بهترین رستوران‌های قشم|10 رستوران برتر قشم به انتخاب مسافران
زهرا نیرومند 1400/01/16 70172 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


لیست مطالب این صفحه


قشم، بزرگ‌ترین و یکی از توریستی‌ترین جزایر ایران است که در جنوب کشور و در میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد. جزیره زیبای قشم جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به دره ستاره‌ها، غار نمکدان، غارهای خربس، جنگل‌های حرا، تنگه چاه‌کوه، جزایر ناز و ... اشاره کرد. به این جاذبه‌های گردشگری، غذاهای خوشمزه و خاص جنوبی را نیز اضافه کنید که طعم و عطری متفاوت از دیگر نقاط کشور دارد. از ویژگی‌های غذاهای محلی این منطقه می‌توان به پرادویه بودن غذاها و استفاده از مواد دریایی مانند کوسه، ماهی و میگو اشاره کرد. اگر به خوردن غذاهای محلی علاقه‌مندید، بهتر است این غذاها را در تور قشم و در بهترین رستوران‌های قشم امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم 10 رستوران برتر قشم به انتخاب مسافران را به شما عزیزان معرفی کنیم و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

10 از بهترین رستوران‌های قشم

رستوران شب‌‌های طلایی

شب‌‌های طلایی، یکی از بهترین رستوران‌های قشم است که در کنار پارک زیتون این شهر واقع شده است. این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته و منظره‌ای زیبا از دریا را برای مهمانان خود به تصویر کشیده است. در شب‌‌های طلایی  می‌توانید غذای خود را در فضای داخلی رستوران نوش‌جان کنید یا فضای باز را برای صرف غذا انتخاب نمایید. از دیگر ویژگی‌های رستوران شب‌‌های طلایی منوی متنوع آن است که علاوه بر غذاهای جنوبی، غذاهای اصیل ایرانی و اروپایی نیز در آن  دیده می‎شود. منوی ویژه گیاهخواران از دیگر امکاناتی است که این رستوران برای مهمانان خود در نظر گرفته است.   

رستوران شب‌‌های طلایی در جزیره قشم، ضلع جنوب غربی پارک زیتون واقع شده است.

بهترین رستوران قشم

رستوران خوان‌بوم

خوان‌بوم، یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های قشم است که برای اجرای طراحی داخلی آن از طبیعت الهام گرفته شده است. دیوارهای این رستوران مانند صخره‌های سنگی نامنظم با حفره‌هایی کوچک و بزرگ کار شده و فضایی مانند یک غار را برای انسان تداعی می‌کند. قرار دادن گیاهان سرسبز و دیگر عناصر طبیعت در این فضا، محیطی خاص  و زیبا را ایجاد کرده است که نظر طبیعت‌دوستان را به خود جذب می‌کند. چیدمان رستوران نیز به صورت کاملا سنتی انجام شده و از تخت‌های چوبی و گلیم‌های زیبای ایرانی برای این کار استفاده شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی، خوراک دریایی، انواع کباب و فست‌فود را  سفارش داده و نوش‌جان کنید. بخش‌ چای‌خانه رستوران نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع را در منوی خود دارد و انتخاب‌های متعددی را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد. 

رستوران خوان‌بوم در جزیره قشم، بلوار امام قلی‌خان، خیابان خلیج فارس، روبروی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، هتل مارینا ۲، طبقه هم‌کف واقع شده است.

بهترین رستوران قشم

رستوران بادیل

بادیل، نام یکی از بهترین رستوران‌های قشم است که انواع غذاهای محلی را در فضایی سنتی به مهمانان عرضه می‌کند. استفاده از چوب در طراحی داخلی رستوران و قرار گرفتن آن در کنار المان‌های بومی، باعث ایجاد فضایی دلنشین شده و حس و حالی گرم و صمیمی در مهمانان ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های رستوران بادیل می‌توان به کیفیت خوب غذاها،  برخورد گرم و مودب پرسنل و قیمت مناسب اشاره کرد. این رستوران علاوه بر غذاهای محلی و دریایی، انواع غذاهای سنتی ایرانی و خاورمیانه را نیز در منوی خود دارد.

رستوران بادیل در جزیره قشم، سایت نخل زرین، خیابان پیام واقع شده است.

بهترین رستوران قشم

رستوران خاله

رستوران سنتی خاله را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های قشم از نگاه گردشگران معرفی کرد. این رستوران انواع غذاهای ساده‌ی جنوبی، مانند سمبوسه و فلافل را در منوی غذایی خود دارد و علاوه بر آن انواع فست‌فود را نیز برای مهمانان خود آماده می‌کند. بنابراین، اهل هر نوع غذایی که باشید می‌توانید گزینه موردنظر خود را در منوی این رستوران پیدا کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم غذاهای متنوع دریایی رستوران خاله شامل کوسه، ماهی مرکب، عنکاس، صدف و میگو را از دست ندهید. مدیریت و سرآشپز این رستوران یک بانوی بومی است که تبحر خاصی در پخت غذاهای اصیل جنوبی دارد و آن‌‎ها با کیفیتی بسیار بالا برای مهمانان خود آماده می‌کند. محیط صمیمی و دوستانه رستوران و  قیمت مناسب غذاها با توجه به کیفیت بالای آن، از جمله ویژگی‌های رستوران خاله است که باعث محبوبیت آن در میان اهالی و گردشگران این جزیره شده است.

رستوران و فست فود سنتی خاله در جزیره قشم، جنب قلعه پرتقالی‌ها قرار دارد. 

بهترین رستوران قشم

رستوران شب‌های جزیره

شب‌های جزیره یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های قشم است که در طبقه بالایی مرکز خرید پردیس قرار دارد. از جمله ویژگی‌های این رستوران می‌توان به فضای بزرگ و جادار، غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کرد. یک آسانسور اختصاصی نیز برای رستوران در نظر گرفته شده که مهمانان را تا جلوی درب ورودی راهنمایی می‌کند. قلیه‌ماهی، شیرماهی و خوراک میگو از جمله محبوب‌ترین غذاهای شب‌های جزیره هستند که به مشتریان این رستوران پیشنهاد می‌شوند.

رستوران شب‌های جزیره در قشم، بلوار ولی‌عصر، بعد از فلسطین،  طبقه فوقانی بازار پردیس واقع شده است.

بهترین رستوران قشم

رستوران سنتی شب‌های دفاری

شب‌های دفاری، یکی از بهترین رستوران‌های قشم است که به دلیل طراحی سنتی و محلی خاصی که دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این رستوران در یک خانه خشتی بنا شده و برای تزئین آن نیز از برگ‌های نخل،  وسایل حصیری و ظروف غذاخوری بومی منطقه استفاده شده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی جنوبی، غذاهای عربی، دریایی و انواع کباب‌های سنتی ایرانی دیده می‌شود. بشقاب دریایی، ماهی شکم پر، هواری ماهی سور، قوزی گوشت، قوزی مرغ و قلیه ماهی از جمله غذاهای محلی هستند که با ادویه‌جات خاص جنوبی و با طعم و عطری به‌یادماندنی برای مهمانان سرو می‌شوند. اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های شاد شبانه نیز از دیگر ویژگی‌های این رستوران است.

رستوران سنتی شب‌های دفاری در جزیره قشم، کیلومتر ۵ جاده جنوبی به سمت فرودگاه، روستای دفاری واقع شده است. 

بهترین رستوران قشم

رستوران نعیم

نعیم، یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین رستوان‌های قشم است که غذاهایی بسیار متنوع را برای مهمانان خود آماده و سرو می‌کند. در منوی غذایی رستوران نعیم می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را مشاهده نمایید. فضای گرم و صمیمی، برخود خوب و محترمانه پرسنل در کنار طعم بی‌نظیر و متفاوت غذاها، از جمله ویژگی‌های رستوران نعیم است که سال‌ها آن را در لیست بهترین رستوران‌های قشم نگه داشته است. قیمت غذاهای رستوران نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار مناسب بوده و سرو نیز به صورت سلف سرویس انجام می‌شود.

رستوران نعیم در جزیره قشم، میدان امام قلی‌خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه هم‌کف، پلاک ۹۸۵ واقع شده است. 

بهترین رستوران قشم

رستوران جی‌جیان

رستوران سنتی جی‌جیان، یکی از بهترین غذاخوری‌‎های جزیره قشم است که انواع کباب‌های خوشمزه ایرانی را با گوشت‌های مختلف بز، شتر و ... برای مهمانان آماده می‌کند. کباب بزغاله این رستوران بسیار خوشمزه است و طرفداران زیادی دارد. دکوراسیون رستوران جی‌جیان  با چوب و به شکلی سنتی طراحی شده و برای هر خانواده فضایی مانند یک اتاق در نظر گرفته شده است. کیفیت خوب غذاها، قیمت مناسب و پرسنل خوش‌‍‌برخورد این رستوران از جمله ویژگی‏های کبابی جی‌جیان است که آن را در لیست بهترین رستوران‌های قشم قرار داده است.

رستوران جی‌جیان در جزیره قشم، محله گل‌شهر، جنب هتل قباد واقع شده است. 

بهترین رستوران قشم

رستوران سی‌رول

سی‌رول، یکی از شیک‌ترین رستوران‌های قشم است که انواع غذاهای محلی، دریایی و بین‌المللی را در منوی غذایی خود دارد. سبک آشپزی این رستوران به صورت فست‌فودی است و غذاهای دریایی را به صورت برگر، استیک، سوخاری و شنیسل برای مهمانان خود آماده می‌کند. برخورد محترمانه پرسنل سی‌رول در  کنار محیط آرام و غذاهای باکیفیت این رستوران از جمله مواردی است که سی‌رول را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‎های قشم از دیدگاه گردشگران تبدیل کرده است.

 رستوران سی‌رول در جزیره قشم، بلوار ولی‌عصر، خیابان دانشمند، حد فاصل چهارراه رسالت و میدان شهدا واقع شده است. 

بهترین رستوران قشم

رستوران دریا

اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مندید، سری به رستوران دریا در قشم بزنید. این رستوران بزرگ‌ترین رستوران دریایی قشم است که انواع غذاهای دریایی و محلی را با بالاترین و بهترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می‌کند. طراحی داخلی رستوران دریا با چوب انجام شده و فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است. محیط آرام رستوران، غذاهای لذیذ و خوشمزه و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های رستوران دریاست که اهالی این جزیره و گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. اگر برای صرف غذا به این رستوران رفتید، پیشنهاد می‌کنیم خوراک بشقاب دریایی، ماهی سوخاری،  ماهی سرخ شده  و چلو میگو سوخاری را حتما امتحان کنید.

رستوران دریا در جزیره قشم، شهر درگهان، مجتمع تجاری دریا واقع شده است. 

بهترین رستوران قشم

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران‌های قشم را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. رستوران‌های معرفی شده تنوع بسیار بالایی از غذاهای اصیلی ایرانی، محلی جنوب و حتی غذاهای اروپایی و بین‌المللی را در منوی خود داشته و انتخاب‌های متعددی را در اختیار مشتریان و مهمانانشان قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای دریایی و بومی این منطقه را امتحان کنید و طعم بی‌نظیر آن‌ها در بهترین رستوران‌های قشم بچشید. در صورتی که قصد سفر با تورهای گردشگری را دارید، صفحات دیگر سایت را مشاهده نموده و تورهای جزیره قشم را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 75097700- 021  تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان کایت بپرسید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید