بهترین هاستل ایروان | 8 هاستل برتر ایروان ارمنستان
شراره رحیمی 1399/07/29 5486 بازدید 2 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


به طور کلی بسیاری از مردم فکر می‌کنند که سفر به یک کشور خارجی هزینه‌های بسیار بالایی در بردارد و حتما باید در یک مکان لوکس اقامت داشته باشند. در صورتی که لازم است بدانید برخی از گردشگران که به آن‌ها BackPacker (بک پکر) گفته می‌شود با کمترین هزینه ممکن و فقط با یک کوله پشتی برای سفر به نقاط مختلف جهان برنامه‌ریزی می‌کنند و در طول سفر خود نیز در محلی به نام هاستل اقامت می‌کنند که بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر اقامتگاه‌ها نظیر هتل‌، سوئیت و... می‌باشد. از آن‌جایی که در ایران تعداد هاستل‌ها بسیار کم می‌باشد، شبیه‌ترین مثال برای آن می‌توان به مهمان‌سراها و خوابگاه‌های دانشجویی اشاره کرد که در یک اتاق چند تخت به منظور استراحت مهمان‌ها قرار داده شده است. در هاستل‌ها امکاناتی نظیر آشپزخانه، حمام، دستشویی و... وجود دارند که به طور مشترک توسط مهمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما جزو کسانی هستید که قصد سفر به شهر زیبای ایروان ارمنستان را دارید با ما همراه باشید تا برای اقامت ارزان قیمت و راحت، بهترین هاستل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای ارمنستان وارد صفحه "تور ایروان" شوید.

هاستل‌های برتر ایروان

از جذابیت‌های اقامت در هاستل‌ها آشنا شدن با گردشگران خارجی می‌باشد. به علاوه از آن‌جایی که اهداف تمامی افراد داخل اتاق سفر کردن و کسب تجربه‌های جدید می‌باشد، شما نیز می‌توانید ادامه سفرتان را با گردشگران خارجی هم‌راه شوید و به صورت گروهی به ماجراجویی بپردازید و نهایت لذت را ببرید. ما نیز در این بخش از مقاله 8 هاستل برتر ایروان ارمنستان را به شما معرفی خواهیم کرد تا سفری ارزان قیمت داشته باشید و تجربه‌های متفاوت و هیجان‌انگیز از سفرتان به ایروان برای خود به ارمغان آورید.

هاستل‌های برتر ایروان

  • هاستل بیوواک (Hostel Bivouac)

به جرات می‌توان گفت که هاستل بیوواک یکی از بهترین هاستل‌های شهر زیبای ایروان می‌باشد که به دلیل موقعیت قرارگیری خود از دسترسی آسان و فوق‌العاده راحت به نقاط مختلف شهر و تمامی جاذبه‌های گردشگری برخوردار است، به گونه‌ای که شما می‌توانید از پنجره هر اتاق چشم‌انداز حیرت‌انگیزی از شهر ایروان را مشاهده کنید. اتاق‌های این هاستل معمولا 6 نفره یا 10 نفره هستند که هزینه هر کدام از آن‌ها با توجه به امکانات موجود در اتاق متفاوت است. از امکانات هاستل بیوواک می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه به صورت سلف سرویس، حمام اختصاصی، لوازم آشپزخانه، تهویه هوا، تلویزیون و... اشاره کرد. لازم است بدانید که تسویه حساب این هاستل تا قبل از 12 ظهر و پذیرش آن از ساعت 14:00 تا 20:00 انجام می‌پذیرد. هاستل بیوواک در خیابان پارپتسی 9 شهر ایروان و در نزدیکی سالن اپرا و باله، پارک عشاق، آبشار ایروان، موزه تاریخ و مسجد آبی قرار گرفته است.

  • هاستل دومینو ایروان (Domino Yerevan Hostel)

هاستل دومینو ایروان واقع در خیابان مسروپ ماشتوتس 3 نسبت به سایر هاستل‌های این شهر از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است، اما با توجه به امکانات بسیار خوبی که دارد، هزینه آن کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. این هاستل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است و با جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز فاصله بسیار کمی دارد. جالب است بدانید در طراحی داخلی هاستل دومینو از رنگ‌های بسیار شاد استفاده شده است که زیبایی آن چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. از امکانات این هاستل می‌توان به اینترنت رایگان، تهویه هوا، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاهی، خدمات اتاق و... اشاره کرد. توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر دو سال در این هاستل به صورت رایگان می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به هاستل دومینو ممنوع است و هر کدام از اتاق‌های هاستل فقط ظرفیت یک تخت اضافه را دارد که در صورت نیاز لازم از قبل رزرو کنید.

هاستل دومینو

  • هاستل فرند شیپ (Hostel Friendship)

از دیگر هاستل‌های برتر شهر ایروان می‌توان به هاستل فرند شیپ اشاره کرد که در خیابان یزنیک کخباتسی اول قرار گرفته است و دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی دارد، به گونه‌ای که شما به راحتی با کمی قدم زدن می‌توانید از تمامی مکان‌های دیدنی شهر بازدید به عمل آورید و لذت ببرید. از امکانات این هاستل می‌توان به وسایل بازی و سرگرمی، لوازم آشپزخانه، اینترنت رایگان، حمام، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، بالکن و چشم‌انداز زیبا از شهر و... اشاره کرد. در این هاستل اتاق‌های 4 تخته ویژه آقایان و خانم‌ها وجود دارد که قیمت هر یک از آن‌ها با توجه به امکانات موجود در اتاق متفاوت می‌باشد و رزرو و لغو اتاق نیز کاملا رایگان می‌باشد. ورود حیوانات خانگی از جمله گربه وسگ به داخل هاستل نیز ممنون است.

  • هاستل بریج ایروان (Bridge Hostel Yerevan)

هاستل بریج جزو زیباترین هاستل‌های ایروان می‌باشد که هزینه آن نیز برای گردشگران و مسافران کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. این هاستل شامل چهار نوع اتاق نظیر اتاق چهار تخته ویژه خانم‌ها، اتاق شش تخته ویژه آقایان، اتاق معمولی دو تخته و اتاق لوکس دو تخته می‌باشد که با توجه به امکانات موجود در هر اتاق هزینه آن نیز متفاوت می‌باشد. از امکانات هاستل بریج ایروان نیز می‌توان به پارکینگ رایگان، حمام، سرویس فرودگاهی، تلویزیون، تهویه هوا، لوازم آشپزخانه، اینترنت پرسرعت و... اشاره کرد. این هاستل در خیابان خانجیان 41 قرار گرفته است که همانند سایر هاستل‌های معرفی شده از دسترسی محلی فوق‌العاده‌ای به جاذبه‌های گردشگری و مرکز شهر برخوردار است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هاستل بریج نیز ممنوع می‌باشد.

هاستل بریج ایروان

  • هاستل فایند آرمنیا (Find Armenia Hostel)

فایند آرمنیا از هاستل‌های ارزان قیمت شهر زیبای ایروان و در عین حال دارای امکانات مناسب رفاهی می‌باشد که در بین گردشگران بسیار محبوب  و پرطرفدار است. این هاستل در خیابان سارمنی 68 واقع شده است که به دلیل موقعیت قرارگیری خود از دسترسی عالی به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری ایروان برخوردار است که شما می‌توانید به راحتی با کمی قدم زدن از زیباترین مکان‌های توریستی این شهر دیدن کنید و لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. هاستل فایند آرمنیا شامل امکاناتی نظیر بالکن، اینترنت پرسرعت رایگان، سرویس فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سرویس بهداشتی و... می‌باشد. توجه داشته باشید که ساعت پذیرش این هاستل بین 13:00 ظهر تا 12:00 شب و تسویه حساب آن قبل از ساعت 12:00 ظهر است.

  • هاستل یور (Your Hostel)

هاستل یور یکی از بهترین هاستل‌های ایروان می‌باشد که در آپارتمان 57، خیابان کوریان 5 واقع شده است و با سالن اپرا و پارک پاپلواک فاصله کمی دارد. این هاستل شامل سه نوع اتاق نظیر اتاق شش تخته، اتاق با تخت دو نفره مناسب برای زوجین و اتاق دو تخته می‌باشد که هزینه اقامت در هر کدام با توجه به امکانات موجود در آن متفاوت می‌باشد. از امکانات هاستل یور می‌توان به سرویس فرودگاهی، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد که در اتاق‌ها نیز علاوه بر سایر امکانات، بالکن بسیار زیبایی وجود دارد که از آن‌ می‌توانید به چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر ایروان دست یابید و نهایت لذت را ببرید. این هاستل نیز همانند سایر هاستل‌های معرفی شده ورود حیوانات خانگی را ممنوع اعلام کرده است.

هاستل یور

  • هاستل کلاسیک ایروان (Classic Hostel Yerevan)

اگر شما جزو کسانی هستید که ظاهر اقامتگاه برایتان اهمیت زیادی دارد، هاستل کلاسیک ایروان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. زیرا این هاستل نسبت به سایر هاستل‌های ایروان بسیار شیک و زیبا می‌باشد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در هر کدام از اتاق‌ها که مایل بودید، اقامت داشته باشید و لذت ببرید. جالب است بدانید که این هاستل مکان مخصوصی را به چادر زدن اختصاص داده است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی در آن‌جا چادر برپا کنید و به استراحت بپردازید. هاستل کلاسیک ایروان در خیابان کیویان، کوچه دوم، پلاک 28 قرار گرفته است و شامل امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان، ورود حیوانات خانگی، سرویس فرودگاهی، پارکینگ رایگان و... می‌باشد. ساعت پذیرش هاستل بین 13:00 بعد از ظهر تا 12:00 شب و ساعت تسویه حساب قبل از ساعت 11:00 ظهر انجام می‌شود.

  • هاستل باقرامیان (Hostel Baghramyan)

هاستل باقرامیان با توجه به خدمات بسیار خوبی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد از هزینه بسیار کمی برخوردار است و شما می‌توانید با اقامت در این هاستل سفری کاملا مقرون به صرفه به شهر زیبای ایروان را تجربه کنید. از امکانات این هاستل می‌توان اینترنت رایگان، سرویس فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سرویس بهداشتی، تلویزیون، لوازم آشپزخانه، یخچال و... را نام برد. توجه داشته باشید که در این هاستل امکان اقامت و رزرو تخت برای کودکان وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی نیز به داخل هاستل باقرامیان ممنوع می‌باشد. این هاستل در خیابان باقرامیان، کوچه بلایند، پلاک 19 واقع شده است و دسترسی راحتی به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری شهر زیبای ایروان دارد.

هاستل باقرامیان

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی برخی از هاستل‌های برتر ایروان ارمنستان پرداختیم. با اقامت در هر یک از هاستل‌های معرفی شده، شما با محیطی کاملا صمیمی و مشترک با افراد ماجراجو و گردشگران خارجی روبرو خواهید شد که می‌توانید از تجربه‌های آن‌ها برای سفرهای بعدی خود استفاده کنید و روحیه جمعی خود را افزایش دهید و لحظه‌های فراموش نشدنی و دلپذیری را برای خود رقم بزنید. اگر قصد سفر به شهر زیبای ایروان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مجله گردشگری کایت بزنید تا اطلاعات بیشتری از این شهر کسب کنید و سفر بدون دغدغه و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/01/07

    سلام قیمت هر تخت شبی چقدر می باشد؟؟ لطفا در هاستل های مختلف قیمت را هم درج نمایید؟ ضمنا می توان چند نفری یک اتاق را گرفت که بصورت دربست باشد؟

  • 1400/07/12

    قیمت آن را بیان کنید

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید