اینفلوئنسرهای معروف دنیا | 25 اینفلوئنسر با بیشترین فالوور
زهرا نیرومند 1399/07/27 8750 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

لیست مطالب این صفحه


امروزه شبکه‌های اجتماعی بخش عمده‌ای از زندگی افراد را در بر گرفته و به یکی از عناصر جدانشدنی آن تبدیل شده است. اغلب افراد بخشی از وقت خود را به فعالیت در این شبکه‌ها می‌پردازند و از این طریق با دوستان، آشنایان یا حتی مردمان دیگر نقاط دنیا ارتباط برقرار می‌کنند. اگر شما نیز میانه خوبی با دنیای مجازی دارید و با شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کار می‌کنید، حتما واژه اینفلوئنسر را زیاد شنیده‌اید، اما آیا می‌دانید اینفلوئنسر چیست؟ در واقع باید بگوییم، آیا می‌دانید به چه افرادی اینفلوئنسر گفته می‌شود؟ اینفلوئنسرها تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی هستند که مخاطبان یا در واقع فالوورهای بسیاری دارند و از طریق تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن عکس و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، کسب درآمد می‌کنند. تعدادی از این اینفلوئنسرها، افراد معروف و شناخته‌شده مانند خوانندگان، بازیگران، ورزشکاران و ... می‌باشند، اما تعدادی از آن‌ها نیز افراد عادی هستند که با فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتواهای جذاب، موفق به جذب مخاطب و بالابردن تعداد فالوورهای خود شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا با بیشترین فالوور در اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی محبوب‌ترین سلبریتی‌های اینستاگرام

کریستیانو رونالدو  (Cristiano Ronaldo)

حتی اگر اهل فوتبال نباشید و علاقه‌ای به این رشته نداشته باشید، حتما برای یک بار هم که شده نام کریستیانو رونالدو را شنیده‌اید. رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیاست که  در حال حاضر به عنوان مهاجم در تیم یوونتوس بازی می‌کند. این بازیکن پرتغالی با 239 میلیون فالوور، یکی از برترین اینفلوئنسرهای معروف دنیا محسوب می‌شود که بیشترین تعداد فالوور را در اینستاگرام دارد. اغلب پست‌های کریستیانو رونالدو در ارتباط با فوتبال، خانواده و تفریحات او می‌باشد.

کریستیانو رونالدو  (Cristiano Ronaldo)

آریانا گرانده (Ariana Grande)

آریانا گرانده، خواننده جوان آمریکایی است که این‌ روزها طرفداران بسیاری دارد. وی در کنار خوانندگی در رشته بازیگری نیز فعالیت‌ می‌کند. گرانده در حال حاضر 203 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از برترین اینفلوئنسرهای معروف دنیا محسوب می‌شود. در پیج این اینفلوئنسر می‌توانید تصاویری از خودش و موزیک ویدیوهایش را مشاهده نمایید.

آریانا گرانده (Ariana Grande)

دواین جانسون (Dwayne Johnson)

دواین جانسون، که با لقب راک شناخته می‌شود، یک کشتی‌گیر بازنشسته است که امروزه به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده فعالیت می‌کند. راک در رشته کشتی به قهرمانی‌های بسیاری دست پیدا کرده و یکی از ستارگان زمان خود بوده است. جانسون در حال حاضر یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان می‌باشد که با 199 میلیون فالوور در اینستاگرام، در لیست برترین اینفلوئنسرهای معروف دنیا نیز جای دارد. در پیج او می‌توانید تصاویری از بدن‌سازی جانسون، فعالیت‌های روزانه، خانواده و فیلم‌هایی که کار کرده است را مشاهده نمایید.

دواین جانسون (Dwayne Johnson)

کایلی جنر (Kylie Kristen Jenner)

کایلی جنر، مدل و هنرپیشه آمریکایی است که به عنوان کارآفرین نیز فعالیت دارد و دارای چندین برند لباس، لوازم آرایشی و جواهرات می‌باشد. کایلی در سال 2018 عنوان بیست‌وهفتم ثروتمندترین زنان خودساخته را در رده‌بندی مجله فوربز از آن خود کرده است. کایلی جنر در حال حاضر 196 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا با بیشترین فالوور شناخته می‌شود.

کایلی جنر (Kylie Kristen Jenner)

سلنا گومز (Selena Gomez)

سلنا گومز، خواننده و بازیگر معروف و پرطرفدار آمریکایی است که در لیست برترین‌های اینستاگرام جای دارد. سلنا یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیاست که در حال حاضر 194 میلیون فالوور دارد. او اغلب تصاویری از چهره خود را در پیجش به اشتراک گذاشته و پست‌هایی نیز در رابطه مسائل سیاسی و اجتماعی روز دارد.

سلنا گومز (Selena Gomez)

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

کیم کارداشیان، بازیگر و مدل معروف آمریکایی است که در حال حاضر 189 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. کارداشیان بیش از 5000 پست را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است که اغلب آن‌ها تصاویری از خودش و خانواده‌اش می‌باشند.

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

لیونل مسی (Lionel Messi)

مسی، فوتبالیست معروف آرژانتینی است که در حال حاضر برای باشگاه بارسلونا بازی می‌کند. او تاکنون 6 بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شده و توپ طلای فیفا را از آن خود کرده است. مسی با بیش از 167 میلیون فالوور به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا شناخته شده و اغلب پست‌هایی از فعالیت ورزشی و خانواده‌اش را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

لیونل مسی (Lionel Messi)

بیانسه (Beyoncé)

بیانسه، یکی از محبوب‌ترین خوانندگان آمریکایی است که به عنوان هنرپیشه نیز فعالیت می‌کند. او یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تاریخ بوده و در دوران فعالیت هنری‌اش برنده ۲۲ جایزه گرمی شده است. بیانسه در حال حاضر بیش از 155 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا محسوب می‌شود. می‌توانید تصاویری از استایل‌های مختلف این خواننده‌ی زیبا را در پیجش مشاهده نمایید.

بیانسه (Beyoncé)

جاستین بیبر (Justin Bieber)

جاستین بیبر، آهنگساز و خواننده کانادایی است که از 15 سالگی خوانندگی را به طور رسمی آغاز کرده و پس از انتشار یک آلبوم و چند آهنگ به شهرت جهانی رسیده است. جاستین بیش از 148 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا محسوب می‌شود. او بیش از 5000 پست را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است که اغلب آن‌ها تصاویری از خودش، فعالیت‌های روزانه و موزیک‌ ویدیوهایش می‌باشد.

جاستین بیبر (Justin Bieber)

نیمار (Neymar)

نیمار، یک بازیکن فوتبال برزیلی است که به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال شتاخته می‎شود. نیمار به دلیل مهارت دریبل‌زنی‌اش معروف شده و مدتی نیز در بارسلونا بازی کرده است. او در حال حاضر بازیکن مهاجم تیم فرانسوی پاریس سن ژرمن می‌باشد. نیمار حدود 142 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و بیشتر تصاویری از خود و فعالیت ورزشی‌اش را با آنان به اشتراک می‌گذارد.

نیمار (Neymar)

کندال جنر  (kendalljenner)

کندال جنر، عضو خانواده کارداشیان و خواهر بزرگ‌تر کایلی جنر، یک فشن بلاگر است که از سال 2006 در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کند. کندال بیش از 140 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و عکس‌هایی از خود با استایل‌های متنوع را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

کندال جنر  (kendalljenner)

تیلور سوئیفت (Taylor Swift)

تیلور سوئیفت، یکی از معروف‌ترین خوانندگان آمریکایی است که به عنوان هنرپیشه نیز فعالیت می‌کند. او یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان دنیا در زمینه موسیقی بوده و تا امروز جوایز بسیاری را نیز نصیب خود کرده است. تیلور سوئیفت در حال حاضر بیش از 140 میلیون فالوور دارد و تصاویری از خود، دوستان و فعالیت هنری‌اش را با آنان به اشتراک می‌گذارد.

تیلور سوئیفت (Taylor Swift)

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

جنیفر لوپز، یکی از معروف‌ترین چهره‌های هالیوود است که به عنوان خواننده، بازیگر، صداپیشه، تهیه‌کننده و چهره تلویزیونی شناخته می‌شود. جنیفر دستی نیز بر تجارت دارد و در زمینه‌های بشردوستانه نیز فعالیت می‌کند. این خواننده محبوب، یک پیج در اینستاگرام دارد که در آن تصاویری از خود، خانواده و فعالیت‌های روزمره‌اش را با مخاطبان و طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد. پیج جنیفر لوپز در حال حاضر بیش از 132 میلیون فالوور دارد.

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

مایلی سایرس (Miley Cyrus)

مایلی سایرس، متولد 1992 در آمریکاست که به عنوان یک خواننده و بازیگر شناخته می‌شود. مایلی از دوران کودکی وارد این حرفه شده و در سن 11 سالگی به شهرت جهانی رسیده است. او در ژانرهای مختلف موسیقی مانند پاپ، پاپ کانتری، هیپ هاپ و راک فعالیت دارد. مایلی در حال حاضر بیش از 115 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و تصاویری از استایل‌های مختلف و موزیک ویدیوهایش را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد.

مایلی سایرس (Miley Cyrus)

کیتی پری (Katy Perry)

کیتی پری، یکی از خوانندگان و بازیگران سرشناس آمریکایی است که موسیقی را از دوران کودکی و نوجوانی در کلیسا آغاز کرد. وی از 15 سالگی این حرفه را به  صورت جدی دنبال نمود و از آن پس شروع به نوشتن ترانه با سبک موسیقی خاص خود کرد. پیج اینستاگرام کیتی در حال حاضر 107 میلیون فالوور دارد.

کیتی پری (Katy Perry)

الن دی جنرس (Ellen DeGeneres)

الن دی جنرس، یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های تلویزیونی آمریکاست که به عنوان نویسنده، مجری و کمدین فعالیت می‌کند. او استندآپ کمدی را از سال 1981 و با حضور در قهوه‌خانه‌ها و کلوپ‌های کوچک آغاز کرد و در سال 1986 با حضور در یک برنامه‌ تلویزیونی به شهرت رسید. الن یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های دنیاست که بیش از 92 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

الن دی جنرس (Ellen DeGeneres)

ریحانا (Rihanna)

ریحانا را اغلب با خوانندگی می‌شناسند، اما این هنرمند علاوه بر موسیقی، به عنوان بازیگر و مدل نیز فعالیت دارد. او به دلیل شناخت سبک‌های مختلف موسیقی معروف شده و به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. این هنرمند با بیش از 87 میلیون فالوور یکی از برترین اینفلوئنسرهای معروف دنیا می‌باشد. 

ریحانا (Rihanna)

زندیا (Zendaya)

زندیا، بازیگر و خواننده آمریکایی است که کار خود را از سال 2010 با عنوان بازیگر شروع کرده و در سال 2013 نیز اولین آلبوم موسیقی خود را منتشر نموده است. زندیا بیش از 79 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و در لیست اینفلوئنسرهای معروف دنیا با بیشترین فالوور قرار می‌گیرد.

زندیا (Zendaya)

کریس براون (Chris Brown)

کریس براون، یک خوانده محبوب و معروف آمریکایی است که از سال 2005 وارد این حرفه شده و جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده است. کریس با بیش از 72 میلیون فالوور یکی از برترین اینفلوئنسرهای معروف دنیا می‌باشد. 

کریس براون (Chris Brown)

دریک (Drake)

اوبری دریک گراهام، با نام هنری دریک، یکی از مشهورترین خوانندگان کانادایی است که بیشتر در زمینه رپ فعالیت دارد. دریک علاوه بر خوانندگی، به عنوان هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارآفرین نیز شناخته می‌شود. این رپر یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا بوده و بیش از 72 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

دریک (Drake)

بیلی آیلیش (Billie eilish)

بیلی آیلیش، خواننده 19 ساله آمریکایی است که از سال 2015 به طور رسمی وارد عرصه موسیقی شده و تا امروز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. او تاکنون جوایز بسیار ارزنده‌ای را در دنیای موسیقی از آن خود کرده و به عنوان جوان‌ترین خواننده در دریافت برترین جوایز دنیا شناخته می‌شود. بیلی آیلیش در حال حاضر بیش از 66 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

بیلی آیلیش (Billie eilish)

شکیرا (Shakira)

شکیرا، یکی از خوانندگان مطرح جهان است که در سال 1977 در کشور کلمبیا به دنیا آمد. او فعالیت‌های هنری خود را از همان کودکی آغاز کرد و استعدادش را در سبک‌های مختلف رقص، خصوصا رقص عربی، نشان داد. او در سنین بالاتر به دنیای موسیقی وارد شد و با انتشار آلبوم‌هایش به شهرت رسید. شکیرا در حال حاضر بیش از 68 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

شکیرا (Shakira)

دیوید بکام (David Beckham)

دیوید بکام، یکی از سرشناس‌ترین فوتبالیست‌های دنیاست که این ورزش را از 17 سالگی آغاز کرده و در دوران فعالیت حرفه‌ای خود در تیم‌های معروفی چون منچستر یونایتد و رئال مادريد بازی کرده است. او در حال حاضر بازنشسته می‌باشد، اما هم‌چنان طرفداران خود را دارد. دیوید بکام بیش از 64 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و اغلب تصاویری از خود و خانواده‌اش را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

دیوید بکام (David Beckham)

جی‌جی حدید (Gigi Hadid)

جی‌جی حدید، مدل معروف آمریکایی است که از دو سالگی وارد عرضه مدلینگ شده و از سال 2011 به طور جدی کار خود را آغاز کرده است. جی‌جی با برندهای معروفی چون تامی هیلفیگر، میبیلین، وورساچه و ویکتوریا سیکرت همکاری داشته و طرفداران بسیاری در تمامی نقاط دنیا دارد. او در حال حاضر بیش از 59 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

جی‌جی حدید (Gigi Hadid)

اما واتسون (Emma Watson)

اما واتسون، بازیگر سرشناس  هالیوود، متولد سال 1990 در فرانسه است. او در سن 11 سالگی با بازی در مجموعه هری‌پاتر به شهرت رسید و پس از آن نیز در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخت. او در بین بازیگران هالیوود به خوش‌لباسی معروف است و در نوع پوشش خود اغلب سادگی را مدنظر قرار می‌دهد. اما با بیش از 58 میلیون فالوور در لیست اینفلوئنسرهای معروف دنیا جای دارد.

اما واتسون (Emma Watson)

اسنوپ داگ (Snoop Dogg)

اسنوپ داگ، خواننده، آهنگساز، بازیگر، تهیه‌کننده و یک تاجر آمریکایی است. او در موسیقی رپ فعالیت می‌کند و طرفداران بسیاری نیز دارد.  اسنوپ داگ بیش از 52 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و پست‌های متنوعی را با آنان به اشتراک می‌گذارد.

اسنوپ داگ (Snoop Dogg)

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)

دی کاپریو یکی از موفق‌ترین بازیگران و تهیه‌کنندگان آمریکایی است که در فیلم‌های معروفی چون کشتی تایتانیک، گرگ وال استریت و .. بازی کرده و 7 بار نامزد دریافت جایزه اسکار بوده است. او در سال 2016 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم بازگشته شده است.  دی کاپریو بیش از 46 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و اغلب تصاویر و ویدیوهایی از مسائل روز را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد.

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)

لیدی گاگا (Lady Gaga)

لیدی گاگا، یکی از معروف‌ترین خوانندگان زن آمریکایی است که بیشتر از موسیقی، به خاطر سبک استایل‌های خاص و رفتارهای عجیبش شناخته می‌شود. او در حال حاضر به عنوان ترانه‌سرا، خواننده، تهیه‌کننده و بازیگر فعالیت می‌کند و دستی نیز در دنیای تجارت دارد. لیدی گاگا بیش از 44 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و اغلب تصاویری از خودش را در پیجش منتشر می‌کند.

لیدی گاگا (Lady Gaga)

زک افران (Zac Efron)

زک افران، یک بازیگر و خواننده آمریکایی است. زک به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد جهان شناخته شده و نام او در فهرست ۱۰۰ سلبریتی برتر فوربس آمده است. او در حال حاضر دوران اوج خود را سپری می‌کند و طرفداران بسیاری نیز در سراسر دنیا دارد.  زک با 44 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، در لیست اینفلوئنسرهای معروف دنیا با بیشترین فالوور قرار دارد.

زک افران (Zac Efron)

لی لی پونز (lele pons)

لی لی پونز، مدل مشهور آمریکایی است که به  عنوان خواننده و بازیگر نیز فعالیت می‌کند. او در ابتدا با کلیپ‌های طنزی که به همراه دوستان خود می‌ساخت، معروف شده و طرفداران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و یوتیوب پیدا کرد. لی لی پونز در حال حاضر بیش از 42 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

لی لی پونز (lele pons)

در این مقاله تعدادی از برترین اینفلوئنسرهای معروف دنیا را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اینفلوئنسرهایی که در این بخش معرفی شدند، خوانندگان، بازیگران و چهره‌های برتر تلویزیونی بودند که در دنیای واقعی نیز طرفداران بسیاری دارند. این افراد از طریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانشان در ارتباط بوده و با قرار دادن تصاویر، اخبار و فعالیت‌های روزانه خود، درآمدی نیز از این طریق کسب می‌کنند

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید