتی که از طرفداران بازی‌های ویدیویی هستید، بهتر است به محض ورود به باکو، خود را به کلوپ Phobia VR برسانید؛ مجموعه‌ای جمع‌وجور و مدرن که در آن می‌توانید خود را با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی در دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های کامپیوتری غرق کنید. این یکی از متفاوت‌ترین تفریحات مجردی باکو است چرا که در کنار دیگر افراد حاضر در کلوپ می‌توان ساعت‌ها سرگرم شد. البته، استفاده بیش از حد از هدست‌های واقعیت مجازی عوارض خود را دارد که باید آنها را هم در نظر داشته باشید.
خوشبختانه، مدیران از به‌روزترین تجهیزات امکانات استفاده کرده‌اند تا سفری خاطره‌انگیز از سفر به سرزمین آتش برای شما رقم بخورد.

واقعیت مجازی باکو


تماشای نمایشی دلچسب در آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان


لیست تفریحات مجردی باکو را با معرفی آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان به پایان می‌رسانیم؛ یک خانه اپرا در پایتخت آذربایجان که سال 1911 و به درخواست برادران میلوف ساخته شده است. این مرکز بزرگ که می‌توان آن را به عنوان یکی از اماکن دیدنی باکو نیز معرفی کرد، همواره میزبان بسیاری از مسابقات و رویدادهای هنری ملی است. اگر به اندازه کافی خوش‌شانس باشید، می‌توانید تفریحات مجردی باکو و احتمالا روز پرهیاهوی خود را با تماشای یکی از نمایش‌های باله در این تئاتر تاریخی و بزرگ به پایان برسانید.

آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان




تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید