بهترین هتل‌های 3 ستاره وان | 5 هتل سه ستاره برتر وان ترکیه
علیرضا مشرقی 1399/09/15 32289 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


وان یکی از شهرهای بسیار محبوب برای سفر ایرانیان محسوب می‌شود. این شهر فاصله بسیار کمی تا مرز ایران دارد و حتی شما می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی خودتان نیز به  این شهر سفر کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. بسیاری از افراد هستند که تنها برای خرید به وان سفر می‌کنند و برخی دیگر وان را به خاطر هزینه سفر مقرون به صرفه ترجیح می‌دهند و حتی می‌توانید با تاکسی و اتوبوس به این شهر سفر کنید. به هر صورت کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد سفر وان را در هتل‌های لاکچری تجربه کند. در حقیقت اگر کسی بخواهد سفری گران قیمت داشته باشد، عازم استانبول یا آنتالیا می‌شود و به وان سفر نمی‌کند! به همین خاطر هتل‌های سه و چهار ستاره وان، طرفداران بیشتری دارند. پس همین باعث شد تا ما نیز برای بهبود برنامه سفرتان، بهترین هتل های 3 ستاره وان را به شما معرفی کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا 5 هتل سه ستاره برتر در وان ترکیه را بشناسید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای وان وارد صفحه "تور وان" شوید.

بهترین هتل‌های 3 ستاره وان

  1. Toprak Hotel

توپراک هتل اولین هتلی است که در لیست بهترین هتل های سه ستاره وان قرار دارد. این هتل توانسته بر اساس نظر کاربران و مسافران رتبه 9.5 را از آن خود کند که رتبه‌ای بسیار بالا برای هتل محسوب می‌شود. هتل توپراک حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را برای شما و سایر مسافران فراهم می‌کند و اصلا لازم نیست که نگران کمبود باشید. البته اینکه خدمات و انتظارات شما در حد یک هتل سه ستاره باشد و اصلا نباید انتظار بیشتری از آن داشته باشید. در این هتل می‌توانید از امکانات خدماتی و رفاهی همانند خدمات شاتل، ترانسفر فرودگاهی، سوپر مارکت در محوطه هتل، اجاره خودرو، تورهای گردشگری و سایر امکانات رفاهی و تفریحی بهره مند شود.

در این هتل برای افراد مختلف، اتاق‌های خاص در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر سر و صدای زیادی دارید یا از شلوغی بیزار هستید و سکوت را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در اتاق‌های عایق صدا اقامت داشته باشید. همچنین اگر به استعمال سیگار اعتیاد دارید و باید حتما در اتاق خود نیز سیگار بکشید، می‌توانید حین پذیرش به مسئولین هتل اعلام کنید تا اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری را برای شما در نظر بگیرند. اگر همراه خانواده سفر می‌کنید، می‌توانید در اتاق‌های خانوادگی یا همان سوئیت‌های فامیلی اقامت داشته باشید.

سیستم سرمایشی و گرمایشی هتل عملکرد مناسبی دارد و در کنترل مسافران هستند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و می‌توانید از بخش لاندری برای شستشو و اتو کشی لباس‌های خود استفاده کنید. کارکنان به زبان عربی، انگلیسی، کره‌ای، ترکی و حتی فارسی تسلط دارند و اصلا لازم نیست که نگران ارتباط بر قرار کردن با کارکنان هتل باشید. به صورت کلی می‌توان گفت که هتل توپراک وان، یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در ترکیه محسوب می‌شود.

هتل سه ستاره وان

  1. Ramada by Wyndham Van

قطعا با نام هتل رامادا در مقاله بهترین هتل های باکو آشنا شده‌اید. هتل رامادا یک برند زنجیره‌ای هتل داری است که در اکثر شهرهای مهم توریستی دنیا شعبه دارد. اما جالب اینجاست که کیفیت خدمات و نوع سرویس دهی در تمامی شعب یکسان نیست. به عنوان مثال در باکو یا استانبول، هتل رامادا دارای پنج ستاره است اما در شهر وان بر اساس نیاز مسافران، این هتل خدماتی در حد هتل سه ستاره را ارائه می‌دهد. اما با این وجود اگر حتی یک بار در هتل‌های رامادا اقامت داشته باشید، می‌دانید که دریافت هزینه کمتر در این هتل‌ها برابر با کاهش کیفیت خدمات نخواهد بود. در هتل رامادا همه چیز بسیار ایده‌آل است و کمبودی احساس نخواهید کرد. این هتل نیز بر اساس نظرات کاربران توانسته رتبه 9.5 از 10 را از آن خود کند که رتبه‌ای بسیار عالی محسوب می‌شود.

این هتل فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری مختلف دارد و می‌توانید به این شکل هزینه‌های سفر خود را به مراتب کاهش دهید. یک نکته مهم که در مورد هتل رامادا باید خاطر نشان کنیم، این است که بر خلاف هتل‌های سه ستاره دیگر، در این هتل صبحانه باز هم به صورت سلف سرویس و منوی باز ارائه می‌شود. رستوران این هتل بسیار تخصصی عمل می‌کند و منوهایی خاصی برای افراد بیمار و کودکان یا افرادی که رژیم خاصی دارند، ارائه می‌دهد. شما می‌توانید حتی یک صبحانه مفصل و جانانه را در اتاق خود میل کنید و این امکانات اصلا از یک هتل سه ستاره انتظار نمی‌رود. دقیقا همینجا است که می‌گوییم هتل رامادا حتی اگر سه ستاره باشد، خدماتی درخور را ارائه می‌دهد تا اعتبار خود را خدشه دار نکند.

شاید تعجب کنید اما باید بدانید که با وجود سه ستاره بودن هتل رامادا، این هتل دارای بخش فیتنس و ورزشی است و می‌توانید حتی در طول سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ کنید. اگر به ورزش علاقه‌ای ندارید، می‌توانید در کتابخانه خودتان را سرگرم کنید یا حتی در تراس مخصوص، آفتاب بگیرید. در زمینه امکانات دیگر هتل باید بدانید که خدمات شاتل داخلی و فرودگاهی توسط این هتل ارائه می‌شود تا نگران حمل و نقل در شهر نباشید. حتی اگر به رانندگی علاقه دارید، می‌توانید از خود هتل یک خودرو کرایه کنید. در هتل رامادا برای افراد مختلف، اتاق‌های خاصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال اگر به دنبال سکوت و آرام هستید، می‌توانید در اتاق‌های عایق صدا اقامت داشته باشید. یا اگر قصد دارید داخل اتاق سیگار بکشید، می‌توانید از پذیرش بخواهید تا برای شما را اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری را در نظر بگیرد. پس باید در مجموع گفت که هتل رامادا چیزی از هتل‌های لوکس پنج ستاره کم ندارد.

هتل سه ستاره وان

  1. Mevan Otel

هتل موان نیز یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره وان ترکیه محسوب می‌شود که تقریبا در مرکز این شهر قرار دارد. پیش از هر چیز جالب است بدانید که اگر همراه حیوانات خانگی خود سفر می‌کنید، حیوانات خانگی در این هتل اجازه ورود دارند! پس دیگر لازم نیست که حیوان خانگی خود را به دست پانسیون یا اقوام خود بسپارید! اگر به تفریحات داخل هتل علاقه‌مند هستید، باید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در هتل موان شما می‌توانید از انواع تفریحات هیجان انگیز مثل دسترسی به اسکی، تورهای فرهنگی، کلاب شبانه، تفریحات شبانه، بولینگ، دوچرخه سواری، بیلیارد و حتی اسب سواری لذت ببرید که این واقعاً فرای انتظار خدمات هتل‌های سه ستاره محسوب می‌شود! شاید تصور کنید که این خدمات نوعی پوشش است که ما را از کیفیت خدمات اصلی هتل غافل می‌کند. اما اصلا اینطور نیست و سایر خدمات رفاهی هتل نیز در حد اعلا ارائه می‌شوند. فضای هتل بسیار ساده و زیبا است و شما را به یاد خانه خودتان می‌اندازد. در این هتل خبری از زرق و برق بی مورد نیست و شما نیز نباید هزینه‌ای اضافی بابت تجملات بی‌مورد پرداخت کنید!

در هتل موان تقریبا تنوعی برای انتخاب اتاق وجود ندارد و همه اتاق‌ها شبیه به هم هستند و ظرفیت دو نفر به بالا را دارند. برای اقامت یک خانواده بیش از دو نفره، باید کاناپه تخت خواب شو به اتاق اضافه کنید. همچنین اگر قصد دارید تا در داخل اتاق سیگار بکشید، می‌توانید از مسئولین پذیرش بخواهید تا شما را در اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری ساکن کنند. در ضمن داخل هتل موان، اتاق‌های عایق صدا نیز وجود دارند که سکوت را به شما هدیه می‌دهند. همچنین اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید، می‌توانید در اتاق‌ها و سوئیت‌های خانوادگی اقامت داشته باشید. به صورت کلی باید گفت که شاید هتل موان خدمات رفاهی همانند رامادا ارائه ندهد، اما کیفیت خدمات مطلوبی دارد و اقامت در این هتل می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

هتل سه ستاره وان

  1. Ivan Otel

هتل ایوان یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره وان محسوب می‌شود که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. از نظر کیفیت خدمات و سرویس دهی باید هتل ایوان را از برخی هتل‌های دیگر بهتر دانست اما قطعا با هتل‌هایی که تا به اینجای کار معرفی کردیم، قابل قیاس نیست. به هر صورت اگر به دنبال اقامت در یک هتل سه ستاره معمولی هستید، هتل ایوان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اساسا این هتل را باید مشابه هتل‌های معمولی یا حتی مسافرخانه دانست که نظافت به خوبی در آن رعایت می‌شود. از نظر امنیت نیز اصلا لازم نیست که نگران باشید. نظارت 24 ساعته در این هتل با دوربین‌های مدار بسته انجام می‌شود و صندوق امانات نیز امنیت کامل دارد. پس اگر تنها به دنبال جایی برای خوابیدن و استراحت کردن هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، می‌توانید در هتل ایوان اقامت داشته باشید.

هتل سه ستاره وان

  1. AKDENİZ VAN HOTEL

در آخر هتل آکدینز وان را به شما عزیزان همراه معرفی می‌کنیم. این هتل نیز یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره وان محسوب می‌شود که در حاشیه شهر قرار دارد. تمامی مواردی که در مورد هتل ایوان ذکر کردیم، در مورد هتل آکدنیز نیز صدق می‌کند. پس اصلا این هتل را نباید با هتل‌های سه ستاره دیگر مثل رامادا مقایسه کنید. هتل آکدینز بیشتر به یک مسافرخانه با کیفیت شباهت دارد و گزینه مناسبی برای کسانی خواهد بود که تنها به دنبال مکانی برای استراحت و خوابیدن هستند و تفریحات خود را نه در هتل، بلکه در محیط شهر انجام می‌دهند. همچنین از نظر رستوران و صبحانه نیز این هتل خدمات خاصی ارائه نمی‌دهد و نباید روی میل کردن وعده‌‌های اصلی غذا در هتل حساب باز کنید!

هتل سه ستاره وان

خب دوستان و همراهان عزیز کایت، به صورت کامل با بهترین هتل های 3 ستاره وان آشنا شدید. آیا تا به حال تجربه اقامت در هیچ یک از آنها را داشته‌اید؟ به نظر شما بهترین هتل سه ستاره وان کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شخصی شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید