بهترین هتل‌های بدروم ترکیه | 10 هتل برتر بدروم
شراره رحیمی 1399/08/04 5993 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه
لیست مطالب این صفحه


بدروم یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه می‌باشد که در استان موغله‌ و در همسایگی دریای اژه قرار گرفته است. این شهر به دلیل داشتن سواحل بکر و زیبا، رستوران‌های شیک و مجلل، هتل‌های لوکس، بناهای تاریخی، تفریحات آبی و... سالانه گردشگران بسیار زیادی را از اقصی نقاط جهان به سمت خود جلب می‌کند و لحظات به یادماندنی و هیجان‌انگیزی را برایشان رقم می‌زند. لازم است بدانید که بهترین زمان سفر به بدروم ماه‌های ژوئن یا سپتامبر می‌باشند، زیرا در این ماه‌های سال گردشگران کمتری از این شهر رنگارنگ دیدن می‌کنند و شما می‌توانید در آرامش کامل برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز بدروم برنامه ریزی کنید و یک سفر رویایی و دلپذیر برای خودتان به ارمغان آورید. به علاوه اگر در سفر به بدروم ترکیه به دنبال هتل یا اقامتگاه مناسبی هستید، در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های این شهر دل‌انگیز را به شما معرفی کنیم.

هتل‌های برتر بدروم ترکیه

همان‌طور که می‌دانید پس از انتخاب مقصد، انتخاب هتل مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش یک سفر بی‌نقص و لذت‌بخش می‌باشد. از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم که شما را با 10 هتل برتر شهر بدروم ترکیه آشنا کنیم تا در سفر به این شهر رویایی در هر کدام از هتل‌ها که مایل بودید، اقامت داشته باشید و نهایت لذت را ببرید.

هتل‌های برتر بدروم

  • هتل پنج ستاره ریکسوس

هتل پنج ستاره ریکسوس یکی از بهترین هتل‌های شهر ساحلی بدروم می‌باشد که در سال 2003 در منطقه توربا افتتاح شده است. از جذابیت‌های این هتل دیوارهای شیشه‌ای آن است که چشم‌انداز بی‌نظیری از درختان نخل برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. از امکانات اتاق‌های هتل ریکسوس می‌توان به بالکن خصوصی، تلویزیون LED و سیستم تهویه هوا اشاره کرد. در این هتل تقریبا 10 کافی‌شاپ و رستوران وجود دارد که شما می‌توانید در آن از انواع و اقسام غذاهای محلی و بین‌المللی سفارش دهید و دلی از عزا درآورید. به علاوه این هتل 200 متر ساحل شنی و دو استخر روباز نیز در دل خود جای داده است که در کنار وان آب گرم، مرکز درمان‌های زیبایی و سالن ورزشی مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیری را تشکیل می‌دهند. با اقامت در هتل ریکسوس می‌توانید از امکانات ورزشی نظیر بدمیتون، واتر پلو، دارت، بسکتبال، والیبال ساحلی و زمین تنیس نیز استفاده کنید و یا در کلاس‌های یوگا و رقص شرکت کنید و نهایت لذت را ببرید.

  • هتل پنج ستاره وگ

این هتل پنج ستاره یکی از هتل‌های ساحلی و بسیار زیبای بدروم می‌باشد که در منطقه توربا قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ترکیه در بین گردشگران به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافته است. هتل وگ از فضای زیبا و اسرارآمیزی برخوردار است و دور تا دور آن توسط درختان کاج احاطه شده‌اند. تمامی اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی نظیر صندوق امانات، اینترنت رایگان، تهویه کننده هوا، مینی‌بار، تلویزیون و بالکن اختصاصی می‌باشد که برخی از آن‌ها نیز چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارند. به علاوه رستوران‌های متنوعی در این هتل وجود دارد که غذاهای بی‌نظیر محلی و بین‌المللی را طبخ می‌کنند. از امتیازهای ویژه هتل وگ می‌توان به استخرهای آب سرد و گرم، ساحل اختصاصی، مرکز ماساژ و زمین تنیس اشاره کرد. به علاوه تفریحات شبانه نظیر جشن‌های شبانه، نمایش‌های موزیکال، دیسکو، فستیوال‌های متعدد و سیرک نیز در این هتل برگزار می‌شوند.

هتل پنج ستاره وگ

  • هتل پنج ستاره دیاموند

هتل دیاموند یک اقامتگاه تفریحی بی‌نقص است که جکوزی، تریا و استخر دارد و با چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا و رویایی خود چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. وسعت این هتل تقریبا حدود 5500 متر مربع می‌باشد که در 7 طبقه ساخته شده است و 214 اتاق دارد. تمامی اتاق‌ها به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی، مینی‌بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، تلویزیون LCd و تلفن مجهز شده است. این هتل رستوران‌های متعددی را در دل خود جای داده است که در تمام وعده‌های غذایی با غذاهای بسیار خوشمزه محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان خود می‌باشد. به علاوه این هتل ساحل اختصاصی نیز دارد و تفریحات شبانه نظیر دیسکو وکلاب، برگزاری مسابقات مفرح، آواز و نمایش نیز هر شب در آن برقرار است. از دیگر خدمات هتل می‌توان به مرکز SPA اشاره کرد که در آن جکوزی، حمام ترکی، سونا خشک و اتاق ماساژ نیز در دسترس مهمانان است. هتل دیاموند در فاصله 1 کیلومتری از مرکز شهر و در 35 کیلومتری فرودگاه بدروم واقع شده است.

  • هتل پنج ستاره مارمارا

هتل مارمارا به دلیل برخورداری از بهترین امکانات و قرارگیری در بالای تپه، چشم‌انداز بسیار زیبایی از خلیج بدروم را در مقابل چشمان مهمانان خود به نمایش می‌گذارد. جالب است بدانید ساختمان این هتل همانند دوران قرون وسطی می‌باشد که در آن می‌توانید مجموعه‌ای از مجسمه‌های مجسمه‌ساز و نقاش معروف مولوت آکییلدیز را نیز مشاهده کنید و لذت ببرید. در تمامی اتاق‌ها مبلمان و تخت‌خواب‌های بسیار لوکس و بالکن اختصاصی وجود دارد که شما می‌توانید به تماشای دریا بنشینید و به آرامش وصف‌ناپذیری دست یابید. در و دیوارهای سرویس بهداشتی این هتل که کاملا شیشه‌ای هستند نیز توسط معمار مشهور فرانسوی به نام کریستیان آلرت طراحی شده‌اند. از امکانات رفاهی هتل مارمارا می‌توان به کافه و رستوران، استخر، ترانسفر فرودگاهی، مرکز اسپا، اینترنت رایگان و باشگاه تناسب اندام اشاره کرد. به علاوه مهمانان می‌تواند با خود حیوان خانگی نیز به همراه داشته باشند. اما توجه داشته باشید که این هتل کودکان را پذیرش نمی‌کند و فقط برای افراد بزرگسال مناسب می‌باشد.

هتل پنج ستاره مارمارا

  • هتل پنج ستاره رویال آسارلیک

هتل پنج ستاره رویال آسارلیک در سال 2005 در گومبات افتتاح شده است و در کنار ساحل قرار دارد که هم‌اکنون نیز به عنوان یکی از بهترین هتل‌های بدروم به شهرت رسیده است. تمامی اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی نظیر بالکن اختصاصی، مینی‌بار، اینترنت رایگان، تلویزیون LCD، صندوق امانات و سشوار هستند. رستوران هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا وعده‌های غذایی خود را در کنار دریا نوش جان و نهایت لذت را ببرید. از امکانات تفریحی این هتل برای بازی و سرگرمی کودکان نیز می‌توان به باشگاه کودکان، استخر اختصاصی، مینی دیسکو، میز تنیس، دارت، مینی گلف و تفریحات آبی اشاره کرد. برای تفریح بزرگسالان نیز سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، حمام سنتی، استخر سرپوشیده و روباز و تمامی امکانات ساحلی فراهم است. این هتل در مرکز شهر و در فاصله 5 کیلومتری از اغلب جاذبه‌های گردشگری بدروم واقع شده است.

  • هتل چهار ستاره پارکیم ایاز

هتل پارکیم ایاز یکی از هتل‌های چهار ستاره بسیار خوب شهر زیبای بدروم می‌باشد که در قلب گومبت واقع شده است. این هتل فعالیت‌هایی نظیر مرکز تناسب اندام، بیلیارد، اتاق بازی، تنیس، کانو، موج سواری، دارت، سرگرمی‌های شبانه و تفریحات آبی را تدارک دیده است تا مهمانان از اقامت در بدروم تجربه‌ای به یادمانی و دل‌انگیز کسب کنند و لذت ببرند. مهمانان هتل پارکیم ایاز در صورت تمایل می‌توانند در استخر خستگی خود را رفع کنند و یا در حمام ترکی و سونا از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه‌ای نهایت استفاده را کنند. تمامی اتاق‌های این هتل نیز به امکاناتی نظیر صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، بالکن، یخچال، تلویزیون LCD، تلفن، حمام، سیستم تهویه و سشوار مجهز هستند. به علاوه زمین بازی ویژه کودکان نیز در این هتل وجود دارد و در صورت نیاز خدمات نگهداری از اطفال به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

  • هتل چهار ستاره ماناستیر

هتل ماناستیر بدروم در مرکز شهر، در فاصله کمی از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر آسیاب‌های بادی، موزه باستان شناسی زیرآب و قلعه بدروم قرار گرفته است. این هتل دارای 74 اتاق می‌باشد که تمامی آن‌ها به نشیمن، گاوصندوق، بالکن اختصاصی جذاب تزیین شده با گل‌های کاغذی، روم سرویس تمام وقت، حمام، اینترنت رایگان و تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای مجهز هستند. به علاوه برای فرزندان شما اتاق بازی و استخر کودکان نیز در نظر گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید در استخر روباز لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید و یا از انواع غذاهای بین‌المللی و محلی نوش جان کنید و نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که این هتل با فرودگاه بین‌المللی میلاس فقط 20 دقیقه فاصله دارد.

  • هتل چهار ستاره ماوی کومسال

از دیگر هتل‌های چهار ستاره بسیار خوب بدروم می‌توان به هتل ماوی کومسال اشاره کرد که در امتداد خلیج این شهر زیبا قرار گرفته است و شما می‌توانید به راحتی با یک پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای از آسیاب‌های بادی و ساحل بارداکسی به این هتل دسترسی پیدا کنید. این هتل شامل امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، استخر روباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، رستوران و کافه، سونا و ماساژ  می‌باشد. به علاوه فعالیت‌هایی نظیر پرتاب دارت، بیلیارد و میز تنیس نیز در این هتل درنظر گرفته شده است تا مهمانان بتوانند با شرکت در این مسابقات لذت سفرشان را چندین برابر کنند. اتاق‌های لوکس و مدرن این هتل نیز به امکاناتی همچون بالکن اختصاصی، حمام، سیستم تهویه و تلویزیون LCD مجهز هستند و اکثر اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از منظره دریا را تصویر می‌کشند.

هتل چهار ستاره ماوی کومسال

  • هتل سه ستاره اسمین

هتل سه ستاره اسمین در فاصله 400 متری از مقبره هالیکاناسوس، در 300 متری از قلعه بدروم و در 1 کیلومتری از آسیاب‌های بادی قرار گرفته است که همگی از جاذبه‌های اصلی این شهر زیبا می‌باشند. این هتل دارای 24 اتاق می‌باشد که تمامی آن‌ها با رنگ‌های طبیعی تزیین شده‌اند و دارای امکاناتی نظیر سشوار، حمام اختصاصی و تلویزیون LCD هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به حمام ترکی، استخر روباز، اینترنت رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد که برای رفاه و آسایش مهمانان در نظر گرفته‌ شده‌اند. به علاوه در این هتل مهمانان می‌توانند در صورت تمایل صبحانه خود را در اتاق‌هایشان میل کنند و لذت ببرند.

  • هتل سه ستاره کلاب فلورا

هتل سه ستاره کلاب فلورا دارای استخر روباز، مرکز سلامت و اسپا، زمین بازی کودکان، دارت، تنیس روی میز، باغ، تراس آفتاب، سونا و ماساژ می‌باشد که مهمانان می‌توانند از این امکانات نهایت استفاده را کنند و لذت ببرند. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از مرکز شهر و در فاصله 100 متری از مرکز گومبت واقع شده است و دور تا دور آن توسط باغ‌های سرسبز پوشیده شده است. تمامی اتاق‌های هتل از تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه هوا و منظره‌ای رویایی رو به باغ برخوردار هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و میز تور اشاره کرد.

هتل سه ستاره کلاب فلورا

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی بهترین هتل‌های بدروم ترکیه پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کرد تمامی هتل‌های معرفی شده از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برخوردار هستند و بدون شک اقامت در هر کدام از آن‌ها لذت و آرامش عمیقی برایتان به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که قصد سفر به شهر رنگارنگ بدروم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مجله گردشگری کایت بزنید تا به اطلاعات بیشتری از این شهر ساحلی دست یابید و سفر بدون دغدغه و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید