بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی کجاست؟
شراره رحیمی 1399/08/25 5703 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

لیست مطالب این صفحه


همان‌طور که می‌دانید امروزه سفرهای مجردی به سفرهایی بسیار پرطرفدار برای سپری کردن تعطیلات تبدیل شده است و اکثر افرادی که سفر مجردی را انتخاب می‌کنند به پیوستن گروه‌های متعدد و یافتن دوستان جدید نیز علاقمند هستند. البته ناگفته نماند که سفر مجردی فقط مختص افراد مجرد نمی‌باشد و کسانی که ازدواج کرده‌اند نیز ممکن است زمانی را بخواهند فقط به خودشان اختصاص دهند. در سفر مجردی می‌توانید از تک تک لحظه‌هایتان آنطور که دلتان می‌خواهد، استفاده کنید و لحظات فوق‌العاده زیبا و دلپذیری را برای خود به ارمغان آورید. تایلند یکی از کشورهایی است که می‌تواند مقصد بسیار هیجان‌انگیزی برای سفرهای مجردی باشد و به دلیل جاذبه‌های متنوعی که در دل خود جای داده است، می‌تواند طیف وسیعی از گردشگران را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه دارد. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای کشور تایلند را برای سفر مجردی به شما گردشگران خوش ذوق معرفی کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای تایلند وارد صفحه "تور تایلند" شوید.

معرفی بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

تنها سفر کردن به شما کمک خواهد کرد تا کارها را به راحتی سازماندهی کنید، هنگام نیاز از دیگران در خواست کمک کنید، در لحظه زندگی کنید و شاد باشید، اعتماد به نفستان را افزایش دهید، یاد بگیرید چگونه به تنهایی از موقعیت‌هایی که برایتان ایجاد می‌شود، به درستی استفاده کنید و در یک کلام چطور برای خودتان لحظات هیجان‌انگیز به وجود آورید و لذت ببرید. لازم است بدانید که تمامی موارد ذکر شده را شما می‌توانید با سفر به کشور زیبای تایلند یکجا در کنار هم تجربه کنید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. در این بخش از مقاله ما اطلاعات بیشتری از شهرهای تایلند نظیر بانکوک، پاتایا، پوکت و کرابی که برای سفر مجردی مناسب هستند در اختیارتان قرار خواهیم داد تا راحت‌تر برای سفر به این کشور زیبا و دل‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

معرفی بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی

  • شهر بانکوک

بانکوک زیباترین شهر تایلند و پایتخت این کشور می‌باشد که جاذبه‌های فراوانی را برای تفریح و گشت و گذار گردشگران در دل خود جای داده است و برای تخلیه هیجانات سفرهای مجردی نیز بسیار مناسب می‌باشد. از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار این شهر زیبا می‌توان به سواحل دل‌انگیز، طبیعت بکر، موزه‌های هنری، هتل‌های جنگلی، معابد متعدد، قایق سواری در رودخانه چائو فرایا، مراکز خرید، قطارهای هوایی، بناهای تاریخی، صعود از برج ساتورن و... اشاره کرد که بدون شک بازدید از آن‌ها برای هر گردشگری بسیار لذت‌بخش و پر از هیجان خواهد بود. به علاوه در سفر به این شهر شما می‌توانید با مردم تایلند هم‌کلام شوید و با رسومات و شیوه زندگی آن‌ها بیشتر آشنا شوید. لازم است بدانید خائوسان یکی از رنگارنگ‌ترین و پر هیجان‌ترین خیابان‌های شهر زیبای بانکوک می‌باشد که شما می‌توانید در آن هم به خرید کردن بپردازید و هم به رستوران‌ها، کافه‌ها و کلاب‌ها سر بزنید و لحظات شادی را تجربه کنید.

معرفی شهر بانکوک

  • شهر پاتایا

لازم است بدانید که پاتایا شهر شب‌های زنده، رقص‌ها و جشن‌ها می‌باشد که سالانه با برگزاری فستیوال‌های متنوع گردشگران فراوانی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود می‌کشاند و لحظات شاد و پرهیجانی را برایشان رقم می‌زند. از فستیوال‌های مشهور و پرطرفدار این شهر می‌توان به جشن رنگ‌ها اشاره کرد که در آن افراد همراه با رقص و آواز همدیگر را رنگی می‌کنند و نهایت لذت را می‌برند. این شهر برای مجردها مکان‌های فراوانی را برای دورهمی به وجود آورده است که بدون شک با رفتن به هر کدام از این مکان‌ها زمان از دستتان در خواهد رفت و بسیار لذت خواهید برد. مثلا هر شنبه شب در نزدیکی کافه راک این شهر زیبا، جشن کف بازی برگزار می‌شود که در آن افراد می‌توانند تا نیمه‌های شب در خیابان به رقص و آواز بپردازند و همدیگر را کف‌مالی کنند. به علاوه این شهر پارک‌های آبی مشهوری را در دل خود جای داده است که با رفتن به آن‌جا می‌توانید یک روز متفاوت و لذت‌بخش برای خود بسازید و هیجانات خود را تا حد ممکن تخلیه کنید.

معرفی شهر پاتایا

  • شهر پوکت

همان‌طور که شهر زیبای پوکت به عنوان شهری آرام و دنج برای ریلکس کردن و استراحت در بین گردشگران به شهرت رسیده است، در زندگی شبانه و هیجاناتش نیز در رقابت با شهر پاتایا به سر می‌برد. از تفریحات بسیار جالب و پرطرفدار این شهر کارناوال اتوبوس می‌باشد که در آن تعداد بسیار زیادی از جوانان سوار اتوبوس می‌شوند و همزمان هنگامی که با صدای بسیار بلند موزیک پخش می‌شود، آن‌ها به رقصیدن، دست زدن، سوت زدن و خوانندگی می‌پردازند که بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز می‌باشد. خیابان بانگلا از خیابان‌های معروف پوکت می‌باشد که برای داشتن زندگی شبانه پرهیاهو و به هیجان‌ آمدن بسیار مناسب می‌باشد. البته ناگفته نماند که این شهر بیشتر به دلیل جزیره‌های فوق‌العاده زیبا و سواحل بی‌نظیرش به شهرت رسیده است. از جزیره‌های بکر این شهر زیبا می‌توان به جزیره فانگ‌نا اشاره کرد که با تالاب‌ها، غارها و صخره‌های آهکی بسیار زیبایش به بهشت روی زمین تشبیه شده است که می‌توانید با رفتن به آن‌جا رویاهای زیبا بسازید و لذت ببرید. به علاوه می‌توانید با رفتن به جزیره فی‌فی به تفریحات آبی نظیر غواصی بپردازید و از تماشای جهان زیر آب به وجد آیید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای پوکت وارد صفحه "تور پوکت" شوید.

معرفی شهر پوکت

  • شهر کرابی

کرابی جزو شهرهای بندری تایلند به شمار می‌رود که تقریبا حدود 130 جزیره بکر و جادویی در دل خود جای داده است و بدون شک با سفر به آن ناشناخته‌های فراوان و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. در این شهر می‌توانید تفریحات متنوعی نظیر قایق سواری، غواصی، صخره‌ نوردی، موج سواری، رفتینگ و... را تجربه کنید و لحظات و خاطرات شگفت‌انگیزی را در کنار دوستانتان برای خود رقم بزنید. در این شهر ممکن نیست که حوصله‌تان به دلیل مجردی سفر کردن سر برود و زمان به کندی سپری شود، زیرا همه چیز آنقدر لذت‌بخش و زیبا می‌باشد که بدون شک برای انجام تمامی تفریح‌ها و تماشای جزیره‌های بکر و دل‌انگیز وقت کم می‌آورید.

معرفی شهر کرابی

سخن پایانی

در این مقاله از سایت کایت ما به معرفی بهترین‌ شهرهای کشور زیبای تایلند برای سفر مجردی پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید هر کدام از شهرهای معرفی شده جاذبه‌های گردشگری فراوان و بسیار زیبایی را در دل خود جای داده است که بدون شک بازدید از هر کدام از آن‌ها بسیار دلپذیر خواهد بود و به دلیل تنهایی سفر کردن به هیچ عنوان حوصله‌تان سر نخواهد رفت و خسته نخواهید شد. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که تایلند را برای سفر مجردی انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از سفر به این کشور زیبا وارد صفحه وبلاگ کایت شوید تا با مطالعه‌ی مقاله‌های مرتبط به تایلند سفری بدون مشکل و لذت‌بخش را برنامه‌ریزی کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید