بهترین رستوران‌های هند | 10 رستوران معروف هند برای ایرانیان
شراره رحیمی 1399/07/29 2853 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


هند دومین کشور پرجمعیت و هفتمین کشور بزرگ جهان می‌باشد که از میراثی غنی برخوردار است و قرن‌ها فرهنگ و مذهب‌های مختلف را در دل خود جای داده است. به علاوه این سرزمین پرجنب و جوش و پر از تضاد محلی است که دو زندگی سنتی و مدرن را یکجا در کنار هم به نمایش می‌گذارد و سفر به هند به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها، برخوردهای معنوی، مکان‌های مقدس، بناهای تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و... را در کنار هم مشاهده کنند و تجربه‌ای متفاوت از سایر سفرهایشان برای خود به ارمغان آورند. از دیگر تجربه‌های لذت‌بخش سفر می‌توان به آشنا شدن با غذاهای جدید اشاره کرد که شما می‌توانید هنگام سفر به هند نیز بهترین و جدیدترین غذاها را در بهترین رستوران‌های این کشور نوش جان کنید و لذت سفرتان را چندین برابر کنید. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کشور هند را برای گردشگران خوش ذوق ایرانی معرفی کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای هند وارد صفحه "تور هند" شوید.

معرفی 10 رستوران معروف هند برای ایرانیان

یکی از مشکلاتی که اکثر ایرانی‌ها هنگام سفر به سایر کشورها به ویژه کشورهای آسیایی با آن مواجه هستند، پیدا کردن غذاهایی است که با ذائقه‌شان سازگار باشد. از این رو ما در این بخش از مقاله 10 رستوران بسیار خوب و معروف هند را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام سفر به هند با خیالی آسوده به هر کدام از رستوران‌ها که مایل بودید، سر بزنید و غذاهای مورد علاقه خود را با لذت فراوان نوش جان کنید.

رستوران‌های معروف هند

  • رستوران نوش جون (Noshe Joon)

رستوران نوش جون یکی از رستوران‌های معروف ایرانی می‌باشد که در دهلی واقع شده است و با ساندویچ‌های بسیار خوشمزه خود زبانزد می‌باشد. در این رستوران شما می‌توانید انواع ساندویچ‌ها نظیر فلافل، کوکوها و سیب‌زمینی‌ها، انواع کباب‌ها، انواع بشقاب‌های غذای ایرانی، پیتزاهای مخصوص ایرانی و... را نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را ببرید. یکی از ویژگی‌های این رستوران که گردشگران ایرانی را مجذوب خود می‌کند، خوشمزه‌ بودن غذاهای ایرانی نسبت به رستوران‌های درون ایران می‌باشد. این رستوران تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا دستور غذاهای سنتی ایرانی را به طور کامل و دقیق به اجرا درآورد و دقیقا هر غذا را با طعم اصیل خود جلوی مهمان قرار دهد. این رستوران فقط تا ساعت 11 شب مشغول به فعالیت می‌باشد که شما می‌توانید از قبل با شماره 01133106340 تماس بگیرید و برای خود میز رزرو کنید.

  • رستوران مانکی (Monkey)

اگر در سفر به هند به دنبال رستورانی هستید که علاوه بر غذاهای هندی، غذاهای ایرانی را نیز طبخ کنند، می‌توانید به رستوران مانکی در دهلی سر بزنید و با سفارش غذاهای بسیار خوشمزه‌ دلی از عزا درآورید. جدا از طعم بی‌نظیر غذاها ، فضای درون رستوران نیز به قدری زیبا و جذاب طراحی شده است که چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی رستوران مانکی می‌توان به آلو پلو اشاره کرد که در منو با نام  Berry Pulao نوشته شده است. به علاوه اگر هوس یک صبحانه ایرانی را کرده‌اید، می‌توانید به این رستوران بروید و خوشمزه‌ترین املت ایرانی عمرتان را نوش جان کنید. رستوران مانکی در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 11:30 شب پذیرای مهمانان خود می‌باشد.

رستوران مانکی

  • رستوران مبروک (Mabruk)

رستوران مبروک یکی از رستوران‌های حلال هند می‌باشد که در بین دیگر رستوران‌ها جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کرده است. غذاهای این رستوران به قدری خوشمزه و لذیذ هستند که طعم بی‌نظیر آن‌ها علاوه بر مشتریان مسلمان، مشتریان غیرمسلمان را نیز به مشتریان دائمی تبدیل کرده است. این رستوران در شهر بمبئی در هتل ساهارا استار قرار گرفته است که شما نیز می‌توانید با رفتن به آنجا از بین انواع غذاهای مدیترانه‌ای و سنتی لبنانی، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن در فضایی کاملا دل‌انگیز و آرامش‌بخش نهایت لذت را ببرید. البته لازم است بدانید که منوی این رستوران فقط به غذاهای حلال اختصاص داده نشده است، بلکه غذاهای دیگری نیز مختص هر گونه ذائقه‌ای در این رستوران طبخ می‌شود تا هیچ مهمانی ناراضی از در رستوران بیرون نرود. این رستوران همه روزه از ساعت 7 عصر تا 12 شب آماده خدمت‌رسانی به گردشگران می‌باشد.

  • رستوران دم پخت (Dum Pukht)

رستوران دم پخت یکی از رستوران‌های بسیار شیک و مجلل هند می‌باشد که برای مسلمانان غذاهای حلال طبخ می‌کند. علاوه بر غذاهای لذیذ و بسیار خوشمزه‌ای که در این رستوران وجود دارد، لازم است بدانید که دکوراسیون داخلی رستوران نیز چنان زیبا و دلپذیر می‌باشد که اشتهای هر گردشگری را به راحتی باز می‌کند. جالب است بدانید که تاکنون نیز افراد مشهور بسیار زیادی در این رستوران غذا سفارش داده‌اند و از طعم بی‌نظیر و کیفیت بالای غذاهای آن در فضای مجازی تعریف و تمجید به عمل آورده‌اند. بنابراین اگر شما نیز هنگام سفر به دهلی به دنبال رستوران دنج و زیبا برای سرو یک وعده غذایی حلال و خوشمزه هستید، رستوران دم پخت یکی از بهترین گذینه‌ها می‌باشد. این رستوران در محله چاناکیاپوری دهلی در هتل ICT واقع شده است و در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 5 عصر میزبان گردشگران می‌باشد.

رستوران دم پخت

  • رستوران پیر 38 (Pier 38)

این رستوران مکان بسیار مناسبی برای جوانان دهلی و البته گردشگرانی که قصد دارند بعد از ظهر خود بسیار مفرح سپری کنند، می‌باشد. این رستوران در ایالت هاریانا در شرق دهلی قرار گرفته است که علاوه بر غذاهای بسیار خوشمزه، لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، غذاهای لبنانی، غذاهای شمال هند و غذاهای عربی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن‌ها از طعمی بی‌نظیر برخوردار هستند. از غذاهای محبوب و پرطرفدار این رستوران می‌توان به انواع غذاهای گوشتی، سالادها، ساندویچ‌ها، بشقاب‌های پر از مزه‌های ایرانی، انواع باربیکیوها و کباب‌های ایرانی اشاره کرد. شما نیز می‌توانید از صبح تا ساعت 1 بامداد به این رستوران بروید و با سفارش غذای دلخواه خود دلی از عزا درآورید.

  • رستوران رستمز (Rustom’s)

رستوران رستمز از رستوران‌های بسیار گرم و صمیمی می‌باشد که در بازار آئوروبیندو دهلی واقع شده است و جزو رستوران‌های ایرانی هند به شمار می‌رود. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی، بهترین نوشیدنی‌های ایرانی همانند شربت سکنجبیل، شربت زعفران و... را نیز مشاهده خواهید کرد. دکوراسیون داخلی این رستوران نیز همانند خانه‌های ایرانی می‌باشد که بدون شک هنگام ورود، خانه‌های قدیمی ایران را به شما یادآوری خواهد کرد. توصیه می‌کنیم که از میان غذاهای منوی این رستوران، غذاهای بدون برنج آن را نیز سفارش دهید، زیرا از طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و مطمئنا از سفارش آن پشیمان نخواهید شد. توجه داشته باشید که این رستوران فقط تا ساعت 10 شب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و برای سفارش غذا لازم است از یک ساعت قبل در آن‌جا حضور داشته باشید.

رستوران رستمز

  • رستوران نمک (Namak- Indian Specialty Restaurant)

به جرات می‌توان گفت که نمک یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های حلال در سراسر هندوستان به شمار می‌رود. این رستوران از فضایی مدرن و لوکس برخوردار می‌باشد که با به کارگیری پرسنل مجرب و سرآشپزهای حرفه‌ای، غذاهای بسیار خوشمزه و خدماتی بی‌نقص نظیر موسیقی زنده و... به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا خاطراتی خوش و لحظاتی به یادماندنی برای مهمانان خود به ارمغان آورد. به علاوه این رستوران به افراد ناتوان یا کم‌توان نیز خدمات منحصر به فردی ارائه می‌کند تا در آرامش کامل غذای خود را میل کنند و لذت ببرند. لازم است بدانید که رستوران نمک کارت‌های اعتباری مختلف همچون اکسپرس و مسترکارت را نیز پذیرا می‌باشد و پارکینگی اختصاصی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این رستوران در بزرگراه وسترن اکسپرس بمبئی در هتل ساهارا استار واقع شده است و از ساعت 12:30 تا 15 و از ساعت 7 عصر تا 12 شب آماده پذیرایی از گردشگران و مشتریان خود می‌باشد.

  • رستوران کته کباب نظام (Nizam’s Kathi Kebab)

کته کباب نظام از با سابقه‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های حلال می‌باشد که در دهلی در جاده PVR Cinema واقع شده است و طی سال‌های اخیر با سابقه درخشان خود در زمینه تهیه و پخت غذاهای لذیذ هندی جزو برترین رستوران‌های هند به شمار می‌رود. این رستوران به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای غذاهای خود در بین گردشگران به شهرت قابل توجهی دست یافته است. بدون شک صرف یک وعده غذایی در این رستوران علاوه بر اینکه تجربه‌ای به یادماندنی و لذت‌بخش برایتان به وجود خواهد آورد، بلکه هزینه زیادی نیز برایتان در بر نخواهد داشت. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است و شما می‌توانید از طریق شماره 01123713078 با این رستوران تماس بگیرید و میز رزرو کنید.

رستوران کته کباب نظام

  • رستوران فیداه (Fidahh)

رستوران فیداه، رستورانی بسیار کوچک با فضایی گرم و صمیمی می‌باشد که در دهلی در مرکز خرید واقع در میدان TDI قرار گرفته است و غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه‌ای را طبخ و سرو می‌کند. اگر در سفر به هند به دنبال جایی هستید که بتوانید ارزان‌ترین غذاهای ایرانی را در آن نوش جان کنید، رستوران فیداه گزینه بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. توصیه می‌کنیم حتما چلو کباب با گوشت بره، جوجه و بال کبابی این رستوران را سفارش دهید و از طعم دل‌انگیز آن نهایت لذت را ببرید. از ویژگی‌های بسیار خوب این رستوران دسترسی آسان و راحت به مترو می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در هر جای دهلی که باشید از صبح تا 11 شب به این رستوران سر بزنید و دلی از عزا درآورید.

  • رستوران دربار (Persian Darbar)

اگر هنگام سفر به بمبئی دلتان برای غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی تنگ شد، می‌توانید به رستوران دربار واقع در لینکین رود بروید و با عطر و طعم غذاهای بسیار خوشمزه ایرانی حال و هوای خود را عوض کنید. به علاوه فضای داخلی این رستوران نیز بسیار زیبا و کاملا سنتی تزیین شده است که حس حضور در خانه‌های قدیمی ایران را به شما خواهد داد. این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از گردشگران می‌باشد تا با ارائه خدمات فوق‌العاده خود لحظات خاطره‌انگیزی را برای گردشگران رقم بزند.

رستوران دربار

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی رستوران‌های معروف هند برای ایرانیان پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید هند رستوران‌های معروف بسیار زیادی را در دل خود جای داده است که به دلیل علاقه بسیار زیاد هندی‌ها به فرهنگ و غذاهای ایرانی، در اکثر رستوران‌های این کشور نیز نشانه‌هایی از فرهنگ پارسی و غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد. اگر قصد سفر به کشور هند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مجله گردشگری سایت کایت بزنید تا اطلاعات لازم را برای سفر به این کشور به دست آورید و سفری بدون دغدغه و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید