معرفی تورهای استانبول ‌گردی رایگان
7325 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


با معرفی تورهای استانبولگردی رایگان و پیاده‌روی‌طور در این شهر دوست‌داشتنی و زیبا با ما در این مقاله از وبسایت کایت همراه باشید. شاید باورتان نشود ولی در این کشور توریستی و همسایه اروپایی-آسیایی کشور عزیزمان ایران، تورهای مجانی برگزار می‌شود تا با جاذبه‌های دیدنی و فرهنگ اصیل این مردمان ترک‌زبان بدون دغدغه پرداخت هزینه آشنا شویم.
در ادامه قصد داریم تا شما را به سه وبسایت ارائه‌دهنده خدمات استانبول ‌گردی رایگان آشنا کنیم. در کایت با ما همراه باشید. 


استانبول فری‌تور


در تور رایگانی که توسط وبسایت استانبول فری‌تور ارائه می‌شود، می‌توانید از مهم‌ترین اماکن و بناهای ماندگار شهر تاریخی استانبول دیدن نمایید. این وب‌سایت، در خدمت‌رسانی در حوزه تور و گردشگری در استانبول کاملاً شناخته‌شده است. و هیچ پیش‌پرداخت و هزینه‌ای برای رزرو این تور نباید بپردازید و کاملاً رایگان می‌توانید برای هر روز هفته و شرکت در تور استانبول ثبت نام انجام دهید.
استانبول فری‌تور در کنار تورهای گران‌قیمت‌ دیگرش، یک تور رایگان برای توریست‌ها فراهم آورده و راهنماهای بومی استانبول فری‌تور، استانبول و تمام جاذبه‌های اصلی و حتی کمتر دیده‌شده آن را به توریست‌ها معرفی می‌کنند و به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، پس قبل از سفر به ترکیه حتماً روی دانش زبان خود و نیز اصطلاحات تاریخی، مذهبی خوب کار کنید تا کاملاً متوجه روایت‌های داستانی راهنمای تور بشوید و بیشتر از زمان‌تان لذت ببرید.


چرا این تور استانبول ‌گردی رایگان است؟


راهنماهای استانبول فری‌تور نسبت به معرفی شهرشان، بسیار مشتاق‌اند و خواهان این هستند که آن را بدون هزینه با دیگران به اشتراک بگذارند. آن‌ها زیبایی استانبول را به شما نشان می‌دهند و این برایشان لذت‌بخش است و خوششان می‌آید که با شما رایگان در شهر گشتی بزنند. همچنین شما در این شهر مهمان هستید و باید به اندازه بومیان از دیدنی‌های این شهر لذت ببرید.
اگر از این تورهای رایگان لذت ببرید، آنگاه می‌توانید تورهای گران‌قیمتی را با راهنماهای دوست‌داشتنی ما رزرو کنید.

قصر توپ‌قاپی استانبول
از چه جاهایی بازدید خواهد شد؟


مسجد ایاصوفیه، حمام حرم سلطان، مسجد آبی (مسجد سلطان احمد)، ابلیسک مصری، چشمه آلمانی، آب‌انبار باسیلیکا سیترن، مسجد نور عثمانیه، بازار بزرگ، مسجد بایزید، فروشگاه کتاب‌های قدیمی، موزه خوشنویسی، دانشگاه استانبول، مسجد سلیمانیه، بازار ادویه، حمام کاگاللو، پارک گلخانه، موزه باستان‌شناسی، کاخ توپ‌قاپی و کلیسای ایا ایرنه.


ساعت و محل قرار ما با راهنما کجاست و چطور به آنجا برویم؟


معمولاً این تور هرروز صبح ساعت 10:45 دقیقه آغاز شده و دو ساعت و نیم به طول مینجامد و از قبل باید حتماً آن را رزرو کرد. شما می‌توانید در هر نقطه از استانبول که هستید به یکی از دو طریق زیر خودتان را به محل قرار برسانید:
1. می‌توان به وسیله تراموا از کاباتاس یا کاراکو به سمت زیتینبورنو در ایستگاه سلطان احمد پیاده شد، و وارد خیابان ایا صوفیه شد.
2. راهنما در کنار چشمه، و روبروی درب ورودی مسجد ایاصوفیه منتظر شما خواهد بود.

بازار بزرگ استانبول


2. فری‌ استانبول تورز


ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری در این وبسایت، بر این مسئله واقف‌اند که در زمان بازدید از استانبول احتمالاً وفق پیدا کردن با محیط اطراف و گشت‌و‌گذار در آن کمی دشوار به نظر بیاید. پس پیشنهاد می‌کنند تا در یک تور پیاده‎‌روی رایگان، ثبت نام کنید.
تورهای استانبول‌گردی این‌چنینی جایگزین فوق‌العاده‌ای برای جستجو و کاوش در استانبول به شمار می‌روند. فری‌ استانبول تورز با پوشش محله‌های متعدد در اطراف مسجد سلطان احمد، یک تور پیاده‌روی طراحی کرده و نام آن را «تور پیاده‌روی رایگان بافت قدیمی استانبول» گذاشته‌ است. این تور پیاده‌روی روزانه ساعت 10:45 صبح آغاز می‌شود و تمام جزئیات بعد از ارسال درخواست رزرو از طرف شما، برایتان ایمیل خواهد شد.


شرایط ثبت نام در تور رایگان استانبول‌گردی


راهنماهای تور شایسته و مجرب این شرکت گردشگری هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده و صرفاً روی انعام شما حساب باز می‌کنند که دادن یا ندادنش کاملاً به خود شما بستگی دارد و اجباری در انعام دادن وجود ندارد. 
تمام مسافرانی که به استانبول می‌آیند و می‌خواهند دوری در شهر بزنند، می‌توانند در این تور ثبت نام کنند.
برای شرکت در این تور باید بتوانید، برای اینکه بتوانید با گروه همراهی کنید، حدوداً 3.5 ساعت با سرعت آرام پیاده‌روی کنید یا کمی در راه تراموا سواری کنید و از پله‌ها بالا روید.

چشمه آلمانی استانبول
نکات جالب توجه تور استانبول‌گردی


برای حاضر شدن در این تور می‌توانید در طول مسیر و توقف‌ها یا استراحت‌هایی که وجود دارد، برای خودتان خوراکی یا نوشیدنی تهیه کنید.
همچنین شما می‌توانید در این تور، در خصوص تاریخچه استانبول چیزهای جدیدی یاد بگیرید، در مسجد سلیمانیه درک و فهم عمیق‌تری نسبت به اسلام پیدا کنید و برای چانه‌زنی در اولین بازار خرید جهان اقدام کنید.


بناهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مسیر استانبول گردی


مسجد ایاصوفیه (از بیرون)، چشمه آلمانی، ابلیسک مصری، بازار بزرگ، دانشگاه استانبول، مسجد آبی (از بیرون)، مسجد سلیمانیه، بازار ادویه.



3. وایایربیس


شما می‌توانید در وبسایت خدمات‌رسان در حوزه گردشگری وایایربیس نسبت به رزرو تور پیاده‌روی رایگان در استانبول اقدام کرده و به کشف فرهنگ، اماکن خارق‌العاده، داستان‌ها و افسانه‌های آن با راهنماهای محلی سرگرم‌کننده و احساساتی همراه شوید.
این تور همه‌روز از ساعت 10:30 صبح از کنار حوض تزئینی بین مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی در میدان سلطان احمد آغاز می‌شود. شما باید به دنبال راهنماهای تور متخصص وایایربیس با تیشرت یا چتر قرمز بگردید و سعی کنید 15 دقیقه زودتر در محل حاضر شوید.
 

مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


مسیر حرکت تور استانبول‌گردی


تورهای رایگان استانبول از میدان سلطان احمد (نزدیک حوض تزئینی) آغاز شده و در مقابل مسجد ایاصوفیه به پایان می‌‌رسد. در این تور، این فرصت را خواهید داشت تا اماکن جذاب و دیدنی استانبول را ببینید و در مورد میراث تاریخی و فرهنگی غنی امپراطوری‌های روم، بیزانس و عثمانی‌ چیزهایی یاد بگیرید. شما از تماشای سازه‌های معماری بی‌نظیری همچون ایاصوفیه، مسجد آبی، ابلیسک مصری، منار ماری‌شکل، منار کنستانتین و چشمه آلمانی لذت خواهید برد.

آب‌انبار باسیلیکا سیترن استانبول

شما از بین باغ‌های بیرونی قصر توپ‌قاپی عبور خواهید کرد و این قصر باشکوه که نمادی از قدرت و اقتدار امپراطوری عثمانی است، شگفت زده خواهید شد. در حین قدم زدن در خیابان سوگوک سسمی، در مورد خانه‌های معمولی مردمان محلی در دوره عثمانی چیزهایی می‌بینید و یاد خواهید گرفت. شما از کنار استادیوم باستانی هیپودروم عبور خواهید کرد و وارد محوطه حیاط مسجد آبی می‌شود. روایت‌های داستانی و ماجراهای تاریخی وجود دارد که راهنماهای مجرب محلی برایتان تعریف می‌کنند، از بازار آراستا، یک بازارگاه مشهور که درآمد زیادی برای مسجد آبی در عصر عثمانی به همراه داشت، بازدید خواهید کرد و در نهایت آخرین توقفگاه شما مسجد ایا صوفیه خواهد بود. 


بناهای دیدنی و جاذبه‌های این تور


میدان سلطان احمد، مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی، هیپودروم، حمام حرم سلطان، ابلیسک مصری، منار کنستانتین، منار ماری‌شکل، چشم آلمانی، خیابان سوگوک سسمی، آراستا بازار و...
و توجه داشته باشید، تمام جاذبه‌های گردشگری ذکرشده در این تورها بدون ورود به موزه‌ها در نظر گرفته و صرفاً از بیرون دیده می‌شود.

مسجد ایا صوفیه استانبول


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید