سرگرم‌کننده‌ترین بازی های موبایل برای سفرهای طولانی
3657 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


سفرهای طولانی همیشه خسته‌کننده هستند و کودکان، دائما از والدین‌شان می‌پرسند که چقدر تا مقصد باقی مانده است. انجام بازی‌های دسته‌جمعی می‌تواند تا حدی ذهن شما را از طولانی بودن راه دور کند؛ ولی معمولا افراد خانواده خیلی زود از این بازی‌ها خسته می‌شوند. اگر برای یک سفر طولانی برنامه‌ریزی کرده‌اید و نمی‌خواهید مسافت زیاد شما را خسته کند، با ما همراه باشید تا مجموعه‌ای از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی های موبایل را به شما معرفی کنیم؛ بازی‌هایی مهیج و اعتیادآور که ممکن است حتی هنگام بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهرها و کشورهای مختلف هم از انجام آنها دست نکشید!


بهترین بازی های موبایل برای مسافرت


شاید برخی از بازی‌ها همچون کلش آف کلنز، شهرتی جهانی داشته باشند، اما این بازی‌ها به خاطر نیاز به اتصال اینترنت، چندان مناسب سفر نیستند. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه ما در سایت کایت لیستی از 6 بازی اعتیادآور موبایلی را گردآوری کرده‌ایم که می‌توان آنها را به صورت کاملا آفلاین اجرا کرد.


Threes!


لیست بهترین بازی های موبایل مخصوص سفر را با معرفی Threes! آغاز می‌کنیم؛ یکی از معمایی‌ترین و البته جذاب‌ترین بازی های موبایل که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود کند. تنها کاری که باید انجام دهید، حرکت دادن خانه‌های صفحه و جمع کردن اعداد یکسان با یکدیگر است، بدون آن‌که تمام خانه‌های صفحه پر شود.
یادگیری بازی، بسیار آسان و به پایان رساندن آن، فوق‌العاده دشوار است. Threes! به گونه‌ای طراحی شده که با پیدا کردن قلق‌های آن و بعد از هر بار شکست، حسی در شما فریاد می‌زند که «این‌بار موفق می‌شوم» و بلافاصله مشغول انجام دوباره آن می‌شوید! این بازی همچنین می‌تواند مثالی از طراحی یک بازی سبک، خلاقانه و اعتیادآور باشد که حتما پیش از مسافرت باید آن را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

بازی جذاب threes!


Alto’s Adventure


«ماجراجویی آلتو» عنوانی است که نیازی به معرفی ندارد. اگر تاکنون این بازی را تجربه نکرده‌اید، همین حالا برای دانلود آن اقدام کنید. در بازی Alto’s Adventure که می‌توان آن را نوعی متفاوت از بازی‌های بدون پایان و معتادکننده برای اندروید و آی او اس در نظر گرفت، شما در نقش یک اسکی‌باز قرار می‌گیرید که با پایین آمدن از کوه‌های بلند و حضور در محیط‌های جذابی مثل شهر و جنگل، امتیاز جمع می‌کند. بازی نکات مثبت زیادی دارد، اما شاید هیچ‌چیز به اندازه گیم‌پلی آزاد، روان و درگیرکننده آن مهم نباشد. 

بازی جذاب Alto’s Adventure


Crossy Road


Crossy Road نام یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی های موبایل است که تا به امروز ساخته شده و گیم‌پلی خارق‌العاده آن می‌تواند شما را نه‌تنها در طول مسافرت، بلکه در تک‌تک لحظه‌های سفر نیز مشغول کند. در این بازی شما باید کاراکتر مورد نظر را از خیابان‌ها، رودخانه‌ها، مسیر اتومبیل‌های مختلف و دیگر مکان‌های شلوغ عبور دهید. در واقع هدف اصلی بازی، عدم برخورد با خودروها و غرق نشدن در رودخانه است.
سازندگان ضمن در نظر گرفتن مجموعه‌ای بزرگ از کاراکترهای مختلف، پشتیبانی از حالت آنلاین و همچنین اندروید تی وی را هم به Crossy Road اضافه کرده‌اند. بازی به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای ارائه شده است. اگرچه با پرداخت پول می‌توان از امکاناتی خاص بهره‌مند شد، اما پول نمی‌تواند شما را پیروز میدان کند و این شما هستید که باید با تکیه بر سرعت عمل و مهارت خود، مراحل جذاب را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

بازی جذاب crossy road


Duet


اگر از طرفداران بازی‌های سرعتی هستید که اتفاقا به تمرکز بالایی هم نیاز دارند، Duet برای شماست. در این بازی مهیج که قطعا یکی از بهترین بازی های موبایل محسوب می‌شود، باید دو توپ آبی و قرمز را حول یک محور دایره‌ای شکل چرخانده و هم‌زمان از برخورد آنها با موانع مختلف نیز جلوگیری کنید. ترکیب مکانیک فوق‌العاده بازی با مراحل چالش برانگیز و موسیقی زیبا سبب شده است تا بسیاری از رسانه‌های معتبر در دنیای گیم، از Duet به عنوان یکی از برترین بازی های موبایل یاد کنند. در حقیقت، Duet از آن دست بازی‌هایی است که ساعت‌ها چشمان شما را به نمایشگر کوچک تلفن هوشمندتان می‌دوزد و می‌تواند از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای مسافرت‌هایی با مسیر طولانی باشد.


بازی جذاب duet          


Swing Copters 2


Swing Copters 2، یک بازی اعتیادآور دیگر برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس است که شباهت‌های بسیار زیادی با بازی Flappy Birds دارد و به همان اندازه می‌تواند لذت‌بخش باشد. در این بازی، تمرکز حرف اول را می‌زند؛ چیزی که البته باید آن را با تمرین زیاد به دست آورید. بازیکنان باید با ضربه زدن به طرفین صفحه، به بالا رفتن هلی‌کوپتر کوچک خود کمک کرده و مانع برخورد آن با موانع مختلف شوند.
Swing Copters 2 به همان اندازه که معتادکننده است، می‌تواند آزاردهنده نیز باشد! پس اگر تمرکز بالایی ندارید، شکست شما را آزار می‌دهد و نمی‌خواهید موبایل‌تان صدمه ببیند، از نصب این بازی صرف‌نظر کنید!


بازی جذاب Swing Copters 2


Knife Hit


لیست بهترین بازی های موبایل مخصوص سفر را با معرفی یک عنوان مهیج، اعتیادآور و فوق‌العاده به نام Knife Hit به پایان می‌‌رسانیم. این بازی توسط شرکت KetchApp توسعه پیدا کرده و امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی دریافت کرده است.
همان‌طور که در تصویر ضمیمه‌شده نیز مشخص است، در Knife Hit تنها یک وظیفه دارید: پرتاب چاقو! در هر مرحله، تعدادی چاقو در اختیار شماست که با لمس صفحه، از پایین به طرف یک چوب پرتاب می‌شوند. این تکه چوب با پرتاب چاقوها می‌چرخد و اگر چاقوها با یکدیگر برخورد کنند، شکست می‌خورید. در برخی مراحل، یک میوه نیز روی چوب قرار گرفته است که با هدف قرار دادن آن می‌توان امتیاز بیشتری کسب کرد.
اگر می‌خواهید در مسافرت بعدی خود، یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و در عین حال جذاب را روی گوشی خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا Knife Hit را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

بازی جذاب Knife-Hit-Pic

         

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید