بهترین رستوران چابهار | معرفی 7 رستوران برتر چابهار
شراره رحیمی 1399/08/22 5003 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


همان‌طور که می‌دانید بسیاری از ما در طول سفر به دلیل دور شدن از دغدغه‌های روزمره زندگی و داشتن آرامش، تمایل بیشتری به غذا خوردن داریم و اشتهایمان نیز بازتر می‌شود. بودن در کنار عزیزانمان و تماشای منظره‌های بکر و دلپذیر سبب می‌شود تا خوراکی‌های بیشتری مصرف کنیم و غذاهای جدیدی را امتحان کنیم. چابهار از بنادر زیبای جنوب شرقی ایران می‌باشد که همانند شهرهای دیگر از خوراکی‌های منحصر به فرد و غذاهای محلی خوشمزه‌ای برخوردار است. به طور کلی تست کردن غذاهای محلی چابهار که شامل ادویه‌های تند و مختلف می‌باشد، یکی از تفریحات سفر به این بندر زیبا می‌باشد که بدون شک هیجان و لذت سفرتان را چندین برابر خواهد کرد. اما توجه داشته باشید که سلامت غذا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در جایی تمیز و مطمئن سرو شود، زیرا در غیر این صورت ممکن است خودتان یا همسفرانتان به دلیل مصرف غذای ناسالم در معرض بیماری قرار گیرید. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌های چابهار را به شما معرفی کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای چابهار وارد صفحه "تور چابهار" شوید.

معرفی 7 رستوران برتر چابهار

چابهار یکی از پربازدیدترین بنادر کشور ایران می‌باشد که سالانه گردشگران فراوانی را از نقاط مختلف ایران و جهان به سوی خود می‌کشاند. از این رو رستوران‌های زیادی نیز در این شهر بندری با طبخ غذاهای محلی و مدرن بسیار خوشمزه، آماده ارائه خدمات به گردشگران می‌باشند که ما در این بخش از مقاله شما را با 7 رستوران برتر چابهار آشنا خواهیم کرد تا با سفارش غذای دلخواهتان دلی از عزا درآورید و نهایت لذت را ببرید.

معرفی رستوران‌های برتر چابهار

  • رستوران بلوچ

رستوران بلوچ یکی از معروف‌ترین رستوران‌های چابهار می‌باشد که شما می‌توانید با رفتن به آن‌جا باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها را نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را ببرید. این رستوران به دلیل انواع غذاهای دریایی‌اش به ویژه کرایی ماهی که با سبزی مخصوص پخته می‌شود، معروف شده است. با وجود اینکه کرایی یک غذای پاکستانی به شمار می‌رود اما به دلیل مرزهای مشترک با استان سیستان و بلوچستان و شباهت فرهنگی، غذای محلی چابهار نیز به حساب می‌آید. بنابراین اگر به غذاهای تند و چرب علاقمندید، غذاهای رستوران بلوچ را با چاشنی ادویه‌های منحصر به فرد پاکستانی و هندی از دست ندهید. با توجه به نظر مشتریان قیمت و حجم غذاهای رستوران بلوچ متوسط می‌باشد اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار این رستوران می‌توان به ماهی سرخ شده، بریانی بلوچی و ماهی چهلی نیز اشاره کرد که حتما باید مزه آن را امتحان کنید. رستوران بلوچ در خیابان امام خمینی چابهار، روبروی ناحیه مرکزی شرکت نفت قرار گرفته است و از ساعت 11 صبح تا 12 و نیم شب مشغول به فعالیت می‌باشد.

  • رستوران ساحلی خلیج چابهار

رستوران ساحلی خلیج چابهار رستورانی با دکوراسیون زیبا و محیطی لوکس و مدرن می‌باشد که با نورپردازی‌های خیره کننده و انواع گل و گیاه می‌تواند محیطی بسیار چشم‌نواز و آرامش‌بخش برای صرف غذایتان باشد. به علاوه موقعیت قرارگیری این رستوران در کنار ساحل بریس و چشم‌انداز زیبای دریای مکران نیز صرف غذایتان را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. از آن‌جایی که قرار است در زیباترین و لوکس‌ترین رستوران بندر چابهار غذایتان را نوش جان کنید، باید انتظار هزینه بالا را نیز داشته باشید. کرایی میگو و میگو سوخاری از بهترین غذاهای این رستوران می‌باشد که بدون شک از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را خواهید برد. رستوران خلیج در میدان شیلات، خیابان دریا واقع شده است که شما می‌توانید از ساعت 12 ظهر تا 12 شب به آنجا سر بزنید و بهترین غذای عمرتان را نوش جان کنید.

معرفی رستوران ساحلی خلیج چابهار

  • رستوران بام چابهار

رستوران بام چابهار نیز یکی دیگر از رستوران‌های برتر چابهار می‌باشد که شما می‌توانید از غذای خود با چشم‌انداز منحصر به فردی از شهر و دریا نهایت لذت را ببرید. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای محلی و دریایی را در فضایی باز همراه با موسیقی زنده سرو کنید. به علاوه در صورت تمایل می‌توانید به کافی‌شاپ مجموعه سر بزنید و پیتزاهای بسیار خوشمزه آنجا را نیز امتحان کنید. لازم است بدانید که با توجه به لوکس بودن رستوران، هزینه غذاها کمی بالا می‌باشد. فضای این رستوران در اکثر مواقع شلوغ می‌باشد، بنابراین انتظار دیر آماده شدن غذایتان را داشته باشید. استفاده از قلیان و سیگار در رستوران بام چابهار بلامانع است، بنابراین اگر با فرزندانتان قصد رفتن به آنجا را دارید به این نکته توجه داشته باشید. رستوران بام چابهار در روبروی مجتمع تجاری پردیس، بالاتر از مجتمع تجاری صدف واقع شده است و از ساعت 12 تا 2 ظهر و از ساعت 8 تا 12 شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد.

  • رستوران دریایی براسان

اگر در سفر به چابهار قصد دارید به جایی دور از شلوغی شهر بروید و غذای خود را در آرامش کامل سرو کنید، رستوران دریایی براسان بهترین گزینه می‌باشد. در این رستوران شما می‌توانید از انواع غذاهای دریایی و محلی سفارش دهید و غذای دلخواهتان را در فضایی باز و منظره‌ای رو به دریا نوش جان کنید و نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید که رستوران براسان جزو رستوران‌های گران قیمت چابهار می‌باشد، اما کیفیت غذای این رستوران با هزینه بالای آن کاملا مطابقت دارد. ناگفته نماند که اغلب مشتریان نسبت به سرویس‌دهی کند رستوران اعتراض می‌کنند. بنابراین در انتخاب رستوران در بندر زیبای چابهار این نکته را مد نظر قرار دهید. رستوران براسان از ساعت 7 شب تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مهمانان و مشتریان خود می‌باشد.

معرفی رستوران دریایی براسان

  • غذای هندی دهلی بار

این رستوران با طبخ غذاهای بسیار تند شما را یاد رستوران‌ها و غذاهای هندی می‌اندازد. محیط این رستوران بسیار صمیمی و کاملا ساده است و بدون شک برخورد دوستانه پرسنل و طعم بی‌نظیر غذاها نیز تجربه‌ای متفاوت و خاطره‌انگیز برایتان رقم خواهد زد. بریانی بلوچی، مرغ تندروی، کرایی گوشت و کرایی مرغ جزو خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران می‌باشد. قیمت غذاهای رستوران با توجه به حجم متوسط آن‌ها مناسب می‌باشد و اغلب غذاها نیز بدون برنج هستند. لازم است بدانید که به جز غذاهای محلی غذای دیگر در این رستوران پخت نمی‌شود و فراموش نکنید که غذاها بسیار تند و فلفلی هستند. بنابراین غذاهای این رستوران به کسانی که مشکل گوارشی دارند و هم‌چنین کودکان پیشنهاد نمی‌شود. این رستوران در بلوار توحید قرار گرفته است که شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 11 شب به آنجا بروید و با سفارش غذاهای بسیار خوشمزه محلی دلی از عزا درآورید.

  • رستوران مکران

بدون تردید رستوران مکران در نگاه اول با معماری شیک و مجلل و با منظره‌ای زیبا از دریای عمان هر مشتری یا گردشگری را به سمت خود جذب خواهد کرد. با وجود اینکه رستوران مکران تنوع گسترده‌ای از انواع غذاهای فست فودی، دریایی، ایرانی و محلی دارد اما همچنان برخی از مشتریان به دلیل موجود نبودن برخی از غذاها در منو گله دارند. در مقابل برخی از مشتریان نیز به دلیل کیفیت بالای غذاهای رستوران و وجود کافی‌شاپ در این مجموعه با لبخند و رضایت کامل از رستوران خارج می‌شوند. از نقاط قوت این رستوران می‌توان به وجود پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که دیگر نیازی نیست نگران جای پارک باشید. رستوران مکران در دریا کوچک، کنار هتل بین‌المللی لاله قرار گرفته است.

معرفی رستوران مکران

  • رستوران شیش محل

شیش محل جزو آن دسته از رستوران‌هایی می‌باشد که اغلب مشتریان آن، خود محلی‌ها هستند. این رستوران از ظاهری بسیار ساده اما کیفیت غذای بسیار خوب برخوردار است که همین امر سبب شده است تا بر سر زبان‌ها بیفتد. اگر قصد دارید که برای صرف غذا به رستوران شیش محل بروید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما بریانی چلو آن را امتحان کنید و از طعم فوق‌العاده آن لذت ببرید. این رستوران همه روزه از ساعت 12:45 تا 15:30 و از 19:00 تا 12 بامداد مشغول به پذیرایی از مشتریان می‌باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی رستوران‌های برتر بندر زیبای چابهار پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید چابهار رستوران‌های لوکس و زیبای فراوانی را در دل خود جای داده است که هر کدام از آن‌ها با ارائه بهترین خدمات و طبخ غذاهای باکیفیت و خوشمزه لذت سفرتان را چندین برابر خواهند کرد. در صورتی که بندر چابهار را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کرد‌ه‌اید،

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید