برترین اتاق فرارهای ایران | 8 اتاق فرار برتر ایران
شراره رحیمی 1399/07/27 6742 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اتاق فرار یک بازی مدرن می‌باشد که در آن بازیکنان با استفاده از راهنمایی‌ها، استراتژی‌ها و چالش‌ها باید مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را حل کنند تا در مدت زمان مشخص بازی را به اتمام برسانند. این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود که در آن هر بازیکن در قالب یک شخصیت نظیر کارآگاه، قاتل، پلیس و... ایفای نقش می‌کند. اتاق‌های فرار معمولا در قالب فضایی همانند فضاپیماها، خانه‌های متروکه، زندان، سلول انفرادی و... می‌باشد که هر کدام از آن‌ها نیز همانند فیلم‌های سینمایی دارای ژانر و سناریویی منحصر به فرد است. از مزایای حضور در بازی اتاق فرار می‌توان به ایجاد مهارت برقراری ارتباط با دوستان، افزایش راندمان و کیفیت کار گروهی، افزایش کیفیت دقت و تمرکز در بازیکنان، هیجان ناشی از بازی گروهی و حل معما و... اشاره کرد. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا برترین اتاق‌های فرار ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی 8 اتاق فرار برتر ایران

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به بازی‌های فکری و هیجانی علاقه دارید، اتاق فرار گزینه بسیار مناسبی برای به چالش کشیدن هوش، استعداد در مواقع ضروری و تخلیه هیجان می‌باشد. در واقع بازی اتاق فرار به 4 تا 8 بازیکن نیاز دارد که در آن بازیکنان باید به اتاقی که از طراحی و سناریوی مشخص برخوردار است، وارد شوند و سپس برای فرار از اتاق معمای اتاق را حل کنند. ما نیز در این بخش از مقاله 8 اتاق فرار برتر ایران را به شما معرفی خواهیم کرد تا با اجرای این بازی هیجان‌انگیز به تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش دست یابید.

اتاق‌های فرار برتر ایران

  • اتاق فرار روانی | اسکیپ روم انیگما تهران

در سال 1893 در نزدیکی شهر شیکاگو در هتلی رمزآلود اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد که گفته شده است تعداد بسیار زیادی از مهمانان هتل به سرنوشتی شوم و غم‌انگیز دچار خواهند شد. این هتل از درهای مخفی، اتاق‌هایی بدون پنجره، اتاق‌های شکنجه و راه‌پله‌هایی که به جایی نمی‌رسند، تشکیل شده است. مالک این هتل شخصی به نام دکتر هنری هاوارد هولمز، یک قاتل روانی می‌باشد که علاقه شدیدی به کشتن افراد دارد و برای گرفتن جان ساکنین هتل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. برخی از افراد هتل را با گازهای سمی کشنده و برخی دیگر را با شکنجه‌های وحشتناک به قتل می‌رساند. هولمز جسد کشته‌شدگان را نیز در زیرزمین این هتل ترسناک قطعه قطعه می‌کند و سپس آن‌ها را در ظرف‌های اسیدی یا کوره می‌ریزد و می‌سوزاند و به این صورت دیگر اثری از جنایت خود باقی نمی‌گذارد. اکنون شما مهمان این هتل شوم هستید و فقط یک ساعت وقت دارید تا خود را از این مهلکه نجات دهید. بنابراین تا این قاتل روانی کار شما را تمام نکرده است، راهی برای نجات خود بیابید و او را شکست دهید. برای تجربه این بازی هیجان‌انگیز شما می‌توانید به برج میلاد تهران، گذرگاه میلاد، ورودی پارکینگ بروید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

  • اتاق فرار راز سنگ سیاه | مجموعه رازماز شیراز

در محله سنگ سیاه شیراز در مکان‌های مختلف چندین جسد پیدا شده است. پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی و تحقیقات اولیه پلیس آگاهی مشخص شده است که تمامی افراد با روش‌ مشابهی جان خود را از دست داده‌اند و هیچ گونه ردی از ضرب و شتم، اعمال جراحت، درگیری و... بر روی اجساد وجود نداشته است. بنابراین دلیل مرگ را خودکشی اعلام می‌کنند، اما طبق گفته محلی‌ها قبلا در این منطقه قاتل زنجیره‌ای وجود داشته است که با مشکوک بودن مرگ افراد شایعه‌‌ای مبنی بر زنده شدن قاتل پخش شده است. ترس و وحشت عجیبی در دل محلی‌ها و گردشگران به وجود آمده است. از این رو کلانتری منطقه با توجه به اهمیت گردشگری این منطقه از کارآگاهان خصوصی دعوت به همکاری کرده است تا پرونده با سرعت بیشتری پیش برود. شما نیز جزو 4 تیمی هستید که از بین کارآگاهان انتخاب شده‌اید تا معمای حاکم در این محله را حل کنید و مردم را از ترس و وحشت نجات دهید. این اتاق فرار در ابتدای بلوار چمران شیراز، در کوچه 12 قرار گرفته است که شما می‌توانید از طریق شماره تماس 07136262388 و یا از طریق پیج اینستاگرامی razemaz با مجموعه رازماز در ارتباط باشید.

اتاق فرار راز سنگ سیاه

  • کلبه مرگ | اتاق فرار اسکیپ گیت اصفهان

در این بخش قرار است به یکی از بهترین کلبه‌های جنگلی سفر کنید و به دور از تمامی شلوغی‌ها به آرامش حقیقی دست یابید و نهایت لذت را ببرید. پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با پیرمرد و پیرزن بسیار مهربانی روبرو می‌شوید و اطمینان حاصل می‌کنید که در امنیت کامل هستید. پس از کمی استراحت و گشت و گذار تصمیم می‌گیرید که از غذای صاحبخانه بچشید و دلی از عزا درآورید. پس از خوردن چند قاشق از غذا متوجه می‌شوید که غذا از طعمی متفاوت برخوردار است، اما فرصت نمی‌کنید که سوال بپرسید و سریع بی‌هوش می‌شوید و آخرین تصویر که به یاد می‌آورید، لبخند پیرزن و پیرمرد مقابل چشمانتان است. زمانی که به هوش می‌آیید، خودتان و دوستانتان را با دست و پای بسته می‌بینید و نمی‌دانید که چرا به این وضع دچار شده‌اید! اما می‌دانید که برای فرار از کلبه مرگ فقط یک ساعت فرصت دارید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و راهی برای فرار از کلبه پیدا کنید. کلبه مرگ در شیخ صدوق شمالی، بعد از پل شیخ صدوق، نرسیده به تقاطع نیکبخت، کوچه 47 در کنار تیر برق واقع شده است که شما می‌توانید از طریق شماره تماس 09136975229 این کلبه را رزرو کنید و از این بازی هیجان‌انگیز به وجد آیید.

کلبه مرگ

  • اتاق فرار اَره | مجموعه رپیتون تهران

توجه داشته باشید که سناریوی این اتاق فرار با توجه به مجموعه فیلم‌های اره نوشته شده است و شما بلافاصله پس از ورود به اتاق ترس و هیجان بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما در یک خانه قدیمی با قاتل سریالی روبرو خواهید شد که این قاتل تصمیم گرفته است شما را با استفاده از سم به قتل برساند. بنابراین دقت کنید که برای فرار از دست این قاتل زمان زیادی ندارید. او تصمیم گرفته است که پس از بستن دست و پایتان سم را به شما تزریق کند. در صورتی که قاتل سم را به شما تزریق کرد، فقط یک ساعت فرصت دارید تا با هر روشی سم را خنثی کنید و از اتاق فرار کنید. اتاق فرار اره در ستارخان، پاساژ صدف، ساختمان اداری، طبقه اول، مجموعه ریپتون قرار گرفته است که شما می‌توانید وارد سایت Rapitvan.ir شوید و برای اجرای این بازی سانس‌های خالی مد نظر خود را پیدا کنید.

اتاق فرار اره

  • اتاق فرار کانو مشهد

در این اتاق فرار شما وارد یک بازداشتگاه شده‌اید و در آن‌جا با چند متهم جدید روبرو می‌شوید. یک ساعت بعد قرار است زندانی‌ها از طریق ون‌های پلیس به زندان مرکز منتقل شوند تا مجازات اعدام را به اجرا درآورند که این زندانیان شما و دوستانتان می‌باشید. بنابراین فقط یک ساعت فرصت دارید تا سرنخ‌هایی که در سلول وجود دارد را پیدا کنید و قفل بازداشتگاه را باز کنید و خود را از این مهلکه نجات دهید. شما می‌توانید برای پیدا کردن این سرنخ‌ها در سلول ابتدا از زیر تخت شروع به گشتن کنید. اتاق فرار کانو مشهد در بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی 12، پلاک 158 قرار گرفته است که شما می‌توانید از طریق شماره تماس 09373634031 با این مجموعه در ارتباط باشید.

  • اتاق فرار طهران 1346

بدون شک اولین موضوعی که پس از ورود به اتاق فرار توجه شما را خود جلب می‌کند، فضای نوستالژیک با دکوری منحصر به فرد می‌باشد که یادآور تهران دهه 1340 است. این دکور شامل لوازمی نظیر وسایل اتاق، انواع و اقسام لوازم مرموز و رمزآلود، موسیقی محیط و... می‌باشد که حس کنجکاوی شما را تحریک خواهد کرد. جریان بازی از این قرار است که یک تاجر اصفهانی به نام داریوش راستگو به قتل رسیده است و شما باید طی یک ساعت تمام تلاش خود را به کار گیرید تا قاتل را پیدا کنید. در روند این داستان شما کاملا به تهران دهه چهل وارد می‌شوید. به علاوه این دکور و طراحی اتاق آنقدر زیبا و حیرت‌انگیز می‌باشد که تمام بازیکنان خاطرات تهران قدیم را در ذهن خود به ثبت می‌ رسانند. بنابراین اگر شما نیز به کارآگاه شدن علاقمندید فرصت را از دست ندهید و قاتل این تاجر اصفهانی را شناسایی کنید. این مجموعه در خیابان نوفل لوشاتو (چرچیل)، بن بست مسعود سعد، پردیس علم و فناوری واقع شده است که هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 11 شب میزبان بازیکنان خوش ذوق می‌باشد.

اتاق فرار طهران 1346

  • اتاق فرار "فرار از گاراژ متروکه" | مجموعه اینفینیتی اسکیپ روم تهران

در یکی از روزهای گرم تابستان، در منطقه‌ای گرم و سوزان خودرویی در حال حرکت است که ناگهان خودرو دچار نقص فنی می‌شود. راننده به منظور تعمیر ماشین خود به دنبال تعمیرگاه می‌باشد که ناگهان گاراژ متروکه‌ای را پیدا می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد گاراژ چندین سال است که مورد استفاده قرار نگرفته است. راننده به ناچار وارد تعمیرگاه می‌شود تا کمکی پیدا کند، اما کسی در گاراژ نیست و فقط ابزار و لوازم خودرو دیده می‌شود. در همین لحظه درب ورودی همراه با صدای عجیب و وحشتناک بسته می‌شود! تنها راه این است که هر چه سریعتر خودتان مشغول به درست کردن خودرو شوید و از این گاراژ ترسناک فرار کنید. مجموعه اینفینیتی تهران در خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان، خیابان سیمرغ شرقی، پلاک 38، واحد همکف قرار گرفته است که شما می‌توانید با رفتن به آن‌جا اوج لذت و هیجان را تجربه کنید.

اتاق فرار  فرار از گاراژ متروکه

  • اتاق فرار قرنطینه | مجموعه اسکیپ روم تهران

این بازی نسبت به سایر بازی‌های اسکیپ روم متفاوت است و توجه داشته باشید که فقط با همکاری گروهی به بهترین شکل ممکن و تبادل اطلاعات با بهترین کیفیت موفق خواهید شد تا معمای این اتاق فرار را حل کنید. اگر این قاعده را فراموش کنید یا به خوبی با یکدیگر همکاری نکنید، بدون شک محال است که بازی را با موفقیت به اتمام برسانید. جالب است بدانید که هیچ گونه طراحی، سناریو و حتی دکور خاصی در این اتاق وجود ندارد. بنابراین در این اتاق شما در قرنطینه کامل به سر می‌برید که باید در مدت زمان یک ساعت راهی پیدا کنید تا خود را از این اتاق تاریک و ترسناک نجات دهید. اتاق فرار قرنطینه تهران نیز در پاسداران، میدان قبا، کوچه جنب فرهنگسرای رسانه و دیجیتال، داخل فرهنگسرای رسانه واقع شده است که در صورت تمایل می‌توانید از طریق شماره تماس 02126113389 با این مجموعه در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی برخی از اتاق‌های فرار ایران پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید هر کدام از این اتاق‌ها از یک سناریو بسیار هیجانی و منحصر به فرد برخوردار هستند که شما نیز می‌توانید با شرکت در این بازی نهایت لذت را ببرید و خاطره‌ای هیجان‌انگیز از یک بازی گروهی برای خود رقم بزنید. اگر شما نیز تجربه‌ای در یکی از اتاق‌های فرار نامبرده شده دارید، می‌توانید نظر خود را با ما و کاربران سایت کایت به اشتراک بگذارید. به علاوه برای اطلاع از اتاق‌های فراربرتر استانبول نیز می‌توانید وارد صفحه پنج اتاق فرار برتر استانبول از دید کاربران شوید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید