بهترین هتل‌های اردبیل  | 12 هتل برتر اردبیل + تصاویر
زهرا نیزومند 1400/01/24 3326 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اردبیل، یکی از استان‌های بخش شمال غربی کشورمان و از جمله قدیمی‌ترین مناطق ایران است که قدمت آن به بیش از 5000 سال پیش برمی‎گردد. این شهر کهن، آثار تاریخی متعددی را در خود جای داده است که از میان آن‌ها می‌توان به شهر هیر، دهکده آتشگاه، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و مسجد جامع اردبیل اشاره کرد. اردبیل یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق کشورمان نیز می‌باشد که در فصل بهار و تابستان موردتوجه بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. رشته‌کوه‌های سبلان، جنگل فندقلوی، دریاچه شورابیل، آب‌گرم‌های متعدد اردبیل و ... از جمله جاذبه‌های طبیعی این استان هستند. اگر قصد سفر به اردبیل را دارید، قبل از حرکت باید به فکر اقامت‌گاه باشید و هتل‌های این شهر را بشناسید تا بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل‌های اردبیل را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.همچنین برای شرکت در تورهای این شهر میتوانید به صفحه تور اردبیل ما مراجعه کنید.

هتل مهدی

هتل مهدی، یکی از بهترین هتل‌های اردبیل  است که مورد توجه بسیاری از گردشگران این شهر قرار دارد. این هتل در 3 طبقه بنا شده و دارای 24 اتاق است. هتل مهدی  امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، سرویس خدمات اتاق، صندوق امانات، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد. هریک از اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و مینی‌بار هستند.  

هتل 2 ستاره مهدی در خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین، پلاک ۹۳ واقع شده و  دسترسی آسانی به جاذبه‎های گردشگری اردبیل مانند دریاچه زیبای شورابیل، رستوران تاریخی شاه‌عباس، آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بازار قدیمی و مرکز تجاری اولدوز دارد.  فاصله هتل با فرودگاه اردبیل نیز حدود 20 دقیقه می‌باشد.

هتل مهدی

هتل شورابیل

از دیگر هتل‌های دو ستاره اردبیل می‌توان به هتل شورابیل کرد. این هتل در منطقه توریستی تفریحی شورابیل واقع شده و محیطی آرام و دنج را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل شورابیل در 2 طبقه بنا شده و دارای ۲۹ اتاق می‌باشد که تعدادی از آن‌ها چشم‌اندازی رو به دریاچه دارند.  از جمله امکانات این هتل می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، سرویس خدمات اتاق، اتاق چمدان، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، صندوق امانات، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. هریک از اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و مینی‌بار هستند.  

هتل شورابیل در خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی - سیاحتی شورابیل واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه باستان‌شناسی و بازار سنتی اردبیل نزدیک است. این هتل 23 دقیقه با فرودگاه اردبیل فاصله دارد.

هتل شورابیل

هتل آپارتمان نادری

هتل آپارتمان نادری، یکی‌ از هتل‌های 2 ستاره این شهر است که در لیست بهترین هتل‌های اردبیل قرار دارد. این هتل دارای 25 واحد اقامتی می‌باشد که هریک از آن‌ها به یخچال، تلویزیون و تهویه مطبوع مجهز هستند.  از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، فروشگاه، آرایشگاه و پارکینگ اشاره کرد.

هتل نادری در میدان قیام، به سمت مبارزان واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مانند بازار صفویه، پل هفت چشمه، خانه میرفتاحی و کلیسای مریم مقدس نزدیک است. این هتل حدود 23 دقیقه با فرودگاه اردبیل فاصله دارد.

هتل آپارتمان نادری

هتل دریا

هتل دریا یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر اردبیل است که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل در 3 طبقه بنا شده و دارای 31 اتاق می‌باشد. از جمله امکانات هتل دریا می‌توان به فضای سبز، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی،  آسانسور، سالن کنفرانس، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، سرویس خدمات اتاق، صندوق امانات، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد. هریک از اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و  تهویه مطبوع هستند.  

هتل دریا در میدان بسیج، خیابان شهید عطایی واقع شده و حدود 6 دقیقه با دریاچه زیبای شورابیل فاصله دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل نیز می‌توان به آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه باستان‌شناسی و بازار سنتی اردبیل  اشاره کرد. فاصله هتل تا فرودگاه اردبیل چیزی حدود 24 دقیقه می‌باشد.  

هتل دریا

مهمان‌سرای ایده‌آل

مهمان‌سرای ایده‌آل یک هتل 3 ستاره است که در لیست بهترین هتل‌های اردبیل جای می‌گیرد. این هتل در 2 طبقه بنا شده و دارای 12 واحد اقامتی می‌باشد که هریک از آن‌ها مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و  تهویه مطبوع هستند. از جمله امکانات مهمان‌سرای ایده‌آل می‌توان به فضای سبز، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، سرویس خدمات اتاق و صندوق امانات اشاره کرد.  رستوران هتل نیز انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را با کیفیتی مطلوب در محیطی دلنشین برای مهمانان خود سرو می‌کند.

 مهمان‌سرای ایده آل، نبش چهار راه پیرعبدالملک واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری مانند پل هفت‌چشمه، دریاچه شورابیل، خانه ارشادی، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه مردم‌شناسی، جنگل فندقلو و رستوران تاریخی شاه‌عباس بسیار نزدیک است. این هتل 19 دقیقه با فرودگاه اردبیل فاصله دارد.

مهمان‌سرای ایده‌آل

هتل سبلان

هتل 3 ستاره سبلان یکی از بهترین هتل‌های اردبیل است که در مجاورت بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی قرار دارد. این هتل در 4 طبقه بنا شده و دارای ۲۸ واحد اقامتی می‌باشد. از جمله امکانات هتل سبلان می‌توان به   رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، سرویس خدمات اتاق، آسانسور، صندوق امانات، صرافی، تاکسی سرویس، کافی‌نت و پارکینگ اشاره کرد. هریک از اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و تهویه مطبوع هستند.

هتل سبلان در چهارراه امام، خيابان شیخ صفی واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند دریاچه شورابیل، موزه باستان‌شناسی، موزه عالی قاپو،  بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مجتمع تجاری اولدوز و بازار سنتی اردبیل دارد. این هتل از فرودگاه اردبیل حدود 25 دقیقه فاصله دارد.

هتل سبلان

هتل سارای اردبیل

هتل سارای، یکی از جدیدترین هتل‌های اردبیل است که فعالیت خود را از سال 1398 در این شهر آغاز کرده است. این هتل در 8 طبقه بنا شده و دارای 32 اتاق می‎باشد. از جمله امکانات هتل سارای می‌توان به   رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، سرویس خدمات اتاق، آسانسور، سالن کنفرانس، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق چمدان، فتوکپی، فکس، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد. هریک از اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و تهویه مطبوع هستند. مسافران هتل سارای، خدمات هتل را در حد یک هتل 4 ستاره دانسته و آن را یکی از بهترین هتل‌های اردبیل معرفی می‌کنند.

هتل سارای در نبش میدان پلیس، رو‌بروی دریاچه شورابیل واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه مردم‌شناسی، مسجد جامع و بازار سنتی اردبیل بسیار نزدیک است. این هتل از فرودگاه اردبیل حدود 29 دقیقه فاصله دارد.

هتل سارای اردبیل

مجتمع توریستی کوثر

مجتمع توریستی کوثر، یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر اردبیل است که در نزدیکی دریاچه شورابیل قرار دارد. این هتل دارای ۴۷ واحد اقامتی می‎باشد که هریک از آن‌ها مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و تهویه مطبوع هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، سرویس خدمات اتاق، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس، شهربازی سرپوشیده، خشکشویی، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق و پارکینگ اشاره کرد. 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجتمع، قرارگیری آن در کنار دریاچه شورابیل است که چشم‌اندازهای زیبا و فضایی دنج و دلنشین ایجاد کرده است. مجتمع توریستی کوثر در خیابان دانشگاه، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل واقع شده و  به جاذبه‌هایی چون خانه تاریخی دکتر مناف‌زاده، بالیغلی چای، گرمابه حاج فضل‌علی مقدم، خانه تاریخی وکیل الرعایا نزدیک است.  فاصله هتل تا فرودگاه نیز چیزی حدود 33 دقیقه می‌باشد.

مجتمع توریستی کوثر

هتل آپارتمان اترک

هتل آپارتمان اترک  یکی از بهترین هتل‌های اردبیل است که در شهر توریستی سرعین قرار دارد. این هتل در دو بلوک 4 طبقه طراحی شده و دارای 38 واحد اقامتی می‌باشد که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، یخچال چای‌ساز، صندوق امانات و حمام مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، باغچه، استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی، مجموعه آب‌درمانی اختصاصی، سالن ورزشی، ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، سالن کنفرانس، سرویس خدمات اتاق، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، كتابخانه، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات اتو، صبحانه و ناهار در اتاق، صرافی، آسانسور، سیستم اعلام حریق، ترنسفر رفت و برگشت، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد.

اترک، یک  هتل‌آپارتمان 3 ستاره است که امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و به دلیل نزدیکی به مراکز آب‌درمانی سرعین، مورد توجه بسیاری از گردشگران این شهر قرار دارد.  مراکز سبلان، گاومیش گلی و  قهوه‌سوئی، در اطراف هتل اترک قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. مجتمع تجاری لاله، آبشار گورگور آلوارس، دهکده سنگی ویند کلخوران، تپه باستانی آناهیتا، پيست اسكي آلوارس، روستای تاریخی کنزق و روستاي بيله درق، از جمله جاذبه‌های گردشگری سرعین هستند که در نزدیکی این هتل آپارتمان قرار دارند.

هتل آپارتمان اترک  در سرعين، خیابان چالدران  واقع شده و با فرودگاه اردبیل حدود 43 دقیقه فاصله دارد.

هتل آپارتمان اترک

هتل لاله سرعین

هتل بزرگ لاله یکی از هتل‌های شهر توریستی سرعین می‌باشد که در مرکز این شهر بنا شده است. این هتل  4 طبقه دارای 97 اتاق  و سوئیت است که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، مبلمان، مینی‌بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، باغچه، فضای پیاده‌روی، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، سرویس خدمات اتاق، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، فروشگاه و غرفه‌های سوغاتی، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی  و پارکینگ اشاره کرد. پرسنل هتل لاله به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند.

از دیگر ویژگی‌های هتل 4 ستاره لاله می‌توان به نزدیکی آن به مراکز آب‌درمانی اشاره کرد. مراکز سبلان، گاومیش گلی و  قهوه‌سوئی، در اطراف هتل لاله قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. دهکده سنگی ویند کلخوران، تپه باستانی آناهیتا، پيست اسكي آلوارس، آبشار گورگور آلوارس، روستای تاریخی کنزق و روستاي بيله درق، از جمله جاذبه‌های گردشگری سرعین هستند که در نزدیکی این هتل بزرگ قرار دارند.

هتل لاله در سرعين، پایین‌تر از میدان دانش، نبش خیابان دارایی، روبروی مجموعه آب‌درمانی سبلان واقع شده و با فرودگاه اردبیل حدود 45 دقیقه فاصله دارد.

هتل لاله سرعین

هتل رضوان خلیج‌فارس

هتل رضوان خلیج‌فارس، یکی از هتل‌های 4 ستاره سرعین است که در نزدیکی مجتمع آب‌درمانی سبلان قرار دارد. این هتل  5 طبقه دارای 4 بلوک با 80 واحد اقامتی است که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام مجهز هستند. این هتل امکانات کاملی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، اینترنت رایگان در لابی، سرویس خدمات اتاق، فروشگاه، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق چمدان، ترنسفر رفت و برگشت و پارکینگ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این هتل 4 ستاره می‌توان به نزدیکی آن به مراکز آب‌درمانی اشاره کرد. مراکز سبلان، گاومیش گلی و  بش باجلار، در اطراف هتل رضوان قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. آبشار ورگه سران، دهکده سنگی ویند کلخوران، تپه باستانی آناهیتا، پيست اسكي آلوارس، آبشار گورگور آلوارس، روستای تاریخی کنزق، روستای آتشگاه، روستاي بيله درق، لونا پارک، بازار اطلس  و مرکز خرید آدنامال، از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل رضوان می‌باشند.

هتل رضوان خلیج‌فارس در سرعين، پایین‌تر میدان دانش، خیابان بعثت واقع شده و با فرودگاه اردبیل حدود ۴۴ دقیقه فاصله دارد.

هتل رضوان خلیج‌فارس

هتل پدرام

پدرام، هتل 4 ستاره دیگری است که در سرعین اردبیل قرار دارد. این هتل در  10 طبقه بنا شده و دارای 46 واحد اقامتی متفاوت می‌باشد که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، اینترنت رایگان، چای‌ساز، بالکن و صندوق امانات مجهز هستند. از جمله امکانات هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، مجموعه ورزشی، بیلیارد، وسایل بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، خدمات برای معلولین، سرویس خدمات اتاق، فروشگاه، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق چمدان، صرافی و پارکینگ اشاره کرد. صبحانه‌های این هتل از مواد اولیه ارگانیک و محلی تهیه شده و به صورت بوفه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.  

هتل پدرام با مرکز شهر فاصله چندانی ندارد و به بسیاری از مراکز آب‌درمانی  و مجتمع‌های تجاری و تفریحی نزدیک می‌باشد. مراکز سبلان، گاومیش گلی و  قهوه‌سوئی، در اطراف هتل پدرام قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. آبشار ورگه سران، دهکده سنگی ویند کلخوران، تپه باستانی آناهیتا، پيست اسكي آلوارس، آبشار گورگور آلوارس، روستای تاریخی کنزق و روستاي بيله درق از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل هستند.

هتل پدرام در سرعين، خیابان دارایی واقع شده و با فرودگاه اردبیل حدود ۴۶ دقیقه فاصله دارد.

هتل پدرام

در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های اردبیل پرداخته و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. همان‌طور که مشاهده کردید، شهر اردبیل دارای تعدادی مهمان‌پذیر و هتل‌های یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره است که هرکدام از آن‌ها امکانات خوبی را در اختیار مهمانان قرار داده و به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه مناسبی را نیز دریافت می‌کنند. اگر دوست دارید هتل‌های لوکس‌تر با امکانات کامل‌تری را برای اقامت انتخاب نمایید باید به شهر توریستی سرعین بروید. سرعین حدود 30 دقیقه با اردبیل فاصله دارد و هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره فراوانی دارد.  این هتل‌ها امکانات کاملی را در اختیار مسافران خود قرار داده و حتی برخی از آن‌ها مجموعه‌های آب‌گرم اختصاصی نیز دارند. برای سفر به اردبیل و سرعین می‌توانید با تورهای گردشگری کایت همراه شوید و بهترین‌ها را تجربه نمایید. برای آگاهی از تورهای اردبیل، دیگر صفحات سایت را مشاهده کرده و  شرایط و زمان برگزاری تورها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 75097700- 021  تماس گرفته و در مورد تور موردنظر خود با کارشناسان کایت مشورت کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید